İnce dudaklı kadınlar neden bunu kusur gibi görüyor?

Arkadaş nerdeyse bütün genç kızların dudakları patlak oldu artık. Üst dudağın altını fiyonk şeklinde doldurtuyorlar bir de.. iyice mide bulandırıcı duruyor. O da yetmiyor makyaj hilesi yapıp koyu kontürle taşırıyorlar. Anormal derece de kocaman dudak oluyor suratın ortasında.
Kızlar ince dudak bir kusur değil. Aksine güzel sade. Neden kadınlar kocaman sosis gibi dudağa sahip olması gerektiğini düşünüyor?
İnce dudaklı kadınlar neden bunu kusur gibi görüyor?
Cevapla