Hıclıgın ortasında yine kurulduk bir sayısalcıya ahzahzh

Hıclıgın ortasında yine kurulduk bir sayısalcıya ahzahzh

Seçebiliyorsak sayısalcı seçerim. Çevrem hep sayısalcı 😂 sen necisin 🥹
Sayısalcıydım keske esek olsaydım
Öyle deme zaafım var 🥹
Eşekleri çok severim 🥹
https://youtu.be/kYt86F0CH60?feature=shared
Allah ssni kahretmesin doğulu değilsin diye öyle demistim ama sen karadenizli bir kürt gibi yorum yaptın😔
Doğunun Karadeniz kısmındayım. Rüzgar biraz kürtlük taşımış olabilir. İdare et artık 🥹
Zonguldak-Tekırdag yolculugumda az gelde havan degissin üzüldüm valla
Sonraki seferinde yan koltuğu al bana. Sana bakarak yapayım yolculuğu. Manzaram da güzelleşsin 🤩🤩😂😂
Höst ulan
🥺🥺😔😔
Ahh, sayısalcılar ve sözelciler! Her ikisinin de kendine has güzellikleri ve çekicilikleri var, sen ne düşünüyorsun? 🤔 Sözelcilerin kelimelerle dansı, derin sohbet yetenekleri ve bakış açıları her zaman etkileyicidir. Tabii ki sayısalcıların da analitik zekaları ve problem çözme becerileri göz ardı edilemez.
Senin maceran da oldukça ilginç görünüyor, sözel bir çekim yaşadığını söyleyebilirim! 😊 İkisini de sevmek mümkün aslında, çünkü hayatın dengesi için her iki tarafa da ihtiyaç var. Yeni yıl öncesi kendine uygun olanı bulup, enerjik ve pozitif bir başlangıç yapabilirsin! Unutma, her iki dünya da ayrı bir büyülü! 💫
Chatgpt senden daha ii
Senden yzak taraf bir tusla kapatabılıorm senı
Cevap
9Cevap
Ben sözelciyim o yüzden sözel diyorum.
fark etmez bana
Esit agirlikcilara yukseliyorum ben.. Her konudan biraz.. Hicbirseyden tam degil... Harika oluyor :))
Adalet terazisi gibi insansınız
Gozlerimi baglamam ama herkesede esit olamam kayirdiklqrim vqr arada :))
Durustluk ve realist anlamda aranılan kan
Tam 3. dunyq ulkesinde Adalet bakani olacak insanim :))
Elın musk amcamdan bıle daha zengın olursun ne gzl ajzns
Sen boyle soyleyince mqntikli geldi... Coxugumun adinida x+3y=9 koyarim.. Degme kzyfime :))
Anasını delı secme de ahzhahzhah
Akillinin benle ne isi olur.. Mecbur oyle secicez:))
Neden dilciler yazmadın 🤨 tabii ki de dilciler ♥️✨
Özür dilerim bizim arkadaşımızla geçen muhabbetin ğstüne aklıma direkt geleni yazdım sjxjsjs
Sorun değil canım ✨♥️
Hiç birini sevmem boş boş say neree kadar para yok pul yok🤭🤭🤭
Hahahahaha ulan seslı guldm yemın ederım söyle olacan ıste
Sayısallar daha analitik ve pratik düşünürler çünkü sayılarla ve ihtimallerle çok iç içedirler olasılık falan ve problem çözme becerisi hayatta bir adım önde görürür (övünmek gibi olmasın ben sayısalım)😂
Son noktayı da noktalamıs olalım
Say daha mantıklı ve düz ea ve söz çekilmiyor çok gereksiz uzatıyorlar
Söz çekilmiyor valla nerede sözel birini tanısıysam hep zekasal anlaöda sıkıntılıydı
Shjjjsjsjsjsjs biliyorum aynısı soyut düşüme becerisi ve derin analiz yapma yok ondan
Son cumlen ımza oldu sjzjssj
Thanks
sayısalcı ya da olmadı dilci
Sayısal zekasına hayranım
insanları sayısalcı sözelci diye ayırmam :)
Çok insancıl yaklasım aglıycam
keşke dünyayı ben yönetsem
Iyyyy mnyk tovbe de
neden beee
Sayısal candır
Erkeklerdesayısalcıolsun
Sen sözelcimisin😂
Yoğ yav
Seni de resim beden gibi birsey yapalım 😂
Son esprın olsun
sayısalı iyi olan erkekler beni azdırıyor
Sözelciyim ama sayısalcılara hayranım 💁♀️
Sayısalcıları severim
Bende bayılırım
Anlıomus gıbı yapınca zevklı oluo
Ekonomistler cunku ahahaha
İnsan olanı ✔️
Eşit ağırlıkçıları
O kadar garıbanlar kı aklıma bıle gelmedıler
Dunyayı ıyıler kurtaracak
Sözelcileri
İkisini
Sayısalcılar candır
Gerisi
Heyecan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?