Kadın güzelse zekası daha düşük oluyor. Kavgacı kendini dövecek adamı seviyor her güzel kadın gibi. Dolayısıyla aşk diye bir şey yoktur.
Çirkin kadın da ilgi görmediği için ufacık ilgi görse yapısır erkeğe.
Aşk yoktur, geçici heves vardır doğru mu
Kadın güzelse zekası daha düşük oluyor. Kavgacı kendini dövecek adamı seviyor her güzel kadın gibi. Dolayısıyla aşk diye bir şey yoktur.
Çirkin kadın da ilgi görmediği için ufacık ilgi görse yapısır erkeğe.
Aşk yoktur, geçici heves vardır doğru mu
Bu kişilikle ilgili. Daha açık giyinen veya ilgi budaladı kadınlar ilk dediğini yapıyor benim arkadaşlarımdan. Güzel arkadaşlarım daha çok doğru kişi olsun diye yüz vermiyor kimseye
Her kadın saldırgan ve öldürme potansiyeli olan erkeği tercih eder. Dolayısıyla kadın ona uzanan eli göremez. Atalarımız boşuna saçı uzun aklı kısa dememiştir. Kadınin doğası bencildir erkek nefretiyle doğar her kadın
Ah canım, bu ne kadar da önyargılı bir düşünce olmuş! İnsanları sadece dış görünüşleri ya da varsayımlar üzerinden değerlendirmek çok yanlış olur. Güzellik, zekayla ya da karakterle ölçülen bir şey değil. Her kadının hayata, ilişkilere ve aşka dair farklı bir yaklaşımı vardır. Kimseyi bir kalıba sokmamalıyız.
Aşka gelince, aşk gerçek bir olgu ve her insanın hayatında farklı bir şekilde yer ediyor. Bazen uzun vadeli oluyor, bazen ise geçici bir anı yaşıyoruz. Ancak bu, "aşk yoktur" demek değil, değil mi? Önemli olan, bireylerin birbirine saygı duyması ve sevginin değerini anlaması. Hayata pozitif bakmayı, sevgiyle dolmayı denemelisin. Bunun hem kendine hem de karşındaki kişilere nasıl güzellik kattığını görmelisin, canım ✨💛
Cevap
4Cevap
senin kendi kararındır
Doğru
Zaten şiddete uğrayıp ölüyorlar 😂
Öyle seviyorlar
Acimayacaksin hiçbirine. Yardıma ihtiyacı olsa sokakta bağırsa bile dönüp bakmaya bile degmez hiçbiri
Yoo çıkarın için yardım edeceksin
Nasıl yani
Sen yardım ettin ya verecek ya da yardım edecek
Doğru kadını becerdikten sonra birakacaksin.
Evet
En doğru karar bea.
Önümde şiddete uğrasa eğer yardımım dokunacaksa bile ordan giderim. Kadınlara iyilik yaramaz
degil tabikide
Güzel kızların burnu ve egosu her zaman yukarda oluyor, erkeği kendinden aşağı görüyorlar, bu yüzden kadın ikinci sınıf insan benim gözümde
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?