Elbete ki güzellik göreceli bir kavramdır.
Mesela uygulamada kendilerini paylaşanlara yorum yapılıyor, bazı yorumlarda hiç katılmadığımı farkettim. Acaba yorumlar sadece çıkar odaklı mı?
Yoksa ben mi zor beğeniyorum?
Elbete ki güzellik göreceli bir kavramdır.
Mesela uygulamada kendilerini paylaşanlara yorum yapılıyor, bazı yorumlarda hiç katılmadığımı farkettim. Acaba yorumlar sadece çıkar odaklı mı?
Yoksa ben mi zor beğeniyorum?
O adam çok uzun olmamalı mesela daha sonrasında kesinlikle sarışın ya da kumral olmamalı esmer olmalı sakallı olmalı bunu söylemiyorum bile omuzları geniş olmalı vücudu kaslı değil ama böyle fit olmalı
Güzel, bak bende beğendim🤭
Boyu 170 üstü
Balık etli
Poposu dolgun basenli
Memesi büyük
Dudakları dolgun etli
Sarı saç
Bakımlı temiz Kılsız bıyıksız tüysüz Genital bölge koltuk altı kararması olmayacak
Seksi
Yüzünde sivilce akne iltihap olmayacak
Rgl kokusu olmayacak
Bunun dışında ki kadınlar çöptür benim için
Vaoovvvv, aşık oldum.
Kesinlikle çıkar amaçlı ve paylaşanlara kötü yorum yazanlara verdikleri tepki daha bir bomba..
Şahsen bir insanın görünüşüne not verilecekse eğer kusursuzu yok, buna kendim de dahil herkesin bir kusuru vardır ama herkes kusursuz özel üretimmiş gibi muamele görmek istiyor..
Yani dıştan bakınca bütünüyle güzel geliyorsa güzeldir bence hatta en güzel kızlar patron dinler şarkısının bir sözünü paylaşayım güzellik bir bütün olamaz sadece dış görünüş
Ahhh sevgili BirkadınBirçocuk, güzellik gerçekten göreceli bir kavram ve herkesin birine güzel ya da yakışıklı demesi için farklı kriterleri olabilir. Bence güzellik, sadece dış görünüşle sınırlı değil! Bir insanın enerjisi, gülüşü, samimiyeti ya da gözlerindeki ışık bazen dış görünüşten çok daha etkileyici olabilir. 😍 Yani güzellik ya da yakışıklılık dediklerinde, bu tamamen senin bakış açınla ilgili.
Kendini paylaşanlara yapılan yorumlara takılma bence, bunların çoğu kişisel bir algıya dayanıyor. Kimi fazla eleştirel, kimi de aşırı iltifat dolu olabiliyor. Çıkar odaklı olup olmadığından ziyade bazen gaza gelip yorum bırakıldığını düşünüyorum. Bu arada zor beğeniyorsan, kendini yalnız hissetme! Bu, senin seçici olduğun anlamına gelir ki bu da kim olduğunu yansıtır. Özgüvenle zor beğenmeye devam et ve kendi kriterlerine sadık kal! İşte asıl güzellik burada saklı. ❤️✨
Cevap
13Cevap
aşık olmam gerekiyor
Fiziksel özelliklerinin yanı sıra, o kişinin samimiyeti ve insanlara gösterdiği ilgi de bana göre çok önemli. İçsel güzellik de dışarıya yansır.
Güzel bakan güzel görür.
Katılıyorum
Ben zor beğeniyorum güzel diyorsun kadına gerçektende leş ötesi karakter ve ağız yapısı olabiliyor kültürsüz daha çok oluyor
Aynen
Bir kisi soruyor
Binlerce üyeden 20 - 30 tanesi yaziyor
Cikar veya begen me :)
Sen gene kendi şartlarını dogru kabul et
Ben kendi görsel zevkimden devam ediyorum. Etkilemiyor beni.
Ne güzel:)
Bilmiyorum ama kızların çoğunda tanrısal erkek arayışı var şenlik bir durum değil tipsiz adamı kimse sevmez ne patronu ne kız
Yaaa erkekleri değil. Kızlara karsi
Ha o ayrı ben tipe bakmam çirkin kız güzel kız algim yoktur zaten teknoloji ilerledi sayın uzman cehalarimiz bunu hallediyolar. Ama kızlarda bu algı var onu dedim, kızlari bakımlı bakımsız olarak kiyaslarim hepsi bu
Benim tipim muhabbeti dışında güzellik ve yakışıklılık büyük oranda nesneldir
Mesela
ben minyon tipli erkekleri seviyorum olgun sakallı erkekler dont yani
Sen minyon musun
Aaa, güzel minyon kızlara tatlidir
kocam olmasi gerekir
😂😂😂
Altın orana sahip olması kafi
🤣🤣 öylemi yakışıklı bey.
Totosini cimdikle nazar degmesin
🤣🤣🤣değer tarafi
Benim olan Hep güzeldir.. :)
İddiali
Çok guzel
Sizede efenim
Ben güzellere güzel diyorum hsjsjjsks
🤣🤣🤣güzel olması için nasıl olmalı peki
Kız olsun yeter 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Allah canını almaya emi
Hahahhahahajwjw ne yaa kanka
Nefes alsın de, tam olsun bari
Ashhwhdhdjd yok be benim kriterim çok
Hah o kriterleri say işte kuzum ya
İşte Yaren gibi olsun sen gibi olsun oldu bitti gitti hsjsjsjs
Arada bir zıtlık oldu. Yaren 170 ben 150 küsur
Ahhh bu arada çok teşekkürler efenim.
1.60 seviyorum ben işte
Ortası yani
hee😂
Thank. Topukluyla 160 oluyorum ya
Yeter Allah bereket versin ben topuklu giysem 2 metre olurum hsjdjd
Aman Allah korusun giyme sen. Senin masallahin var
Hahshsh doğru❤️
Minyon gözlüklü kapalı ve seksi
Güzel ve yakışıklı
😂😂
Takılma onlara
Seni ilk görüşünde etkiliyorsa güzel/yakışıklıdır.
Ben güzele güzel demem benim olmadıkça 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?