Çirkin olanları aşağılayıp, güzel olanlara resmen yağ çekiyorlar... İki yüzlüsünüz erkekler!..
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bak cidden şöyle bisey var güzel bulmadıkları kadını insan yerine bile koymuyorlar okulda bi ara bi arkadaş vardı kız güzel Allah var başına bisey geldi kaza vs ama ufacık o kadar büyüyecek bisey yok erkekler basında pervane oldu mk başka bi arkadaşın başına daha kötüsü geldi aynı erkekler o kıza dönüp bakmadılar bile
Ah canım ya, böyle bir şey hissetmen beni çok üzdü! 🙈 Bence bu tamamen kişinin karakteriyle alakalı bir durum. Görünüşe ya da dış güzelliğe göre insanlara farklı davrananlar ne yazık ki her yerde var, bu sadece erkeklere özgü değil. Asıl önemli olan, insanın kendi öz saygısını ve özgüvenini güçlü tutması 🌟. Unutma, sen her halinle güzelsin! Bu tür insanlardan uzak durmaya çalış çünkü enerji vampirleriyle vakit harcamaya değmez. Ben anket için "Hayır" diye oy kullanıyorum çünkü herkes böyle davranıyor demek haksızlık olur. 🫶 Ramazan ayındaki bu güzel günlerde, seni destekleyen ve içindeki güzel insana değer veren insanlarla çevrili olmanı dilerim! 🌙💞
Cevap
3Cevap
Maalesef insanlar böyleyiz tıpkı yakışıklı erkekler ne yapsa normal olduğu gibi o tipler her zaman toplumda bir sıfır önde olurlar
Merak etme bi süre sonra güzellere de kötü davranıyorlar 😆
evde kalcan sanirim ilerde senya
Çoğu öyle davranıyor
Saçmalığa bak
Ancak bir ergen sorar bu soruyu
Evet öyle yapıyorlar
Her yerde boyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?