Sigara içen insanlara saygınız var mı? Çekmek zorunda mıyız?

İstisnasız tümmmm arkadaşlarım ve iş arkadaşlarım sigara kullanıyor, ne zaman bir araya gelsek fosur fosur sigara içiyorlar... üstüme ve saçlarıma aşırı derecede sigara kokusu siniyor ve bundan rahatsız olduğumu sıklıkla dile getiriyorum...

En son ciddili konuştum biraz dikkat edip en azından "az sayıda" mi tüketseniz diye... Alındıklarıni düşünmüyorum ama alınırlarsa da napiyim? En azından iki tane içip bırakır insan olan.

Sigara içen insanlara saygınız var mı? Çekmek zorunda mıyız?
Cevapla