• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Erkekler için kadının her detayı önemli mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
314
Yapay Zekaya Sor

Yani taktığı kolye küpe elindeki çanta vs

Erkekler için kadının her detayı önemli mi?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Erkekler için kadınların her detayının önemli olup olmadığı, oldukça karmaşık ve kişisel bir konudur. Bu, büyük ölçüde erkeğin kişiliğine, değerlerine, beklentilerine ve ilişki türüne bağlı olarak değişir. Erkekler için kadının fiziksel görünüşü de önemli olsa da, uzun vadeli bir ilişki için kişilik, karakter ve duygusal uyum daha büyük önem taşır. Kadınların her detayını incelemekten ziyade, erkekler duygusal bağ kurdukları ve kendileri için önemli olan değerlere sahip kadınlara daha çok önem verirler.
    Sonuç olarak, erkekler için kadının her detayı önemli değildir. Önemli olan, kişisel uyum, karşılıklı saygı ve sevgidir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ammnakymsnnn
    Ammnakymsnnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    1 yıl

    Buradaki erkeklerin %70i yakışmıyor dese büyük çantaya gerçekten takmayacak mısın

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya hayır ama merak ettim neden yakışmıyor sadece erkekler değil çevremde gördüğüm kadarıyla küçük çanta kullanıyorlar

      Yorumla
    • Ammnakymsnnn
      Ammnakymsnnn
      1 yıl

      Sen çevreni boşversene sana nasıl güzel geliyorsa o şekilde yap

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya aslında ben bu sene özellikle çok takıntılı olmuşum teşekkür ederim ❤️

      Yorumla
    • Ammnakymsnnn
      Ammnakymsnnn
      1 yıl

      Bilmem bence sen kendinin görüşlerini değil de çevrende insanların ne dediğini daha çok önemsiyor gibisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya aslında geçen seneden beri çok kötü zamandayım arkadaşım yüzünden öz güvenim gitti toparlanma yolundayım ama hala kim ne der takıyorum maalesef

      Yorumla
    • Ammnakymsnnn
      Ammnakymsnnn
      1 yıl

      Yaptığın yanlış da burada zaten arkadaşın bir yanlış bir şey yaptıysa sana karşı sen o zamandan sonra çok daha güçlü olacaktın gösterecektin kendini.. Kim ne der kafasıyla gidersen zaten şimdiden geçmişler olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama elimde değil bana o kadar kötü hissettirdi ki o yüzden erkekler ne düşünür soruyorum bana sanki çirkinmişim gibi hissettirdi toparlanma yolundayım ama işte böyle şeyler oluyor ama teşekkür ederim biraz gerçekçi düşündüm sayende

      Yorumla
    • Ammnakymsnnn
      Ammnakymsnnn
      1 yıl

      Ricalar.. Aslında bakarsan bende senin gibiyim yani öz güvenim yoktur kendimi beğenmem çirkin hissederim ama hiçbir zaman bunu kimseye belli etmem ne kadar insanlar bana bazı şeyleri deselerde yine de ısrarla onların söylediklerinin üzerine çıkıyorum çünkü kendimi bu sayede koruyorum yani demem o ki kimseyi umursama inatla her şeyin üzerine git çanta beğendiysen al kimsenin fikirlerine uyma tak hevesini al sonrasında da bırak yenisini al.. Özel ve güzelsin unutma sg. milleti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle yapacağım çok çok teşekkür ederim şu arkadaşım zaten gidecek başka şehire o gitse uzaklaşsa benden daha iyi olacak bana

      Yorumla
  • yaralıdavsan
    yaralıdavsan Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    hayır güzelse güzel çirkinse çirkin pijama giy güzel olduk dan sonra sorun olmaz ama işte karakter yoksa güzellik de para etmiyor namuslu düzgün kız olucak falafoş olmuş kızlar zaten üstünden ülke yarısı geçmiş oluyor

    bir söz vardı yabancıların çok kullanır dünya da başı boş para ve güzel kadını kimse yalnız bırakmaz güzel kadınlar genelde çok fazla üstün den erkek geçmiş oluyor o yüzden yakışıklı erkeklerin etrafın da pacoz kız görüyorsunuz :) anac namuslu ahlaklı elit kadın isterler :)

    Erkekler için kadının her detayı önemli mi?
    0
    0 Yorumla
  • EKİN0646
    EKİN0646 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    1 yıl

    Bence deyil kim dört dörlükki.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çantaya dikkat edenler var ama

      Yorumla
    • EKİN0646
      EKİN0646
      1 yıl

      Ondan hayir gemez zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dikkat edenden mi

      Yorumla
    • EKİN0646
      EKİN0646
      1 yıl

      Dikkat edenden bir hayir gelmez insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkürler yorumun için 🙂

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah canım, erkekten erkeğe değişir bu durum ama genel olarak söyleyebilirim ki herkesin dikkat ettiği şeyler farklıdır. Bazı erkekler detaylara gerçekten çok önem verir ve seni bir bütün olarak inceler: küpen, kolyen, çantan bile onların gözünden kaçmaz. Ama bazıları için bu tarz şeyler çok da önemli değildir, daha çok tavırlarına, enerjine odaklanırlar 😊.

    Kendi tarzını güvenle yansıttığında, ne giydiğin ya da hangi aksesuarları taktığın zaten seni sen yapan detaylar olur 💫. Özgüven göstergesi olarak ne takarsan tak o detayın bile anlam kazanacağından emin ol. Unutma, her şeyden önce önemli olan senin kendini nasıl hissettiğindir ❤️!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

68

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    hayır önemli değildir. kalbe bakarım sadece

    0
    0 Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Kadınlar kadar ayrintici değiller. Eşim benim çoğunlukla kullandığım çantamın ne renk olduğunu sorsam hatırlamaz. Bence her iki cinsiyet için geçerli iman şey kişinin temiz giyinmesi ve kokması cevresindeki kendisine hız et eden insanlara davranışı mahalleyi süpüren çöpçü ya da yemeğini getiren garson benzinlikteki pompacı gibi. Çünkü bir insanın kendisine hizmet eden insanlara tavrı kendisine mecbur olan insanlara tavrını gösteriyor.

    1
    0 Yorumla
  • Melih5441
    Melih5441 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Erkekler için genel baktığında ne gördüğü nasıl davranıldıı ne kadar samimi olduğu ve karşısındaki kadının ona ne kadar değer verdiğine bakar çok küçük detaylar küpen yüzünde çıkan bir sivilce saçının ucundaki kırık bunlar önemsizdir değiştirilebilen gelip geçiçi şeyler onemli olan kadının genel anlamda kendine ne kadar dikkat ettiğidir giyimine bakımına detaylar önemsiz

    0
    0 Yorumla
  • -Brahmann-
    -Brahmann- Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 80%
    1 yıl

    Değil, erkekler saç rengini degiştirdiğini bile kolay kolay fark etmiyorlar. Siz oje rengini dahi fark etmesini bekliyorsunuz ama. Kirpikten ayak tırnaklarına kadar insan kendini dizayn etmeye çalısır mı arkadaş.

    0
    17 Yorumla
    • Ölenekadarghostuzz
      Ölenekadarghostuzz
      1 yıl

      Hem bunu eleştiriyorsunuz hem de kadınlara sürekli güzellik algıları dayatıyorsunuz. Bir sürü kadın estetik zayıflama uğruna ameliyatlarda ölüyor. Yani kusura bakma ama biraz da gerçekleri konuşmak gerek

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Hangi erkek kirpiklerini güzellestirmesini söylüyor kadınlara? Hem hani kadınlar erkekler için boyanmıyordu, kendileri içindi tamamen?

      Yorumla
    • Ölenekadarghostuzz
      Ölenekadarghostuzz
      1 yıl

      Kendini iyi hissetmek için makyaj yapmakla sırf çelimsiz ya da şişko burnu kavisli ya da yüzü gözü güzellik algilarina uymuyor diye bıçak altına yatmak hatta ve hatta kafasına takip dengesini bozmak aynı şey değil.

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Boş konuşuyorsun.

      Yorumla
    • Ölenekadarghostuzz
      Ölenekadarghostuzz
      1 yıl

      Her zaman haklıyım iyi günler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kız haklı sürekli güzellik algısı yüzünden böyle oluyor ve sen yapmıyor olabilirsin ama bazı erkekler bunu yapıyor dalga geçiyor pskolijisi bozulan zayıflama ameliyatı gibi yollara baş vuruyor ama ben bunu yapan bazı kızlarıda tanıdım tek cins değil aslında

      Yorumla
    • Ölenekadarghostuzz
      Ölenekadarghostuzz
      1 yıl

      Aynen bi sonraki versiyonu da kızların erkeklere boyu kısa ya da parası yok diye yapmış olduğu zorbalıktır doğru doğru eğri eğridir arkadaş sadece kadınları savunmak için değil amacım

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Sorum şu;

      Kızlar erkekler için mi zayıflamak istiyor? Makyajı kendisi için yapan kişi kiloyu neden erkekler için takıyor? Niye erkeklere göre şekillendiriyorsunuz ki?

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Üff neyse ya, yaşlara bak. Çoluk çocuk kafa ütülüyoersunuz sadece. Hayatı sosyal medyadan ibaret sanıyorsunuz.

      Yorumla
    • Ölenekadarghostuzz
      Ölenekadarghostuzz
      1 yıl

      Kafa ütüleyecek savunmalar yapmadık. Sadece kadınların belli başlı güzellik algılarına maruz kaldığını söyledim hatta kadınların da erkeklere parası ya da boyu için baskı yaptığını denklem bu kadar basit ha evet kendini iyi hissetmek için makyaj yapan kilo verenler de var hepsi erkeklerin zorbalığı yüzünden demiyorum ama genel olarak dediğim durum da var konu burada kapanmıştır iyi günler

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      He he iyi akşamlar çocuklar, ödevlerinizi unutmayın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Knka söyle insan kendi için güzellik Yakışıklılık bakım yapar ama karşı cins mesala eşi başka kadınlar ile ilgili konuşursa genelleme çıkarsa işte karşı cins zayıf sever uzun sever vs kişi normal olarak eşim hoşlandığım kişide öyle sever demekki diye düşünüp bu yollara baş vurur
      Sen mesala kendin için yapıyorsun ama hoşlandığın kadın olduğu için kadınlar atıyorum işte ideal vücut sever duyunca vücut geliştirme yapar fitness yaparsın neden istem dışı bu algı seni çeker yaşla ilgili değil yani ve kaba olmana gerek yok kimse kötü bişey demiyor

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Iyi akşamlar çocuklarr, ödevlerinizi unutmayın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bak mesala benim arkadaşım yaşı daha toy iken burnu için hemcinsi onunla dalga geçti kızda estetik yaptırdı yani durum bu

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      Iyi aksamlar cocuklaaaaaar. Kızıcam ama he.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kime söylüyoruzki sen zaten ergenmişsin yinede iyi günler

      Yorumla
    • -Brahmann-
      -Brahmann-
      1 yıl

      🙂🙂🙂

      Yorumla
  • sericevappls
    sericevappls Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 84%
    1 yıl

    Benim bi eski sevgilim vardi aklına gelebilecek herşeyi fark ederdi sevgiden değilde hani çok dikkatli biriydi ve çok açık sözlüydü bişey gördümü hemen söylerdi pat diye yüzüme bunumu giydin saçınımı yaptın makyajın şu bu falam diye

    0
    0 Yorumla
  • SelenKutay
    SelenKutay Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    Bence kisiye gore degisir. eger senden hoslaniyorsa, veya etkileniyorsa, her detayin onun icin onemli. ilk goruste dis gorunus gozukecegi icin giyinisin tarzin, kilon, boyun, kilonun boyunla olan orantisi, gozlerinin rengi, saclarinin rengi, tenin. tabi sonrasinda da davranislarin, konusma tarzin. ama sana karsi bir hoslantisi veya begentisi yoksa beline kadar uzanan saclarini küt kessende farkina varmaz o yuzden genellemeyle erkekler demiyelim.🙂

    1
    1 Yorumla
    • Zamanın_izinde
      Zamanın_izinde
      1 yıl

      😂😂😂😂 son cümle

      Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 495 cevap paylaştı.

    Erkekler detayları göremez, saatlerce uğraşıp sürdüğünüz ojeyi %50 si sevmez kalan %50 si de dikkat etmez.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor

      Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      1 yıl

      Bilemem.

      Yorumla
    • EgeRuhu35
      EgeRuhu35
      1 yıl

      evet ben de oje sevmem çok makyajsız sevmem açıkçası doğallıktan yanayım salın abi kendinizi rahat olun ya nedir bu tantana gerek yok hepsi kapitalist sistem oyunları eskiden sakallı erkeği mağarada yaşıyor diyordunuz ne oldu iki sene sonra sakal erkeğin makyajı oldu kadınlar sakallı erkeğe bayılır oldu hayırdır yani O da onun gibi bir şey işte saçma sapan bir düzenin içindeyiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @EgeRuhu35 bu doğru güzellik kalıbı çok fazla var

      Yorumla
    • EgeRuhu35
      EgeRuhu35
      1 yıl

      ve yine kimseyi beğendiğini bildiği yok herkes kafasına göre uydurmuş bir şey yaşayın abi hayatınızı yaşayın kasmayın bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @EgeRuhu35 haklısın teşekkürler

      Yorumla
    • EgeRuhu35
      EgeRuhu35
      1 yıl

      rica ederim hayatta bol şans

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @EgeRuhu35 aynı şekilde

      Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.

    Erkekler kadınların detaysız hallerini sever tüm detaylardan arınmış anadan üryan mı diyim öyle işte😂😂😂🤭🤣🤪

    2
    0 Yorumla
  • core2duo
    core2duo Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Valla elimde mercekle her yerine bakmadan evlenmem, koklarim , stretoskopla kalbinin sesini dinlerim , bide tansiyonuna bakarım sevisirken. Kalp sağlığı önemli ekg cihazi icin para biriktiriyorum

    0
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Önemsemiyor sanıyordum da birkaç gündür küpe takıyorum, eşim çok yakıştı yüzün bile değişti diyip duruyor. Demek ki önemliymiş

    0
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Olmasa da olur denilir ama göze çarpan hoş görünen ayak tırnağından saç ucuna kadar her karışında albenisi olursa beni alırsa kıpır kıpır ettirir

    0
    0 Yorumla
  • sevgiperisi034
    sevgiperisi034 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır erkekler çok fazla detaya takmazlar anlamazlar onlar görünümündeki cekicilige heycan vermesi arzullandirmasina cinsellik olark bakarlar

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı.

    Mukemmelliyetçi ise biraz giyim kuşamdan anliyorsa bakar. Ama kadınlar bu konuda daha eleştirel hem cinsine

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Platonigim onu sevdigimi öğrendi ve yüzüme asla bakmıyordu (aynı yerde yaşıyoruz) saçımı kahkül yapmıştım. Düğünde karşılaştık. Göz göze geldigimiz an gozunu çekti ve gördüğüne inanamayip tekrar bana dönüp 5 10 saniye yüzüme baktı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    aksesuar, kıyafet, kombin bunlara kadınlar dikkat eder. erkekler daha çok vücuda, yüze, kıla, tüye bakar yani çıplak size üzerinize koyduklarınıza değil. senin yüzüğün, küpen onlar için önem arz etmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Հայերեն_և_քրդերեն
    Հայերեն_և_քրդերեն Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    1 yıl

    Neden erkekler için yaşıyorsunuz da kendiniz için yaşamıyorsunuz

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın ama işte insan takıyor bide çevremde herkes küçük çanta kullanıyor

      Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      Bak canım erkekler her şey ister sen erkekler için değil kendin için yaşa nasibinde birisi varsa o gelir seni bulur sana düşen iffetini korumak çünkü kadın degerlidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkür ederim haklısın ❤️🌸🌹

      Yorumla
  • vysel_akts
    vysel_akts Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Detaylara dikkat edilir tabiki fakat kadınlar kadar en ince ayrıntıya kadar dikkat etmem. Gözüme takılırsa anca.

    0
    0 Yorumla
  • aytenlikaadın
    aytenlikaadın Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 99%
    1 yıl

    Erkek olmadığım için bilmiyorum , ama erkekler dış görünüşe kesinlikle önem verir karakter bile yetmez onlar için

    0
    1 Yorumla
    • CielosM
      CielosM
      1 yıl

      Sanki kadın için görünüş önemli değil.

      Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ben detaycı olduğum için evet. Kadında takı seviyorum yakıştıriyorum

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki büyük çanta yakışmıyor mu

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      Hayır hoş bulmuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Her şey bilgi ve fikir verir. Çanta markası , kullandığı telefon , rujunun parlaklığı , kıyafet , saç rengi , makyaj , konuşması , hobileri , sevdiği tarz film müzik,

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki büyük çanta yakışmıyor mu sence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Büyük çanta derken? Bazı el çantaları çok küçük büyüğünü mü tercih ediyorsun genelde? Anlamadım sorunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok küçük normalde kullanıyorum ama bu sefer bi tık büyük almak istiyorum ama kararsız kaldım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Boyutu önemli değil. Giydiğin kıyafetler uyumu rengi , markası önemli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mesela çanta krem rengi ayakkabı mavi. Dikkat çeker. Veya çok uyumsuz olursa kıyafetinle dikkat çeker.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok uyum konusunda sorun yok ama eskiden daha çok büyük çanta kullanılıyor gibiydi nedense hep küçük çanta var herkeste ama fiyatlar aynı büyük çanta daha avantajlı bence tabi kaba çanta değil ama bi tık büyük çanta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bence bir tık büyük çanta daha çekici duruyor. Genelde beğendiğim kadınların çantası hep bir tık büyük oldu benim. Gece gece oturup bunu düşündüm ama öyle. Bence yakışıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama yorumlara bak çoğu erkek yakışmıyor diyor anlamadım gitti 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aşırı büyükler bence de kaba. Ama çok şık ortalama çantalar var. Buraya marka yazmak istemiyorum ama bir markanın çantaları gayet şık. Son dönemde de genelde onu görüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani nasıl diyeyim omuz çantası düşünüyorum eldede tutulan yani büyük geçiyor ama kaba değil zarif bence büyük bir tık tabi ortaya yakın ama aşırı büyük değil ama kullanışlı 3 gözü varmış 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mesela en 27 boy 17 genişlik 11 fena değil. 23 /30/8 de fena değil. Bu ölçüler arası güzel bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      33/23/11
      Nasıl

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Olur bence daha da büyük alma ama. Ondan da büyüğü çok büyük

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunuda bilmiyorum beyazı hoş aldım ama eğer çok büyükse siyahi düşündüm almam vaz geçerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bence çok takılma ya al geç. Boyutlar o aralıkta olursa gayet şık olur. Ha marka önemlidir tabi. Ama bütçeye göre tabi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkürler yorumun için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İçi önemli ge aga. ne kadınlar var neler giyiyo içinde insan yok

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Orası öyle ama çantaya takıldım bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Sen kendin yakistircan. Başkası ne alaka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne bileyim erkekler bazıları gösteriş diyor bazıları zayıflarda kötü diyor ister istemez etkilendim

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      👁️👁️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam tamam kötü gözüküyor ama taktım işte

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Akıllanacağım teşekkürler yorumun için

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Akıllı ile alakalı bişe değil erkekler için kendin için yap

      Yorumla
  • SekWhiskey1
    SekWhiskey1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Emin olun erkekler ona takılmıyordur takılan erkek varsa oda kendini s. ktiriyordur net

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor gerçekten neden anlayamadım

      Yorumla
    • SekWhiskey1
      SekWhiskey1
      1 yıl

      Takılma onlara sen boş ver ama erkekler derken kaç kişiyle takılıyorsun ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      burada soru sordum aslında büyük çanta daha avantajlı eşya koymak için ama genelde yaşıtlarım küçük tercih ediyor bu soruya böyle yorum geldi

      Yorumla
    • SekWhiskey1
      SekWhiskey1
      1 yıl

      Açıkçası ben takilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkürler yorumun için

      Yorumla
    • SekWhiskey1
      SekWhiskey1
      1 yıl

      Rica ederim bebek

      Yorumla
  • MatureMan
    MatureMan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 95%
    1 yıl

    Dış görünüş de önemli ancak hayatı, yaşantısı, karakteri, hatta yedikleri bile...

    1
    4 Yorumla
    • gmze87
      gmze87
      1 yıl

      Kesinlikle 👍 damak zevki bile önemli dış görünüş bir yere kadar o iletişimde kalarak değiştirilebilinecek bir şey saç rengi tarzı vs ama karakter yaşantı sosyal hayatı daha önemli bunlar değişmez değiştirilemez daha doğrusu

      Yorumla
    • MatureMan
      MatureMan
      1 yıl

      @gmze87 Aslında kişiden kişiye değişir. Yani bazı kişiler değişime açık olabilirler ama dediğiniz gibi bazı şeyleri değiştirilemeyebilir ya da çok zordur değişmesi. Ayrıca dış görünüş değişse bile karakteri güzelse dış görünüşü her zaman güzel gelir insana.

      Yorumla
    • gmze87
      gmze87
      1 yıl

      Hani bu erkek için de öyle kadın için de örneğin erkek sarı saç sevıyordur eşi ya da sevgilisi deneyebilir ya da ince takılar sevıyordur erkek bunu bir şekilde özendirebilir hayatındaki kişiye… ama karakter ve alışılagelmiş kökleşmiş alışkanlıkların değişmesi çok çok kolay olmayabiliyor…

      Yorumla
    • MatureMan
      MatureMan
      1 yıl

      @gmze87 Haklısın. Alışkanlıkları değişmese bile karşısındakine saygı çerçevesinde hareket etmeli. Alışkanlıklarını karşısındakini üzmeyecek şekilde hayatına uyarlamalı.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Bazı detaylar önemli ama bu yazdıkların sandığın kadar yüksek etkiye sahip değil. Gerçekten bizi çok etkileyen şeyleri bilmek ister misin?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dekolte demiii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hayır bu çok sığ bakmak olur. Yani etkisi tartışılmaz ama dişilik dekolteden ibaret değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevmiyorum zaten her erkek dekolte dediği için dedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Konuşmak ister misin bunu detaylı bu konuyu

      Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 502 cevap paylaştı.

    Biz kadınlar kadar ayrıntıcı değiliz. Güzel bakan gözler, güzel bir yüz ve fizik ararız.

    0
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 598 cevap paylaştı.

    Cok da önemli değil.
    En önemli detay beni sevsin ve bana karsi iyi ve merhametli olsun.

    0
    0 Yorumla
  • marjoo
    marjoo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Bütüne bakıyorlar bence tek tek ayrıntıya odaklandıklarını sanmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Viçori53
    Viçori53 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Ben daha çok karakterine ve makyajına odaklanıyorum 😁

    0
    1 Yorumla
    • Viçori53
      Viçori53
      1 yıl

      Makyaj dediğin abartı olmayacak hafif bir makyajla harika gözükmek pek tabi ki mümkündür

      Yorumla
  • idrex
    idrex Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Erkekler huya ve fiziğe bakarlar. Materyallere pek bakmayız. Bakan vardır ama

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Beline kadar uzun olan saçını kıpkısa kes çoğu anlamaz bile sen neyden bahsediyorsun sjdjs

    0
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 496 cevap paylaştı.

    Benim için kalbimin güzelliği ile karakterli oluşu önemli gerisi teferruattır bence

    0
    0 Yorumla
  • Burakerbek
    Burakerbek Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 35%
    1 yıl

    Benim için taktığı kolye felan hiç önemli değil. Bacakları ve beli güzel olsun yeterli 😀

    0
    0 Yorumla
  • Kiangs23
    Kiangs23 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Detaylar önemlidir. Özellikle aksesuarları doğru kullanan kadın dikkatimi çeker.

    0
    0 Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Erkek güzel kadın sever. Kendine yakışanı giyen kadına hayrandır.

    0
    0 Yorumla
  • yeneramacevikolmayan
    yeneramacevikolmayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    tam tersi kızlar öyle. ayakkabısı çirkin diye ilk buluşma sonrası engelleyen kız biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet gece yarısı karanlık ta görüntülü konuşurken kulağına neden küpe taktın demiş ligi var karanlıkta bile fark ediyolar

    0
    0 Yorumla
  • panzerkopfwagen
    panzerkopfwagen Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    1 yıl

    Sofradaki yemek güzel olmadıktan sonra her tarafı altından taç 👑 olsa ne yazar hiç birisi karın doyurmaz 😌😌

    0
    0 Yorumla
  • Meteivedik
    Meteivedik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Yok beeee ay sizde ya kızım kadın olsun birazda güzel olsun duş almasa bile olur yokluk öyle bişey sizin için yokluk yok tokluk çok

    0
    0 Yorumla
  • LorenzoMatterhorn
    LorenzoMatterhorn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 yıl

    Hayır o kadar detaylı bakmam ama tarzı güzel kadınlar 10 0 öndedir her zaman.

    0
    0 Yorumla
  • ardabybebe
    ardabybebe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19
    1 yıl

    Hayır dil erkekler sadece gerçekten seven bir kadın isterler

    0
    0 Yorumla
  • Mrvmrv__
    Mrvmrv__ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    1 yıl

    Kişiye göre değişir ki bu.
    Genelleme üzerine hayatta ilerlememek gerek.

    0
    0 Yorumla
  • bos_tencere
    bos_tencere Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    1 yıl

    Hayir ruja önem verirler diğer aksesuarlara bakmazlar.

    0
    2 Yorumla
    • CielosM
      CielosM
      1 yıl

      Ruf ne alaka ben hiç sevmem doğal seviyorum

      Yorumla
    • CielosM
      CielosM
      1 yıl

      Ruj.

      Yorumla
  • Sila7770
    Sila7770 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    1 yıl

    Sadece fizik önemli fiziğin guzelse hiç bir şeyi önemsemiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Sjaksjkl
    Sjaksjkl Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Ne demişler erkekler gördüklerine kadınlar duyduklarına inanırlar

    0
    0 Yorumla
  • Detecctive
    Detecctive Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Çok önemsemem aslında ama yine de bakımlı kadını herkes sever

    0
    0 Yorumla
  • Skdjrhddjdjf
    Skdjrhddjdjf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Sadece sevdiklerine karşı cilveli olanlar önemli detaydır erkekler için

    0
    0 Yorumla
  • aliceahrass
    aliceahrass Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Genellikle nefes alman yeterli

    2
    1 Yorumla
    • mustafacan1321
      mustafacan1321
      1 yıl

      Yok o kadar da değil

      Yorumla
  • johesa
    johesa Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 74%
    1 yıl

    Tabıkı bizimki sizin için önemli deilmi sanki

    0
    46 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Taktığı çantaya kadar takılmam ben ama

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Ben takılırım yanında cantayla değil valizle geziyosa uğrasamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok valiz değil ama bi tık büyük çanta kötü mü fiyat aynı sonuçta

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Biz çantanın fiyatından anlamayızkı bizim gördüğümüz ne kadar büyükse o kadar dertli aşırı küçükse oda o kadar dertsiz ortası olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne alaka ama😂
      Ben bu tık büyük çanta düşünüyorum mesala sebebi küçük çanta kullanıyordum hep sorun oluyor büyük çanta mesala her şeyi sığdırabilirim market poşetine bile gerek yok tabi aşırı büyük kaba değil bu tık büyük düşünüyorum

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Üzülüyoz size kocaman cantayla kendınızı yoruyonuz bıde sırt cantasıda deıl kolda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Knka söyle ben çok eşya koyup kocaman çanta takalım demiyorum durduk yere
      Ama fiyat aynı ilk defa düşünüyorum bi tık büyük çanta daha avantajlı en basitinden kütüphaneye kitap almaya gidiyorum ayrı poşet getiriyorum küçük çantaya kitap bile gitmiyor kaba değil ama bi tık büyük güzel bence çantanın anlamı o kolaylık sağlamak

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Şu yazlık örgülü tip duranlar sık duruyo mesela deri vs görünümlüler bana kaba gelio

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neyden bahsettiğini bilmiyorum ben düz seviyorum ama en önemlisi kaç bölmeli fiyatı hak etsin bir bolmeli küçük bişey niye pahallı olsun ben buna karşıyım

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      İnan adını bnde bilmiom yazın sahilde görüyom kızlarda havlu ıvır zıvır hersey içine giriyo bide görsel olarak böyle krem rengi örgülü ipten yapılma gibi doğal gözüküyo yani bölmesini bilmem tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sepet gibi mi

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Evet öyle gibi gözüküyo ama yumuşak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sahile gitmem o yüzden bilmiyorum ama hafif gözümde canlandı böyle sarı ten rengi o mu bilmiyorum o ise onu ben sepete benzetiyorum

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Evet sarı ve krem renk arası gibi işte aaa deniz olmadan çiçekler dağlar olmadan duramam ben bea bende standart kamp çantası var heryerde yanımda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle değil küçük şehirde yaşıyorum imkan öyle gezmeyi seviyorum ama plaj benlik değil oraya gitmem bile büyük ihtimalle

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Hee senınkı yasadığın yerle alakalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      www.erdemicgiyim.com/hasir-canta

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      www.temu.com/.../un9.html

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ay hayır para vermem😂 benlik değil

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Anlatmaya calıstığım bunlar gibi mesela kaba değiller

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim demek istediğim düz ren ya siyah ya beyaz zinciri askısı olan yani omuz ya da kol çantası seviyorum

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      www.temu.com/.../un9.html

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Bunlar gıbımı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet ama daha şık seviyorum bu güzel gözükmedi 😂

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      🤣🤣 Sade bunlar bea

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok bu güzel değil ama 😂

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Yalan değil bncede guzel değil

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Siz nasıl alışveriş yapıyonuz ya belki 100 tane baktım bırak seni renk hariç ben bile beğenmedim gereksiz yere çok çeşit var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Genel olarak uygun ve idare eder arıyorum ben😂

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Olabilir ama içine sinmeli şu an bnim gözüme hiçbiri batmadı böyle kendine çekmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet haklısın bi tane var belki onu alırım kararsız kaldım bide çanta süsü çıkmış

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Süsümü o bea artık küpeli çantalarmı olcak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haha hayır böyle Anahtarlık gibi mesala çiçek desenli tutturuyorsun abartılı değil

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Ben onu heryere takarım bea sakarımdır kendımı tanıyom

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haha

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Hep sırt cantasıyla gezıom yoksa ya biyere takıp kopuyo ya da unutuyom bea

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      En iyisi cep canta decatlondaki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zevkler cep çanta nasıl tam bilmiyorum

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      Katlıyosun yumruk kadar olup cebıne giriyo açıyosun bş laptop alıyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Voov

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      10 sene önce decatlondan almıştım şimdi yine var ama küçültmüşler artık laptop değil tablet sığar anca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ha anladım

      Yorumla
    • johesa
      johesa
      1 yıl

      İyi geceler ben ruyalar alemine kaçar🤣😴🖐️

      Yorumla
  • Aşkoşişko
    Aşkoşişko Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır kaba şeyleri önemli

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bazıları büyük çanta yakışmıyor diyor neden anlamadım

      Yorumla
  • kedisevenadam34
    kedisevenadam34 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 101%
    1 yıl

    yok o kadar ayrıntıya bakmayız

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor ama

      Yorumla
    • kedisevenadam34
      kedisevenadam34
      1 yıl

      çanta çok farkedilebilir bir aksesuar tabi o detay göze çarpar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Büyük çanta yakışmıyor mu peki

      Yorumla
    • kedisevenadam34
      kedisevenadam34
      1 yıl

      kızın fiziğine göre değişir. iri biriyse yakışır ama çıtır biriyse olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden peki

      Yorumla
    • kedisevenadam34
      kedisevenadam34
      1 yıl

      çok göze çarpar. çanta vs aksesuarlar ön planda olmamalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani nasıl diyeyim küçük çanta hani genelde herkeste olan benim bahsettiğim elde tutulan 3 gözlü kötü mü durur

      Yorumla
    • kedisevenadam34
      kedisevenadam34
      1 yıl

      yo kötü olmaz. rengi uyumlu olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama bi tık büyük çanta benim bahsettiğim ben zayıf biriyim

      Yorumla
    • kedisevenadam34
      kedisevenadam34
      1 yıl

      :) seni ve çantayı görsem bişey derim. ama anımsayamadım böyle. hangi şehirdesin?

      Yorumla
  • İstanbul-bey
    İstanbul-bey Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    O kadar detaya gerek yok

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bazı erkekler büyük çanta yakışmıyor diyor ama

      Yorumla
    • İstanbul-bey
      İstanbul-bey
      1 yıl

      Çantaya takılmıyorum

      Yorumla
  • magaramdamutluyum
    magaramdamutluyum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Her bir detayı değil her bir zerresi önemli

    1
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    Değil dote bakiyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Çok sevdiyse önemlidir.

    1
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.

    Bütüne bakıyorlar detaydan ziyade.

    0
    0 Yorumla
  • iyi_insan_severim
    iyi_insan_severim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Yok o kadar detaya bakmam

    0
    0 Yorumla
  • Biyokahve
    Biyokahve Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Taktığı takılar çantası vs kalitesini gösterir

    0
    0 Yorumla
  • Bioluminesans
    Bioluminesans Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Benim umurumda olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    1 yıl

    Oldugu gibi kabullenmek en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Benim için sadece zekası önemli- gerisi boş

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Erkekler için kadının her detayı önemli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler bir kadında neye önem verir? 10 cevap verildi
Kadınlar için Bir erkeğin statüsü ne kadar önemlidir? 9 cevap verildi
Erkekler kadının bilgi birikimine, meslegine dikkat eder mi? Buna takılır mı? 5 cevap verildi
Erkekler, kadınlar hakkında her türlü bilgiye sahip mi? 16 cevap verildi
Erkeklerin gözünde nasıl kadınlar vazgeçilmezdir? 17 cevap verildi
Kadınlar erkeklerin en çok neyine dikkat eder? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨