Bir erkek kendi tipine bakmadan beğenmediği kızların tipine çirkin diyor bu hakkı kendinde nasıl görebiliyor?

Kendi tipini bakmıyor 170 boyu var ablasına bile çok cirkinsim diyor ki güzel oldugunda guzel diyor aynı şekilde bana da güzel degilsin diyor bir arkadaşim için de bunun nişanlisi buna nasıl bakmış diyor yine bir arkadas için de bana bakar çünkü başka şansi yok diyor çok çirkin diyor ama hiç birisi onun tipi hakkımda böyle yorumlar yapmadı benim aklıma bile gelmedi taki o boylre şeyler söyleyene kadar
Bir erkek kendi tipine bakmadan beğenmediği kızların tipine çirkin diyor bu hakkı kendinde nasıl görebiliyor?
Cevapla