1909 da başlanan Meşrutiyet yönetimi günümüze kadar sürseydi nasıl olurdu?

Birleşik Krallık, Japonya, Kanada , Belçika, Norveç, Hollanda vs neredeyse tüm medeni ülkeler bu sistem ile yönetiliyor

Kral, Başbakan ve meclis

1909 da başlanan Meşrutiyet yönetimi günümüze kadar sürseydi nasıl olurdu?
Cevapla