Kendinize güzellik/yakışıklılık olarak kaç puan verirsiniz?

Merhaba arkadaşlar. Kendi kendimize puan veriyoruz.

10 puan veya 100 puan üzerinden değerlendirmenizi yapabilirsiniz.

Ben kendime 100 üzerinden 70 puan veriyorum.

🙂🙂

Güncellemeler
+1 yıl
Yüz ve fizik olarak her şey dahil
Güncellemeler
+1 yıl
Boyum daha uzun, göğüslerim daha büyük, burnum Barbie gibi olsaydı, kendime 100 puan verirdim 😃

30 puanı buralardan kırdım. Siz de puanları nereden kırdığınızı söyler misiniz?
Kendinize güzellik/yakışıklılık olarak kaç puan verirsiniz?
Cevapla