Bir erkek neden çok çirkin bir kızdan sonra yeni sevgilisinin kıymetini bilmez?

Erkek arkadaşımın hayatına giren ilk güzel sevgilisi benim. Ama beni sürekli eleştiriyor. Tenimin beyaz olması bile onun için bir sorun. Benden önceki sevgilisi çok çirkinmiş, erkeğe benziyormuş. Üstelik kıllı bir şeymiş. Bana ise herkes hayranlıkla bakar, sürekli güzelliğime övgüler alırım. Önceden kendime onun yanında özenesim gelirdi, eski sevgilisini gördükten sonra bu bile içinden gelmiyor. Maymuna benzeyen birini beğendiğine göre beni her türlü beğenir diyorum. 5 ay önce sırf eski sevgilisine güzel değil dedim diye "bir de onu benim gözümden görseydin" dedi. O günden beri sürekli eski sevgilileri yüzünden kavga ediyoruz. Sizce ne yapmalıyım? Böyle bir erkekle ilişki yürür mü?

Bir erkek neden çok çirkin bir kızdan sonra yeni sevgilisinin kıymetini bilmez?
Cevapla