30 puanı buralardan kırdım. Siz de puanları nereden kırdığınızı söyler misiniz?
Kendinize güzellik/yakışıklılık olarak kaç puan verirsiniz?
30 puanı buralardan kırdım. Siz de puanları nereden kırdığınızı söyler misiniz?
Merhaba arkadaşlar. Kendi kendimize puan veriyoruz.
10 puan veya 100 puan üzerinden değerlendirmenizi yapabilirsiniz.
Ben kendime 100 üzerinden 70 puan veriyorum.
🙂🙂
Ortalama 80 falan veririm. Ama moduma göre değişiyo bazı gün kendimi cok beğeniyorum 100 veririm bazı gün de modum o kadar düşük oluyo ki 0 hissediyorum hbvhfb
Ne güzel bir şey kendinden hoşnut olmak
Yani aşırı güzelim demiyorum tabi de kendimle barışığım :D
profildeki sensen 95
@bestakinever ben degilim. Ama böyle bi kadından 5 puan nerden kırdın merak ettim jfnbjn
asla tanışamayacağım gerçeğinden dolayı
8 veriyorum
Cevap
12Cevap
Ben kendime 0 veriyorum değilim
Herhalimle mükemmelim ama bi sene felan sonra 10/10 veririrm
70 puan veririm. Daha zayıf ve göğüslerim daha küçük olsaydı 90-100 olabilirdi.
Burnun nasıl?
Normal büyük de değil küçük de değil kemerli degil. Resimde görünüyor zaten.
Pardon, gizli cevaplamisim soruyu.
90 veriyorum
Kendime puan vermiyorum ben
Sen kendine kac veririsn
Ben 70 veriyorum
Naailsinki anlat bakim
100 üzerinden 65 verdim kendime
Genel fiziğimi beğeniyorum fakat çene altımda biraz beze var ve yüz hattım biraz tombul ve bundan dolayı yaşça biraz büyük gösterebiliyorum. Ama tabi spor yapmaya pek fırsat bulamadığım için böyle. Ama o fırsat yakında doğacak. Ve inşallah yine çok iyi görüneceğim 8 üstü seviyesine çıkacağım. Genel olarak vücudumu yeteri kadar iyi buluyor ve seviyorum 🙂
Fifti fifti diyorum yani 5
Moduma bağlı 6falan veririm
6/10
4 puanı nereden kırdın
karakterimden ashsjsh
46 veriyorum
Bence sen en az 70 olursun
Ya teşekkür ederim, gerçekten kelebek 🦋 kondu sanki kulağıma ❤️
3 veririm
10 üzerinden 8
3 veririm
7-8/10
9/10
1 puanı nereden kırdınız
Bilmem ki
Isıdıcoc 10/7
1 yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?