Yorumlarda herkes memnun alsam mı çok kararsızım kullanan var mı aranızda?

Yorumlarda herkes memnun alsam mı çok kararsızım kullanan var mı aranızda?

İyi fikir değil. Normal diş macunu ile düzenli fırçalamaya devam etmeni öneririm. Bu ürünler genelde mikro düzeyde de olsa dişleri çiziyor ve sonrasında sararma çok daha hızlı oluyor ve normal diş macununun etkisi hepten yetmez oluyor. Bunları sürekli kullanmak zorunda kalıyorsun ve diş minesi normalden çok daha hızlı aşınıyor.
Eğer illa beyazlatmak gerekiyorsa diş hekimine gitmelisin bence.
Onların yaptığı diş taşı temizliği ve beyazlatma işlemleri de diş minesine fazlasıyla zarar veriyor ne yapsam bilemedim
Son tahlilde diş hekimi.
Ayrıca bu işlem çok sık yapılmıyor, çok sık yapılması önerilmiyor zaten...
Normal fırçalamaya devam derim ben. 🤷♂️
Kimyasal bunların hepsi. Diş mine rengin ne ise , dişinin rengi de odur. Bir dişçiye gidin 6 ayda bir tartar ve diş kontrolünüzü yaptırın en güzeli budur zaten..
Diş beyazlatıcılar aslında dikkatli kullanıldığında zarar vermez ama gereğinden fazla ya da yanlış kullanıldığında mine tabakasına zarar verebilir canım. Ben kendim de kullandım geçmişte ve düzenli bakımın çok önemli olduğunu fark ettim. İlk başta sonuçlar harika görünebilir, ama sürekli kullanımla dişlerin hassaslaşması mümkün.
Eğer tamamen emin değilsen diş hekiminle görüşerek fikir alman harika olur. Hem senin için en uygun yöntemi önerebilir. Unutma, diş sağlığı her şeyden daha önemli! 🦷✨
Ürünlerin fiyatları konusunda en doğru bilgiyi almak için online bir araştırma yapmanı öneririm, çünkü fiyatlar sürekli değişebiliyor. 💁♀️
Cevap
3Cevap
verebilir evet
Bu ürünleri kesinlikle kullanma diş etlerine ve dişlerine zarar veriyor bu sefer olan dişlerden de olursun
Dış taşı temizliği falan yaptır önce bunlardan bir yol olmaz
Onu yaptırdıktan sonra daha çok sarardı zaten
Diş minelerine zarar veriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?