Arkadaşlar boyum kısa diye herkes dalga geçiyor?

155 boyundayım ve arkadaşlarım dalga geçiyor herseyi denedim boy uzatma ilaçları kullandım iğne vuruldum süt vb içtim bebekken hemşireler boyumun uzun olacağını hatta fazla uzun olacağımı söylemiş ama durum bu annemde sürekli az yemek yediğin için kısa kaldın falan diyor babamın boyu 150 anneminde boyu 167 anne tarafının boyu uzun baba tarafı kısa yani arkadaşlar boyun genetik olduğunu anneme anlatamıyorum bide b12 eksikliği çıktığı içinde kısa kaldığımı düşünüyor

Güncellemeler
1 yıl
Sevdiğim çocukta 180 boyunda 170 kizlar varken benimle sevgili olmayacağını çocuğu gibi durdugumu düşünüyorum üzülüyorum herkes sen ne sirinsin deyip saçımı falan okşayıp şakalar yapıyor
Arkadaşlar boyum kısa diye herkes dalga geçiyor?
Cevapla