Başını kapatan biri tırnak uzatıp birde üzerine oje sürmesi durumu benim için mi anormal yoksa karşı taraf için mi?

2 gün önce işten eve geçerken başı örtülü bir kızın tırnakların oje gördüm ve diğer kadınlar gibi de tırnakları uzundu diyorum acaba ben mi anormal düşünüyorum yoksa onlar mı cahilliğimi de mazur görün sadece şaşkınlığım için bu soruyu sormak istedim

Başını kapatan biri tırnak uzatıp birde üzerine oje sürmesi durumu benim için mi anormal yoksa karşı taraf için mi?
Cevapla