
Hadi yine insaflıyımda gizlilerde kendini değerlendirebilir 😏

Hadi yine insaflıyımda gizlilerde kendini değerlendirebilir 😏
On bir vereyim sınırları aşalım shdhdh
Eşsiz caziben var sjjsjsjjs
Rica ederimmm 💕
Aferin aferin kibarlığa ilk adımlar jsjsjjsjsj
Yok yok jsjsjsjjs
🙏 düşüneyim jsjsjsjjs
Rica ederim 💕
7 verebilirim.
Teşekkürler 🙏
Rica ederim iyi geceler öpücüğüydü djfhdg 💕
😘😘😘 o zaman karşılık vereyim
Thankkkkkkk ❤️
Seni görüyorum arada hoşsun yorumlari yerinde TKP?
Teşekkürler bende arada denk geliyorum size
Bu kibarca hayır oluyo galiba dhfxhd rica ederim 💕
Profilden takip edebiirim.
Tamda gizlenecegim sırada fhdd
Sorun yok canım sıkmak istemem 😘
Cevap
23Cevap
kendime puan yetmez
Vaaaaaaay 😎
🌸
💕
<3
Güzellik bir bütün her anlamda benim için. Kusurlar elbet vardır.10/7 diyeyim:)
Kendimizi övmeye gerek yok
O yüzden 10 üzerinden 10 puan veriyorum
10 veriyorum çok seviyorum kendimi iyi ki varım ben😂💗
Buna benim karar vermem sanırım doğru olmaz yanı dışarıdan objektıf görülmeyebılır
6/10 um ben. Ama neşeliyim. Hobbitler gibi🥳🥳
Ben sana 10 verdim 🙈
@Hayatgibibirsey tatlı dediğini hatırlıyorum 🤣
Ee zaten tatlılıkta 10 numara gerisine yorum yapmak bana düşmez 😅
@Hayatgibibirsey soru tatlı mi diye sorulmadı yalnız jsjsjsjs
Öyle olsa sence onun 6 puanını ben kabul eder miyim 💕
🤣🤣🤣 neyse 10 verelim kız yazık 😅🤣🤣🤣
@Hayatgibibirsey bu şekilde ima etme bence 😊
Kesinlikle kötü bir şey ima etmiyorum 🥰🥰🥰
@Hayatgibibirsey anladık beee jsjsjsjjs
Şşşşş 6 bana yeter. Yakışıklı değilim. Şimdi olaysız dağılın hadi😂😂
Hii kendine haksızlık yapıyor. Haksızlığa gelemem ben ama olay çıkmasın diye susuyorum 😬
Resimlerde tam belli olmasam da 10 tam puan benden kendime
Aferinn 💕
Bana neden aferin deli ehehdgr
Tatlım anlam veremedim küçükle alakası olduğuna jfdgdgg
HAYIRRRR djfxjxgc
Benim kafa bu saatte almıyor sanırım djfsgf
Yok yok m*llığım üstümde fjfgdgd
Peki ehehrh aynı ben'sin bir an kendimi gördüm 🫣
Eheheh 😘
9 vereyim
Zeki kız 😈
Nazar değmesin 😏
Amenn shdhhd
Ehehhe 🫵☝️😇
Puan biçilemez yakışıklılıtayım
10 üzerinden 6 olabilir
Artır onu 💕
Yaaaa amaaaaaaa🤍🤍🤍
10 😍🍯
10 üzerinden 7,5 , 100 üzerinden 75 verdim.
10/9 veriyorum kendime, bugüne özel olsun😄
6 yeter bana çok bile
Notre damın kamburundan halliceyim.
10 üzerinden 10
Milyon zibilyon katrilyon
10/10 hsjsjjsjsk
Ay parçası adeta 😀
Teşekkür ederim, o senin güzelliğinn 🌸 🥰
Teşekkürlerrr 😊
6,5 dan 7
Sekiz
10/10
6-7 ideal.
7 veriyorum kendime
Çok büyük haksızlık ayıptır, göz var nizam var
6.8 veriyorum
4 verdim.
En fazla 5 😬
En fazla mı 😒
İşte tam ortası bana yeterli ☺️ aşağısında ve yukarısında gözüm yok 😅
Ehhehe peki
Bir.
8.5 falan
8 alirim ya
7 puan.
0 puan
6-6.5 diyelim
10/10 fşlökşdöaddş
Bilemicemm
sen ver
Pp değiş bence 💕
neden
Yüzünü tam göreyim 😀
al sana özel https://resmim.net/i/Dv59tD
8
Dudakların çok güzel
resimde açık kalmış dkdjdjx
Djdhdgd
dudaklarıma dudakların yakışırdı diyesim geldi
Sus lütfen
pardon
6 olur
0 veriom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar