Kendimi çirkin ve bakımsız hissediyorum sosyal medyadaki kızları görünce, bu normal mi?

Evet arkadaşlar sürekli bakıyorum sosyal medyadaki kızlar baya güzel giyiniyorlar bir giydiklerini bir daha üstlerinde görmüyorum fakat bende çok alışveriş yapan birisiyim ama onlar gibi değilim zaten kilom çok az 0 bedenim giydiğim hiçbir şey de yakışmıyor boyumda kısa :( kendimi çok kötü hissediyorum

Kendimi çirkin ve bakımsız hissediyorum sosyal medyadaki kızları görünce, bu normal mi?
Cevapla