Felaket ötesi çirkinim, yok müdür bir çözümü?

Kesin ve net bir şekilde çirkinim. Makyaj falan hiç idare etmiyor ben de bıraktım zaten çok rahatsız edici. Şu yaşıma geldim bir insan evladından bile "güzelsin" sözünü duymadım. Bir de üstüne çok ortadoğulu duruyorum, o genotipin ne bktan özelliği varsa benim fenotipte var. Lisede de sınıfın zorbası çirkin adını takmıştı bana. Artık aynaya bakmak bile istemiyorum keşke hepsi yok olsa. Yüzümü kaç sefer parçalayıp atasım geldi bilemiyorum. Estetik ameliyat olsam kendimi doğal görünecek biçimde komple değiştirebilir miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Nasıl olduğumu söyleyeyim siz canlandırın artık: Burnum kemerli, etli ve koooooocaman. yüzüm yastık gibi tenim çok kahve gözlerim birbirine acayip yakın ağzım da küçük üstüne dudaklarım ince ayrıca çenem geniş erkek gibi ve alnım da çok çok düz yine erkek gibi
Felaket ötesi çirkinim, yok müdür bir çözümü?
Cevapla