Diyelim ki laiklik henüz ortaya çıkmamış olsaydı, ülkemizin hangi sistemle yönetilmesini isterdiniz?

Diyelim ki; laikliğin henüz ortaya çıkmadığı yıllarda yaşasaydınız ve sistemi seçme şansınız olsaydı, ülkemizin hangi sistemle yönetilmesini isterdiniz? Sizce hangi sistem, ülkemiz için daha uygun olurdu?

(O yıllardaki imkânları, ideolojik düşünceleri ve o dönemin teknolojisini de baz alırsak)

Diyelim ki laiklik henüz ortaya çıkmamış olsaydı, ülkemizin hangi sistemle yönetilmesini isterdiniz?
Cevapla