Bizim Türk kızları kendini manken mi sanıyor?

Bir kızla konuşuyordum kız güzel değildi aksine çirkin bir kızdı ben ise ortalama tipli bir erkeğim kız gelmiş yakışıklı değilsin diyip konuşmayı kesti benzer olaylar bir çok arkadaşımın başına geldi kız arkadaşlarım var kendilerini ulaşılmaz sanıyorlar kızın tipi 3/10 boyu 155 190 10/10 erkek istiyor
Bizim Türk kızları kendini manken mi sanıyor?
Cevapla