Erkekler için kadınların her detayının önemli olup olmadığı, oldukça karmaşık ve kişisel bir konudur. Bu, büyük ölçüde erkeğin kişiliğine, değerlerine, beklentilerine ve ilişki türüne bağlı olarak değişir. Erkekler için kadının fiziksel görünüşü de önemli olsa da, uzun vadeli bir ilişki için kişilik, karakter ve duygusal uyum daha büyük önem taşır. Kadınların her detayını incelemekten ziyade, erkekler duygusal bağ kurdukları ve kendileri için önemli olan değerlere sahip kadınlara daha çok önem verirler.
Sonuç olarak, erkekler için kadının her detayı önemli değildir. Önemli olan, kişisel uyum, karşılıklı saygı ve sevgidir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBuradaki erkeklerin %70i yakışmıyor dese büyük çantaya gerçekten takmayacak mısın
09 Yorumla
Soran1 yılYa hayır ama merak ettim neden yakışmıyor sadece erkekler değil çevremde gördüğüm kadarıyla küçük çanta kullanıyorlar
- 1 yıl
Sen çevreni boşversene sana nasıl güzel geliyorsa o şekilde yap
Soran1 yılYa aslında ben bu sene özellikle çok takıntılı olmuşum teşekkür ederim ❤️
- 1 yıl
Bilmem bence sen kendinin görüşlerini değil de çevrende insanların ne dediğini daha çok önemsiyor gibisin
Soran1 yılYa aslında geçen seneden beri çok kötü zamandayım arkadaşım yüzünden öz güvenim gitti toparlanma yolundayım ama hala kim ne der takıyorum maalesef
- 1 yıl
Yaptığın yanlış da burada zaten arkadaşın bir yanlış bir şey yaptıysa sana karşı sen o zamandan sonra çok daha güçlü olacaktın gösterecektin kendini.. Kim ne der kafasıyla gidersen zaten şimdiden geçmişler olsun
Soran1 yılAma elimde değil bana o kadar kötü hissettirdi ki o yüzden erkekler ne düşünür soruyorum bana sanki çirkinmişim gibi hissettirdi toparlanma yolundayım ama işte böyle şeyler oluyor ama teşekkür ederim biraz gerçekçi düşündüm sayende
- 1 yıl
Ricalar.. Aslında bakarsan bende senin gibiyim yani öz güvenim yoktur kendimi beğenmem çirkin hissederim ama hiçbir zaman bunu kimseye belli etmem ne kadar insanlar bana bazı şeyleri deselerde yine de ısrarla onların söylediklerinin üzerine çıkıyorum çünkü kendimi bu sayede koruyorum yani demem o ki kimseyi umursama inatla her şeyin üzerine git çanta beğendiysen al kimsenin fikirlerine uyma tak hevesini al sonrasında da bırak yenisini al.. Özel ve güzelsin unutma sg. milleti
Soran1 yılÖyle yapacağım çok çok teşekkür ederim şu arkadaşım zaten gidecek başka şehire o gitse uzaklaşsa benden daha iyi olacak bana
1 yılhayır güzelse güzel çirkinse çirkin pijama giy güzel olduk dan sonra sorun olmaz ama işte karakter yoksa güzellik de para etmiyor namuslu düzgün kız olucak falafoş olmuş kızlar zaten üstünden ülke yarısı geçmiş oluyor
bir söz vardı yabancıların çok kullanır dünya da başı boş para ve güzel kadını kimse yalnız bırakmaz güzel kadınlar genelde çok fazla üstün den erkek geçmiş oluyor o yüzden yakışıklı erkeklerin etrafın da pacoz kız görüyorsunuz :) anac namuslu ahlaklı elit kadın isterler :)
00 Yorumla
Bence deyil kim dört dörlükki.
05 Yorumla
Soran1 yılÇantaya dikkat edenler var ama
Soran1 yılDikkat edenden mi
Soran1 yılTeşekkürler yorumun için 🙂
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, erkekten erkeğe değişir bu durum ama genel olarak söyleyebilirim ki herkesin dikkat ettiği şeyler farklıdır. Bazı erkekler detaylara gerçekten çok önem verir ve seni bir bütün olarak inceler: küpen, kolyen, çantan bile onların gözünden kaçmaz. Ama bazıları için bu tarz şeyler çok da önemli değildir, daha çok tavırlarına, enerjine odaklanırlar 😊.
Kendi tarzını güvenle yansıttığında, ne giydiğin ya da hangi aksesuarları taktığın zaten seni sen yapan detaylar olur 💫. Özgüven göstergesi olarak ne takarsan tak o detayın bile anlam kazanacağından emin ol. Unutma, her şeyden önce önemli olan senin kendini nasıl hissettiğindir ❤️!00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılhayır önemli değildir. kalbe bakarım sadece
00 Yorumla Kadınlar kadar ayrintici değiller. Eşim benim çoğunlukla kullandığım çantamın ne renk olduğunu sorsam hatırlamaz. Bence her iki cinsiyet için geçerli iman şey kişinin temiz giyinmesi ve kokması cevresindeki kendisine hız et eden insanlara davranışı mahalleyi süpüren çöpçü ya da yemeğini getiren garson benzinlikteki pompacı gibi. Çünkü bir insanın kendisine hizmet eden insanlara tavrı kendisine mecbur olan insanlara tavrını gösteriyor.
10 YorumlaErkekler için genel baktığında ne gördüğü nasıl davranıldıı ne kadar samimi olduğu ve karşısındaki kadının ona ne kadar değer verdiğine bakar çok küçük detaylar küpen yüzünde çıkan bir sivilce saçının ucundaki kırık bunlar önemsizdir değiştirilebilen gelip geçiçi şeyler onemli olan kadının genel anlamda kendine ne kadar dikkat ettiğidir giyimine bakımına detaylar önemsiz
00 Yorumla
1 yılDeğil, erkekler saç rengini degiştirdiğini bile kolay kolay fark etmiyorlar. Siz oje rengini dahi fark etmesini bekliyorsunuz ama. Kirpikten ayak tırnaklarına kadar insan kendini dizayn etmeye çalısır mı arkadaş.
017 Yorumla- 1 yıl
Hem bunu eleştiriyorsunuz hem de kadınlara sürekli güzellik algıları dayatıyorsunuz. Bir sürü kadın estetik zayıflama uğruna ameliyatlarda ölüyor. Yani kusura bakma ama biraz da gerçekleri konuşmak gerek
- 1 yıl
Hangi erkek kirpiklerini güzellestirmesini söylüyor kadınlara? Hem hani kadınlar erkekler için boyanmıyordu, kendileri içindi tamamen?
- 1 yıl
Kendini iyi hissetmek için makyaj yapmakla sırf çelimsiz ya da şişko burnu kavisli ya da yüzü gözü güzellik algilarina uymuyor diye bıçak altına yatmak hatta ve hatta kafasına takip dengesini bozmak aynı şey değil.
- 1 yıl
Boş konuşuyorsun.
- 1 yıl
Her zaman haklıyım iyi günler
Soran1 yılKız haklı sürekli güzellik algısı yüzünden böyle oluyor ve sen yapmıyor olabilirsin ama bazı erkekler bunu yapıyor dalga geçiyor pskolijisi bozulan zayıflama ameliyatı gibi yollara baş vuruyor ama ben bunu yapan bazı kızlarıda tanıdım tek cins değil aslında
- 1 yıl
Aynen bi sonraki versiyonu da kızların erkeklere boyu kısa ya da parası yok diye yapmış olduğu zorbalıktır doğru doğru eğri eğridir arkadaş sadece kadınları savunmak için değil amacım
- 1 yıl
Sorum şu;
Kızlar erkekler için mi zayıflamak istiyor? Makyajı kendisi için yapan kişi kiloyu neden erkekler için takıyor? Niye erkeklere göre şekillendiriyorsunuz ki? - 1 yıl
Üff neyse ya, yaşlara bak. Çoluk çocuk kafa ütülüyoersunuz sadece. Hayatı sosyal medyadan ibaret sanıyorsunuz.
- 1 yıl
Kafa ütüleyecek savunmalar yapmadık. Sadece kadınların belli başlı güzellik algılarına maruz kaldığını söyledim hatta kadınların da erkeklere parası ya da boyu için baskı yaptığını denklem bu kadar basit ha evet kendini iyi hissetmek için makyaj yapan kilo verenler de var hepsi erkeklerin zorbalığı yüzünden demiyorum ama genel olarak dediğim durum da var konu burada kapanmıştır iyi günler
- 1 yıl
He he iyi akşamlar çocuklar, ödevlerinizi unutmayın.
Soran1 yılKnka söyle insan kendi için güzellik Yakışıklılık bakım yapar ama karşı cins mesala eşi başka kadınlar ile ilgili konuşursa genelleme çıkarsa işte karşı cins zayıf sever uzun sever vs kişi normal olarak eşim hoşlandığım kişide öyle sever demekki diye düşünüp bu yollara baş vurur
Sen mesala kendin için yapıyorsun ama hoşlandığın kadın olduğu için kadınlar atıyorum işte ideal vücut sever duyunca vücut geliştirme yapar fitness yaparsın neden istem dışı bu algı seni çeker yaşla ilgili değil yani ve kaba olmana gerek yok kimse kötü bişey demiyor- 1 yıl
Iyi akşamlar çocuklarr, ödevlerinizi unutmayın.
Soran1 yılBak mesala benim arkadaşım yaşı daha toy iken burnu için hemcinsi onunla dalga geçti kızda estetik yaptırdı yani durum bu
- 1 yıl
Iyi aksamlar cocuklaaaaaar. Kızıcam ama he.
Soran1 yılKime söylüyoruzki sen zaten ergenmişsin yinede iyi günler
- 1 yıl
🙂🙂🙂
1 yılBenim bi eski sevgilim vardi aklına gelebilecek herşeyi fark ederdi sevgiden değilde hani çok dikkatli biriydi ve çok açık sözlüydü bişey gördümü hemen söylerdi pat diye yüzüme bunumu giydin saçınımı yaptın makyajın şu bu falam diye
00 Yorumla
1 yılBence kisiye gore degisir. eger senden hoslaniyorsa, veya etkileniyorsa, her detayin onun icin onemli. ilk goruste dis gorunus gozukecegi icin giyinisin tarzin, kilon, boyun, kilonun boyunla olan orantisi, gozlerinin rengi, saclarinin rengi, tenin. tabi sonrasinda da davranislarin, konusma tarzin. ama sana karsi bir hoslantisi veya begentisi yoksa beline kadar uzanan saclarini küt kessende farkina varmaz o yuzden genellemeyle erkekler demiyelim.🙂
11 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂😂 son cümle
Güzellik & Bakım konusunda 495 cevap paylaştı. Erkekler detayları göremez, saatlerce uğraşıp sürdüğünüz ojeyi %50 si sevmez kalan %50 si de dikkat etmez.
18 Yorumla
Soran1 yılAma bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor
- 1 yıl
evet ben de oje sevmem çok makyajsız sevmem açıkçası doğallıktan yanayım salın abi kendinizi rahat olun ya nedir bu tantana gerek yok hepsi kapitalist sistem oyunları eskiden sakallı erkeği mağarada yaşıyor diyordunuz ne oldu iki sene sonra sakal erkeğin makyajı oldu kadınlar sakallı erkeğe bayılır oldu hayırdır yani O da onun gibi bir şey işte saçma sapan bir düzenin içindeyiz
Soran1 yıl@EgeRuhu35 bu doğru güzellik kalıbı çok fazla var
Soran1 yıl@EgeRuhu35 haklısın teşekkürler
Soran1 yıl@EgeRuhu35 aynı şekilde
- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
1 yılErkekler kadınların detaysız hallerini sever tüm detaylardan arınmış anadan üryan mı diyim öyle işte😂😂😂🤭🤣🤪
20 Yorumla Valla elimde mercekle her yerine bakmadan evlenmem, koklarim , stretoskopla kalbinin sesini dinlerim , bide tansiyonuna bakarım sevisirken. Kalp sağlığı önemli ekg cihazi icin para biriktiriyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 1 yılÖnemsemiyor sanıyordum da birkaç gündür küpe takıyorum, eşim çok yakıştı yüzün bile değişti diyip duruyor. Demek ki önemliymiş
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılOlmasa da olur denilir ama göze çarpan hoş görünen ayak tırnağından saç ucuna kadar her karışında albenisi olursa beni alırsa kıpır kıpır ettirir
00 Yorumla
1 yılHayır erkekler çok fazla detaya takmazlar anlamazlar onlar görünümündeki cekicilige heycan vermesi arzullandirmasina cinsellik olark bakarlar
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Mukemmelliyetçi ise biraz giyim kuşamdan anliyorsa bakar. Ama kadınlar bu konuda daha eleştirel hem cinsine
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılPlatonigim onu sevdigimi öğrendi ve yüzüme asla bakmıyordu (aynı yerde yaşıyoruz) saçımı kahkül yapmıştım. Düğünde karşılaştık. Göz göze geldigimiz an gozunu çekti ve gördüğüne inanamayip tekrar bana dönüp 5 10 saniye yüzüme baktı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılaksesuar, kıyafet, kombin bunlara kadınlar dikkat eder. erkekler daha çok vücuda, yüze, kıla, tüye bakar yani çıplak size üzerinize koyduklarınıza değil. senin yüzüğün, küpen onlar için önem arz etmiyor.
00 Yorumla
1 yılNeden erkekler için yaşıyorsunuz da kendiniz için yaşamıyorsunuz
13 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ama işte insan takıyor bide çevremde herkes küçük çanta kullanıyor
- 1 yıl
Bak canım erkekler her şey ister sen erkekler için değil kendin için yaşa nasibinde birisi varsa o gelir seni bulur sana düşen iffetini korumak çünkü kadın degerlidir
Soran1 yılTeşekkür ederim haklısın ❤️🌸🌹
1 yılDetaylara dikkat edilir tabiki fakat kadınlar kadar en ince ayrıntıya kadar dikkat etmem. Gözüme takılırsa anca.
00 Yorumla
1 yılErkek olmadığım için bilmiyorum , ama erkekler dış görünüşe kesinlikle önem verir karakter bile yetmez onlar için
01 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ben detaycı olduğum için evet. Kadında takı seviyorum yakıştıriyorum
03 Yorumla
Soran1 yılPeki büyük çanta yakışmıyor mu
Soran1 yılNeden peki
Gizli Üye(30-35)1 yılHer şey bilgi ve fikir verir. Çanta markası , kullandığı telefon , rujunun parlaklığı , kıyafet , saç rengi , makyaj , konuşması , hobileri , sevdiği tarz film müzik,
017 Yorumla
Soran1 yılPeki büyük çanta yakışmıyor mu sence
Cevap sahibi1 yılBüyük çanta derken? Bazı el çantaları çok küçük büyüğünü mü tercih ediyorsun genelde? Anlamadım sorunu
Soran1 yılÇok küçük normalde kullanıyorum ama bu sefer bi tık büyük almak istiyorum ama kararsız kaldım
Cevap sahibi1 yılBoyutu önemli değil. Giydiğin kıyafetler uyumu rengi , markası önemli.
Cevap sahibi1 yılMesela çanta krem rengi ayakkabı mavi. Dikkat çeker. Veya çok uyumsuz olursa kıyafetinle dikkat çeker.
Soran1 yılYok uyum konusunda sorun yok ama eskiden daha çok büyük çanta kullanılıyor gibiydi nedense hep küçük çanta var herkeste ama fiyatlar aynı büyük çanta daha avantajlı bence tabi kaba çanta değil ama bi tık büyük çanta
Cevap sahibi1 yılBence bir tık büyük çanta daha çekici duruyor. Genelde beğendiğim kadınların çantası hep bir tık büyük oldu benim. Gece gece oturup bunu düşündüm ama öyle. Bence yakışıyor.
Soran1 yılAma yorumlara bak çoğu erkek yakışmıyor diyor anlamadım gitti 😂
Cevap sahibi1 yılAşırı büyükler bence de kaba. Ama çok şık ortalama çantalar var. Buraya marka yazmak istemiyorum ama bir markanın çantaları gayet şık. Son dönemde de genelde onu görüyorum
Soran1 yılYani nasıl diyeyim omuz çantası düşünüyorum eldede tutulan yani büyük geçiyor ama kaba değil zarif bence büyük bir tık tabi ortaya yakın ama aşırı büyük değil ama kullanışlı 3 gözü varmış 😂
Cevap sahibi1 yılMesela en 27 boy 17 genişlik 11 fena değil. 23 /30/8 de fena değil. Bu ölçüler arası güzel bence.
Soran1 yıl33/23/11
Nasıl
Cevap sahibi1 yılOlur bence daha da büyük alma ama. Ondan da büyüğü çok büyük
Soran1 yılBunuda bilmiyorum beyazı hoş aldım ama eğer çok büyükse siyahi düşündüm almam vaz geçerim
Cevap sahibi1 yılBence çok takılma ya al geç. Boyutlar o aralıkta olursa gayet şık olur. Ha marka önemlidir tabi. Ama bütçeye göre tabi.
Soran1 yılTeşekkürler yorumun için
Cevap sahibi1 yılRica ederim
- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
m 1 yılİçi önemli ge aga. ne kadınlar var neler giyiyo içinde insan yok
08 Yorumla
Soran1 yılOrası öyle ama çantaya takıldım bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor
- 1 yıl
Sen kendin yakistircan. Başkası ne alaka
Soran1 yılNe bileyim erkekler bazıları gösteriş diyor bazıları zayıflarda kötü diyor ister istemez etkilendim
- 1 yıl
👁️👁️
Soran1 yılTamam tamam kötü gözüküyor ama taktım işte
- 1 yıl
Peki
Soran1 yılAkıllanacağım teşekkürler yorumun için
- 1 yıl
Akıllı ile alakalı bişe değil erkekler için kendin için yap
1 yılEmin olun erkekler ona takılmıyordur takılan erkek varsa oda kendini s. ktiriyordur net
06 Yorumla
Soran1 yılAma bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor gerçekten neden anlayamadım
- 1 yıl
Takılma onlara sen boş ver ama erkekler derken kaç kişiyle takılıyorsun ki
Soran1 yılburada soru sordum aslında büyük çanta daha avantajlı eşya koymak için ama genelde yaşıtlarım küçük tercih ediyor bu soruya böyle yorum geldi
- 1 yıl
Açıkçası ben takilmiyorum
Soran1 yılTeşekkürler yorumun için
- 1 yıl
Rica ederim bebek
Dış görünüş de önemli ancak hayatı, yaşantısı, karakteri, hatta yedikleri bile...
14 Yorumla- 1 yıl
Hani bu erkek için de öyle kadın için de örneğin erkek sarı saç sevıyordur eşi ya da sevgilisi deneyebilir ya da ince takılar sevıyordur erkek bunu bir şekilde özendirebilir hayatındaki kişiye… ama karakter ve alışılagelmiş kökleşmiş alışkanlıkların değişmesi çok çok kolay olmayabiliyor…
Gizli Üye(36-45)1 yılBazı detaylar önemli ama bu yazdıkların sandığın kadar yüksek etkiye sahip değil. Gerçekten bizi çok etkileyen şeyleri bilmek ister misin?
04 Yorumla
Soran1 yılDekolte demiii
Cevap sahibi1 yılHayır bu çok sığ bakmak olur. Yani etkisi tartışılmaz ama dişilik dekolteden ibaret değil.
Soran1 yılSevmiyorum zaten her erkek dekolte dediği için dedim
Cevap sahibi1 yılKonuşmak ister misin bunu detaylı bu konuyu
Güzellik & Bakım konusunda 502 cevap paylaştı. Biz kadınlar kadar ayrıntıcı değiliz. Güzel bakan gözler, güzel bir yüz ve fizik ararız.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı. Cok da önemli değil.
En önemli detay beni sevsin ve bana karsi iyi ve merhametli olsun.00 YorumlaBütüne bakıyorlar bence tek tek ayrıntıya odaklandıklarını sanmıyorum.
00 YorumlaBen daha çok karakterine ve makyajına odaklanıyorum 😁
01 YorumlaErkekler huya ve fiziğe bakarlar. Materyallere pek bakmayız. Bakan vardır ama
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBeline kadar uzun olan saçını kıpkısa kes çoğu anlamaz bile sen neyden bahsediyorsun sjdjs
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 496 cevap paylaştı.
1 yılBenim için kalbimin güzelliği ile karakterli oluşu önemli gerisi teferruattır bence
00 Yorumla
1 yılBenim için taktığı kolye felan hiç önemli değil. Bacakları ve beli güzel olsun yeterli 😀
00 YorumlaDetaylar önemlidir. Özellikle aksesuarları doğru kullanan kadın dikkatimi çeker.
00 Yorumla
1 yılErkek güzel kadın sever. Kendine yakışanı giyen kadına hayrandır.
00 Yorumla
1 yıltam tersi kızlar öyle. ayakkabısı çirkin diye ilk buluşma sonrası engelleyen kız biliyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet gece yarısı karanlık ta görüntülü konuşurken kulağına neden küpe taktın demiş ligi var karanlıkta bile fark ediyolar
00 Yorumla
1 yılSofradaki yemek güzel olmadıktan sonra her tarafı altından taç 👑 olsa ne yazar hiç birisi karın doyurmaz 😌😌
00 Yorumla
1 yılYok beeee ay sizde ya kızım kadın olsun birazda güzel olsun duş almasa bile olur yokluk öyle bişey sizin için yokluk yok tokluk çok
00 Yorumla
1 yılHayır o kadar detaylı bakmam ama tarzı güzel kadınlar 10 0 öndedir her zaman.
00 Yorumla
1 yılHayır dil erkekler sadece gerçekten seven bir kadın isterler
00 YorumlaKişiye göre değişir ki bu.
Genelleme üzerine hayatta ilerlememek gerek.00 Yorumla
1 yılHayir ruja önem verirler diğer aksesuarlara bakmazlar.
02 YorumlaSadece fizik önemli fiziğin guzelse hiç bir şeyi önemsemiyorlar
00 YorumlaNe demişler erkekler gördüklerine kadınlar duyduklarına inanırlar
00 Yorumla
1 yılÇok önemsemem aslında ama yine de bakımlı kadını herkes sever
00 Yorumla
1 yılSadece sevdiklerine karşı cilveli olanlar önemli detaydır erkekler için
00 Yorumla
1 yılGenellikle nefes alman yeterli
21 Yorumla- 1 yıl
Yok o kadar da değil
Tabıkı bizimki sizin için önemli deilmi sanki
046 Yorumla
Soran1 yılTaktığı çantaya kadar takılmam ben ama
Soran1 yılYok valiz değil ama bi tık büyük çanta kötü mü fiyat aynı sonuçta
Soran1 yılNe alaka ama😂
Ben bu tık büyük çanta düşünüyorum mesala sebebi küçük çanta kullanıyordum hep sorun oluyor büyük çanta mesala her şeyi sığdırabilirim market poşetine bile gerek yok tabi aşırı büyük kaba değil bu tık büyük düşünüyorum
Soran1 yılKnka söyle ben çok eşya koyup kocaman çanta takalım demiyorum durduk yere
Ama fiyat aynı ilk defa düşünüyorum bi tık büyük çanta daha avantajlı en basitinden kütüphaneye kitap almaya gidiyorum ayrı poşet getiriyorum küçük çantaya kitap bile gitmiyor kaba değil ama bi tık büyük güzel bence çantanın anlamı o kolaylık sağlamak
Soran1 yılNeyden bahsettiğini bilmiyorum ben düz seviyorum ama en önemlisi kaç bölmeli fiyatı hak etsin bir bolmeli küçük bişey niye pahallı olsun ben buna karşıyım
Soran1 yılSepet gibi mi
Soran1 yılSahile gitmem o yüzden bilmiyorum ama hafif gözümde canlandı böyle sarı ten rengi o mu bilmiyorum o ise onu ben sepete benzetiyorum
Soran1 yılÖyle değil küçük şehirde yaşıyorum imkan öyle gezmeyi seviyorum ama plaj benlik değil oraya gitmem bile büyük ihtimalle
Soran1 yılEvet
Soran1 yılAy hayır para vermem😂 benlik değil
Soran1 yılBenim demek istediğim düz ren ya siyah ya beyaz zinciri askısı olan yani omuz ya da kol çantası seviyorum
Soran1 yılEvet ama daha şık seviyorum bu güzel gözükmedi 😂
Soran1 yılYok bu güzel değil ama 😂
Soran1 yılGenel olarak uygun ve idare eder arıyorum ben😂
Soran1 yılEvet haklısın bi tane var belki onu alırım kararsız kaldım bide çanta süsü çıkmış
Soran1 yılHaha hayır böyle Anahtarlık gibi mesala çiçek desenli tutturuyorsun abartılı değil
Soran1 yılHaha
Soran1 yılDoğrudur
Soran1 yılZevkler cep çanta nasıl tam bilmiyorum
Soran1 yılVoov
Soran1 yılHa anladım
Hayır kaba şeyleri önemli
01 Yorumla
Soran1 yılBazıları büyük çanta yakışmıyor diyor neden anlamadım
1 yılyok o kadar ayrıntıya bakmayız
010 Yorumla
Soran1 yılBazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor ama
- 1 yıl
çanta çok farkedilebilir bir aksesuar tabi o detay göze çarpar.
Soran1 yılBüyük çanta yakışmıyor mu peki
- 1 yıl
kızın fiziğine göre değişir. iri biriyse yakışır ama çıtır biriyse olmaz
Soran1 yılNeden peki
- 1 yıl
çok göze çarpar. çanta vs aksesuarlar ön planda olmamalı
Soran1 yılYani nasıl diyeyim küçük çanta hani genelde herkeste olan benim bahsettiğim elde tutulan 3 gözlü kötü mü durur
- 1 yıl
yo kötü olmaz. rengi uyumlu olsun
Soran1 yılAma bi tık büyük çanta benim bahsettiğim ben zayıf biriyim
- 1 yıl
:) seni ve çantayı görsem bişey derim. ama anımsayamadım böyle. hangi şehirdesin?
1 yılO kadar detaya gerek yok
02 Yorumla
Soran1 yılBazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor ama
- 1 yıl
Çantaya takılmıyorum
1 yılHer bir detayı değil her bir zerresi önemli
10 Yorumla
1 yılDeğil dote bakiyorlar.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılÇok sevdiyse önemlidir.
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılBütüne bakıyorlar detaydan ziyade.
00 Yorumla
1 yılYok o kadar detaya bakmam
00 YorumlaTaktığı takılar çantası vs kalitesini gösterir
00 Yorumla
1 yılBenim umurumda olmuyor.
00 YorumlaOldugu gibi kabullenmek en iyisi
00 YorumlaBenim için sadece zekası önemli- gerisi boş
00 Yorumla- Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer