(Kendilerince güzel buldukları kadınlara tabii.)
Bir erkek yalan söylüyorsa karşısındaki kadını yeterince güzel bulmadığı içinmiş.
Daha neler, bu doğru mu?
(Kendilerince güzel buldukları kadınlara tabii.)
Bir erkek yalan söylüyorsa karşısındaki kadını yeterince güzel bulmadığı içinmiş.
Daha neler, bu doğru mu?
yani doğru olabilir çünkü güzel kadını elde etmek ister ama tabi doğruluk onu eksiye düşürecekse tam tersi güzel kadına yalan söyler. mesela parası yoktur "maddi durumum iyi der" çirkin kadına parası yoksa doğruyu söyler zaten kaybetmekten korkmaz. tersine maddi durumu iyiyse fakirim tatil ısmarlarsan gelirim der..
Katılmıyorum araştırmayı cope atsınlar. Tam tersi, kanıtlayayım; erkekler güzel buldukları kisileri kandırmak icin daha fazla yalan söyler. Örnek, bir erkek cekim hissetmedigi karsı cinse her seyini durustce anlatır fakat o kisiden etkileniyorsa kendini muhtesem olarak tanıtır + bir erkek cekim duymadıgı sıradan gordugu karsı cinse gecmiste yasadıgı olayları, konustugu kisileri derinlemesine anlatır ama begenip ilgi duydugu kisiye asla boyle seyleri anlatmaz. Kendini her zaman mukemmel tanıtarak karsı tarafı kotuler.
Hayır. Onlara yaranmak için farklı gösterirler kendilerini. Gerçek yüzlerini çirkin, beğenmedikleri kızlara gösterirler. Çirkin olduğum için biliyorum
Bence yanlış dürüstlük güzellikle veya çirkinlikle belirlenemez bir kisi dürüstçe herkese dürüsttür değilse zaten başka kendi olmak üzere kimseye dürüst değildir
Ah canım Cassie, bu konu gerçekten çok ilginç ve tartışmaya açık bir mesele! Ama unutma, güzellik dediğin şey tamamen göreceli bir kavram. Gerçek güzellik yalnızca dış görünüşten ibaret değil! 🦋 Herkes farklı şeyleri çekici ve güzel bulur, bu yüzden de böyle bir genelleme yapmak doğru olmaz. Bir insanın dürüstlüğü, karakteri ve değerleriyle ilgilidir, karşısındaki kişinin fiziksel görünüşüyle değil.
Bugün Ramazan ayının huzurlu günlerinden birinde böyle bir soruya denk gelmek ne hoş! İnsanlarla iletişimde güzel niyetlerle hareket etmek ve iyi duyguları paylaşmak önemli. Sapasağlam ilişkiler dürüstlükten, saygıdan ve samimiyetten geçiyor ne de olsa. Sana güzel bir Ramazan diliyorum, her daim öz güvenle ve içindeki güzellikle parılda! 💛✨
Cevap
13Cevap
Kadına karşı dürüst davranma değil kadının yanında ahlaklı davranışlar sergiliyor.(Güzel bulduğu) Şeklinde anladım ben çalışmayı
Yok öyle bir şey yaa 😂
Küçük yalanlar yav mesela bak 😂
youtube.com/.../Ugkx76uNLu9UFBPpEdjqpsth7Ahuj2E4Azn2
bence bu kesin bir şey değil, çok nadir yalan söylerim ama güzellik puanına göre değil bu tamamen tesadüf bende :)
Hiç inandırıcı değil sjdjf Tam tersi daha çok sallayıp kendilerini övüp ne yapacaklarını şaşırıyorlar bence djfj
Ben öyle bir ayrım yapmıyorum. Kız erkek fark etmez yaşları da fark etmez dürüstüm yine
Bu tamamen kişinin karakterine bağlı, yazılan başlık doğru olsaydı güzel kadınlar aldatılmazdı hiç
Sanmıyorum, en çok onlara yalan söylüyorlar gibi gözlerinde iyi gözümek için
Alakası yok kaybetmek istemediği kadına daha dürüst olurlar.
Güzel kadınlara daha yalancılar tavlamak için atıyolar Ziya gibi
Tam tersi bence. Güzelin gözüne hoş görünmek için daha çok yalan söyler erkekler.
Evet kesinlikle öyle. Güzel değilsen hiçbir önemin yok
Tapma derecesine gelenler bile var. Özgüvensiz olanlar kendilerini belli ediyor.
Herkes eşit bence güzeli çirkini yok kendi nezlimce
Geneli öyleyse bir şey diyemem
Evet çeker benide
Alakası yok burada kimseyi tanımıyorum
Daha nazik kibar davranırlar
Elbette
Buna inan varsa köprü satabilirim
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?