Sosyal medyada veya başka yerlerde güzel kızları gördükçe kendimi çirkin hissediyorum. Sağlıklı olmama rağmen böyle hissedince üzülüyorum. Kendimi düşüncelerime nasıl engel olabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSosyal medya çoğu zaman gerçekliği yansıtmıyor. Güzel kız yok mu? Tabii ki var, ama fotoğraflarda göründüğü gibi kusursuz değiller. Benim arkadaşımın kemerli burnu vardı, ona gayet yakışıyordu, kendini beğeniyordu, ama sonra instagram yüzünden burnu gözüne batmaya başladı ve ameliyat oldu. Güzel burnu oldu ama yine de foto paylaşırken filtre kullanmaya ihtiyaç görüyordu, çünkü yalnız filtre ile kusursuzluğa ulaşılıyor. Kimi yüzündeki sivilceleri yok eder paylaşır, "woww ne güzel cildi var" deriz. Kimi fiziğini düzeltir kusursuz gibi gösterir. Her kes mutlu olduğu fotoğrafı paylaşır. Kimi gerçekten mutludur paylaşır, kimisi de mutsuzdur ama yine gülerek mutlu gibi gözüktüğü fotoğrafı paylaşır. Birisi 5 kitap okur onu göze sokmak için paylaşır, kimisi 100 kitap okumuştur sosyal medyası yoktur. Yani anlayacağın örnekleri çok bunların ve çoğu gerçeği yansıtmıyor. Kusursuz fotoları görüp kendini üzmeye değmez cidden
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılgüzellik göreceli bir şey herkese göre güzellik algısı değişir önce bunu bilmelisin. Sosyal medyada birçok kişi efekt shop vs kullanıyor bu zaten çok bariz kullanmasalar da estetik ve makyajla o hale geliyorlar sosyal medyada gördüklerine çok takılmanı tavsiye etmem göründüğü gibi olmayabiliyorlar. Mesela benim bir kız arkadaşım sosyal medya fotoğrafları taş gibi inanılmaz güzel ama shop hepsi:d kimle buluşsa kimse tanıyamıyor gerçekte görünce. Güzel insanlar da yok mu var evet ama dediğim gibi göreceli bir şey herkesin kendine göre bir aurası albenisi vardır kimine göre sen hoş gelirsin kimine göre başkası bu değişir illa o gördüklerin gibi olmak zorunda değilsin ki olma çünkü sen farklı çok daha güzelsin kendini sev : )
00 Yorumla
+1 yılBelli bir güzellik algısı yaratılmış sosyal medya da o yüzden. Herkeste aynı estetikler dolgular filtreler. Tek tip bir kadın belirlenmiş de çoğunluğu ona benzemenin derdinde sanki. Bence kendini sevmekle işe başlamalısın çok görsellere bakmamaya çalış uzak tut kendini. Kendin için bir şeyler yap pilates yapabilirsin mesela veya maske yapmıyorsan maske yap kendinle alakalı bir şeylerle uğraşmak seni mutlu edecektir böyle böyle kendine güveninin yeniden geleceğini düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılMeditasyon ile aran iyiyse olumsuz düşüncelerini pozitife çevirmek için olumlama yapabilirsin. Ben bir dönemler çok negatif düşünceler içerisindeydim, meditasyona başladım. Sonra düşüncelerimin pozitife döndüğünü fark ettim. Bunun yanında dua da ettim tabi, kuru kuruya meditasyon ile aşılamazdı
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
113
Cevap
86Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence öz güveni geliştirin
00 Yorumla Yaratilis amacini ogrenirsen yani islami o zaman takinti haline getirip uzulmessin. Seni Allah kusurluda yaratablr kusursuzda ama bu senin elinde olmayan bir sey oldugu icin uzulmeyecksn ve kimseyle kendini kiyaslamayacksn sen sensin, onlar onlar.
Kozmetige bulanarakta kimse guzel olmuyo bu arada zaten islam da tesettur diye bir sey vardir oda boyasiz cilasizdir. Yapan keni yapar ama kendini yeteriz goren herkes zaten guzellik salonlarina basvuru ve bu hic dogru degil. Ve kendini begenip baskasina onun gibi olmadiigi icin kezban diye nitelendirdikleri insanlarinda kul haklarina giriyorlar ama farkinda degiller olsalardi umurlarinda degil. Uzun lafin kisasi yaradilani yaradandan oturu sev demis Yunus guzel bak guzel gor ve haline sukret🧚♀️
🔹️https://www.islamveihsan.com/hayat-sartlari-sizinkinden-daha-asagi-olanlara-bakiniz-hadisi.html/amp Bunada bakmani tavsiye ederim.
80 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 993 cevap paylaştı.
+1 yılTürk kızlarını böyle bozdular işte maalesef o çok sevdiğiniz övdüğünüz Amerika Almanya diye canınızı verecek kadar sevdiğiniz ülkeler bu kızları bu hale getirdi lafta kızlar seks objesi değildir sloganları varken ortalık seks objeliği yapan türk kızlarıyla dolu artık Türkiye de en çok gereksiz harcanan para bunlara gidiyor kozmetiğe Gratis watson roosman eve bunlar ağzına kadar dolu tıklım tıklım neden böyle işte güzellik algısı var diye artık ortalıkta adam insan kalmadı zaten bizde arar olmadık
150 Yorumla
+1 yılBir algı yönetim aparatı olarak sosyal medya. Bu konu hakkında yapılmış akademik araştırmalar da mevcut.
Zaten sosyal medyayı influencer'lar aracılığıyla bir ticaret aracı olarak kullanan büyük firmalar da bu sayede para kazanıyor. Sen kendini çirkin hisset, güzelleşmek için orada gördüğün ürünleri alarak para harca, onlar da ticari kâr sağlasın.
İnfluencer'lar ve modern pazarlama stratejileri hakkında daha önce bir çalışma yapmış biri olarak şunu çok rahat söyleyebilirim:
Sosyal medyanın amacı bu.
Engel olmanın iki yolu var. Birincisi, sosyal medyayı bilinçli kullanmak. İkincisi ise; eğer bilinçli kullanamıyorsan, sosyal medyayı kullanmayı bırakmak.
Tercih senin.
243 Yorumla- +1 yıl
estetik doktorlarını söyleyecek yerde abuk sabuk ürünlerin reklamı şu nu sür guzelleş bunu sür kurtul parayla yeni bir yüz satın alan kişiler söylüyor bunu = influencer
- +1 yıl
Aradigim yorum dogrusu Şu an etrafimdaki kizlara baktigimda dogalligini koruyan dogal olan kizlarin sayisi okadar azki hepsi estetik esiri olmus botokslu makyaj guzeli ben yuzlerine bakmaya korkuyorum dudaklar kaslar ya da o dolgun dudaklar kendi kendime diyorum ben begenemiyorum begendirmeye calistiklari nasil begeniyor ve o makyaj markalarina gelirsek hepsi algiyi bir tarafa cekmeye calismak alti bos hicbir urunu birseye yaramiyo para tuzagi insanimiz maalesef tuzagin icindekalmayi tercih ediyor
+1 yılZaten olay o. Sana ve senin gibi saflara kendini ćirkin hissettirip kozmetik ürünleri satın almanı, ya da onları fonlayan plastik cerrahların kapısını aşındırmanı sağlamak. Ticari bir kaygı yoksa ya ezik egolu, kompleksli kadınların kendine çok bakarak kendini iyi hissetmesi, ilgi açlığını doyurma çabası ve diğer kadınları ezikleme çabası. Ya da paralı sevgili arayışı. Çoğunun olayı bunlar. Her insan kendine belli bir dereceye kadar bakar. Bu normaldir. Ama aşırıya kaçıyorsa orada bir sıkıntı vardır. Ya komplekslidir ya da müşteri falan arıyordur, ya da hayatı boyunca edildiği için diğer kadınlara üstünlük kurma ve abazaların ilgisi ile tatmin olma derdindedir.
32 Yorumla
Soran+1 yılKendimi böyle hissetmek istemiyorum sevmek istiyorum
- +1 yıl
Kendini olduğun gibi sevmelisin işte. Koşulsuz sevmelisin. Kilo alsan da bu sensin. Burnun eğri olsa da bu sensin. Sen böyle özel ve güzelsin. Bunu farkedemeyen sahte insanlar da senden uzak olsun. Kendimi en çok 110 kilo olduğum zaman sevdim
Sosyal medya önceden tanışmak için vardı artık psikoloji bozma için var. Genellikle yediğini, içtiğini, spor aktivitesini, yatak odasını, mutfağını, ailesinin içini hatta dansını, poposunu paylaşan her kesimden insan var. Çok mutlu görünüyorlar gibi, gerçekten öyle mi yoksa bunların altında bazı sosyal ya da psikolojik sorunlar mı yatıyor. Twitter’da trol ağları sinir uçlarına etki eden paylaşımlarla gündem oluyor ve ülkenin güzel gençleri üzülüyor. Üzülme kardeşim, okuluna veya işine bak. Sağlıklı olmak, biraz standart bakım yapmak ve sıradan elbiseler giymek yeterlidir güzel olman için. Herkesin memesi kocaman olacak, herkesin burnu ince süslü püslü olacak, herkesin poposu dimdik olacak, dudağı kalkık olacak diye bir şey yok. Doğal olmak kadar güzeli yok. Kitap oku, gezmeye çalış, kendini geliştir. Önemli olan sensin.
60 Yorumla
+1 yılDaha dikkatli bakarsan aşırı makyaj ve filtre uyguladıklarını görürsün. Hatta estetik, aşırı makyaj ve filtre uygulayanlar da var. Bunların dışında gerçekten güzel olan kızlar da var veya senden çirkin olup fotojenik olduğu için güzel çıkan kızlar var.
Sen kendini olduğun gibi kabul et. Bir yarışa girmek istiyorsan gir ama saçma ve gereksiz olur. Vaktini daha değerli şeylere harcayabilirisn. Tabii yine de kendinin de en iyi hali olmaya calis. Kilon varsa ver, bakım yap vs ama kimseyle yarışma. Belki de o insanlar gününün tamamını güzel olmaya çalışarak geçiriyor, sen daha değerli şekilde gününü gecirebilirsin. Karar sana kalmış.
20 YorumlaO insanlar gerçek hayatta öyle değiller, filitrelerle güzel görünüyorlar. Bunu anlamakla başlayabilirisin.
Ayrıca senden güzel insanlar olduğu gibi senin de daha güzel olduğun insanlar da var.
Ve güzellik göreceli bir durumdur, benim bir arkadaşım mesela sadece şişman, kalın bacaklı kadınları çekici buluyordu, manken görünümlü kızları çok itici buluyordu ki, o tip kızlara rahatlıkla ulaşabilen biriydi.
Ve bir süre sonra dış görünüşünü önemsemeyeceksin.
Ama yine de sağlık açısından düzenli spor yap, sağlıklı beslen, margarin yağı yeme, zeytin yağlılardan devam et. Hem cildin, hem vücudun daha güzel olur hem de sağlıklı olursun ve kendini çok mutlu hissedersin.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal medyaya bakmak seni üzüyorsa sosyal medyaya bakmamayı deneyebilirsin. Bu sosyal medya ekmek su değil ya ona harcayacağın süreyi kitap okumaya, yemek veya resim yapmaya yahut bulunduğun bölgede daha önce gitmediğin yerleri ziyaret etmeye ayırabilirsin. Hem oradaki kızların çoğu yapay, elmacık kemikleri doldurulmuş, dudakları şişirilmiş, burnu sevimli yapılıp göğüsleri büyütülmüş/biçimlendirilmiş kızları boş ver onların sosyal medyada görünme nedeni kendilerini satma çabasından başka bir şey değil, üstelik gerçek güzellik akıl ve davranıştadır. Bir kız ne kadar güzel olursa olsun aptalsa ve kaba ise onu geç :)
20 Yorumla
+1 yılSosyal medyada algı operasyonu yapiliyo.. estetikle yüzünü gerim gerim gerdiren tipler. bir ton boya badana yapan.. filtreli tipler.. bunlara aldanma.. o güzel gördüğün tipleri makyajsız yanında görsen tanıyamazsin.. güzel olmanın tarifi doğallık olmalı.. makyajsız estetiksiz filtresiz..
40 Yorumla
+1 yılMerhaba
Sosyal medyadaki kızların hepsi estetik her yerleri dolgu. Bence kıskanılacak pek bir tarafları yok diye düşünüyorum. Herkes birbirine benziyor özellikle son zamanlarda estetik yüzünden. Estetiksiz doğal güzel bir kız kalmadı. Yani çirkin değilsin sadece estetiksizsin bence boyle hissetmende bundan dolayı diye düşünüyorum ben. Yani estetikliyse her yerin güzel birisindir onların gözünde.
20 Yorumlaöncelikle güzelliğin göreceli bir kavram olduğunu kabul ederek başlamalısın. neden gerçekten de böyle hissettiğine dair oturup düşünmelisin. ayrıca, teselli olsun diye demiyorum ama sosyal medyada gördüğün güzelliklerin %90ı yalan zaten :) herkes kendince güzel. sende güzelsin çünkü her insan çok güzel ve özeldir bunu asla aklından çıkartma. olduğun gibi kendini kabul et. kıyaslama yapman seni incitir sadece, neden kendine bunu yapasın? kendinde sevdiğin, beğendiğin şeyleri düşün ve bunlara odaklan derim. başkasının güzellikleriyle ilgilenmek yerine kendine odaklanman çok daha iyi olur senin için.
10 Yorumla
+1 yılKendini kabullen. Sen busun. Kendine bak ve kendini sev. Zaten sosyal medyadaki kızların çoğu filtre, Face App veya daha farklı shoplar kullanıyor. Sosyal medyada beğendiğim kızları gerçek hayatta gördüğümde her defasında şaşırıyorum. Sosyal medya sadece bir ilüzyon.
10 Yorumla
+1 yılBen makyaj yapmayı çok seviyorum. Senin bulunduğun durumda fazlasıyla bende bulundum, aynı şeyleri bende düşündüm. Açıkcası fotoğraflarımla çok oynamıyorum. Gülüşünü daima göster, dişlerin iyise ve temizse değilsede tedavi ettirebilirsin. Gerçekten bu konuda şanslıyım ve gülüşümü çok seviyorum. Fotoğraflarıma filtre bile uygulamıyorum. Makyajımı tam yaparım açıkcası ister filli boya desinler umrumda değil. Sonuçta güzel görünmek için yapılan bir şey. Bence sende böyle atabilirsin bu algıyı. Ama inan filtre uygulamayan yok faceapp kullanmayan yok. Bende yapıyordum çünkü. Ama kullanmıyorum artık. Çünkü o kişi ben değilimki, programla yarattığım kişi. Sosyal medya kesinlikle gerçek değil. Ve hiç kimseyle tanışmıyorum. Çünkü hep boş insanlar denk geliyor, sohbeti seviyesiz sarmayan cinsten.
00 YorumlaKendini tanımaya çalış, kendinle vakit geçirmeye ve kendini fark etmeye çalış. Bunu yaptığında dışarıdaki şeyler ilgini çekmemeye başlıyor. Evet güzel insanlar var efektli insanlar da var. Ama sen senin için özel olmalısın. Bunu anladığında güzellik algın kırılıyor
00 Yorumla
+1 yılGüzel olunca noluyor? çirkin olunca noluyor? güzellerin hepsi milyarder falan mi veya çirkinlerin hepsi beṣ parasız mı? onlarında yiyeceği aynı zıkkım seninde yiyeceğin aynı zıkkım ve altı üstü 1 erkek tavlayıp nasip olursa evlenecekler sende öyle yani. Boṣuna demiyorlar kaderin güzel olsun diye. Bide ben ekleyeyim aklın güzel olsun - paran olursa gezip tozup hayatını yaṣarsan kim neylesin güzelliği pehhh.
00 Yorumla
+1 yılGüzelligin tanimi nedir senin icin ona bi yoğunlaş?
O güzel bulduklarini bi incele neden kendinle kiyasliyorsun?
sana kim cirkin oldugunu söLedi?
ve sen buna neden inandin?
Bu sorularin üzerinde düsün.. Farkindaliklar cok degerli..
Şifa olsun..
Sevgiyle kal 🫶🏻00 YorumlaBöyle olduğu zaman "sakin ol canım, fotosoplara, efektlere odaklan, kızdaki eyeliner ın ve göz kaleminin mucizesini hisset. Fotoğraftaki 7 kimyasal maddeyi say, birazdan geçecek, sadece sosyal medyanın yalan yüzünü görüyorum şu an" de derin nefes alıp ver. Rahatladığını göreceksin.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunu bende çok yaşıyordum 18 19 yaşlarındayken. Bakıyorum herkes efekt güzeli. Sonrasında sosyal medyadan uzaklaşıp oranın gerçek bir yer olmadığını insanları istedikleri gibi şekillendirdikleri bir yer olarak kabul ettim. Şu sıralar çok nadir bakıyorum herkesin dayattığı güzellik algılarını reddedip kendilerini doğal bir şekilde paylaşan üç dört inf takip ediyorum bir şey alacaksam önerilerine bakıp çıkıyoru
00 Yorumla
+1 yılKalıp ustası bir "burun kalıbı" yapmış, hep aynı burnu gelen tüm müşterilerine uyguluyor.
Estetik için en önemli olay "estetiğin belli olmaması" ama bu Türkiye de geçerli bir şart değil😂😂😂
Bir de filtre olayı var, yüz hattı olöayan insanlar türedi, yüz yok sadece orada vücudunun bir hattı duruyor o kadar.
00 YorumlaBu her zaman her yerde olacak, dünya güzeli bile seçilsen her zaman güzeller olacak. Bunu kabullen ve güzelliğin göreceli bir kavram olduğunu unutma.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzellik kişiden kişiye değişir. Makyaj yapan aşırı derecede boya cila bana itici geliyor. Tırnaklar uzun ve gerçek dışı olunca kötü hele birde içi pisse iğrenç. Saçlar garip renkte boyandiysa yüzde aşırı derecede kapatıcı ve makyaja gerek yok ve ben güzel bulmuyorum. Hafif bakım yapıp temiz olunca birde güzel kokuyorsan ve kilolu değilsen boyun boyuma huyun huyuma uygunsa bana benziyorsan dünyanın en güzel hatunu sensin bence 😅🤣😂🤣🤣
19 Yorumla
Soran+1 yılMesela cildim akneye çok eğilimli kolumun üst kısmında nokta nokta benekler var , bacaklarım çilek bacak bunlar beni üzüyor
Cevap sahibi+1 yılHerkesin mutlaka birtakım eksikliği vardır. Mesela benim iki yanağımda iki gamze var ve bu bir eksiklik ama benim umurumda değil çünkü kendimi seviyorum
Cevap sahibi+1 yılSende kendini sevmekle başlamalisin
Soran+1 yılBende kendimi seviyorum aslında dışarıdaki insanların ne düşündüğü önemli değil zaten kapalıyım görmüyorlar. Ama birgün evlendiğimde eşim beni beğensin istiyorum sevgiyle baksın istiyorum
Cevap sahibi+1 yılKapalıysan ve eşin seni sevsin istiyorsan o zaman kayınvalide adayına çilek bacak gibi konuları çok iyi bir şekilde söyleyip eşinden sevgi istediğini net bir şekilde söyle 👍
Bu konuda çok açık ve net olursan istediğini bulma ihtimalin artar.
Soran+1 yılOnu söylemek saçma olmaz mı
Cevap sahibi+1 yılHayır saçma değil aksine çok önemli 👍 bir kadının eşi tarafından sevilmek istiyorum demesi sevgi dolu gözlerle bakıp güzel sözler söylesin demesi kadar doğal bir şey yok 👍 bazı erkekler çok sever ama ifade edemez bazı erkekler hiç sevmez ve şiddet uygular. Şiddete maruz kalmak istemediğini dahi söylemek gerekir. Çünkü bazı erkekler kadınlar maço erkek seviyor diye şiddet uyguluyor.
Soran+1 yılSence sırtta sivilce izi veya çilek bacak gibi şeyler bir erkek için önemli mi
Cevap sahibi+1 yılErkekler gördüğüne kadınlar duyduğuna tav olur derler. Çilek bacak ve sivilce izi hatta yara izi ve diğer sorunları beğenecek erkekler var. Yani uzun lafın kısası ne istediğini çok iyi biliyorsun o yüzden ne istediğini bilen biri seni mutlu eder. Bu tür şeyleri konuşmak ayıp veya günah değil. İşler ciddiye binince konuşmak şart hatta gerekirse helal harama dikkat edecek şekilde göster. Sonuçta bir ömür boyu beraber olacaksınız.
+1 yılEskiden bende aynısını yaşıyordum hatta bunun yüzünden çok fazla ağladığımı hatırlıyorum en iyisi sosyal medyadan bir süre uzaklaşıp öz bakımına dikkat etmelisin ben yaklaşık bir yıldır bunları uyguluyorum hatta kendime bir cilt bakım rutini ayarladım gayette işe yarıyor sana da şiddetle tavsiye ederiim 😻
24 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bir cilt bakım rutini
- +1 yıl
Yüz temizleme köpüğü, tonik, yüz maskesi, kil maskesi gibi basit şeyleri yapmak bile seni mutlu edebilir buna başlamadan önce bakım malzemeleri için alışveriş yapmanı tavsiye ederim
Soran+1 yılCildin akneye eğilimli mi
- +1 yıl
Evet
+1 yılSosyal medyada herkes zayıf estetikli ve zengin. Ben de kendimi fakir hissediyorum kesinlikle çirkin değil 😅 zira paranın gücü ile fazlaca güzel olmak mümkün. Güzellik genetik ile alakalı bir durum ve elimizde değil.
20 YorumlaHepimiz böyle hissediyoruz. Unutma ki sosyal medya sahte insanlarla dolu, asla orada gösterdikleri gibi değildir hiçbir şey. Bir süre ara ver, hesabını dondur. Bunun yerine dizi/film izle, kendinle vakit geçir. İnan çok iyi gelecektir sana. Ben kötü hissettiğim dönemler böyle yapıyorum.
30 Yorumla
+1 yılBi kere bakmayı bırakman gerekiyor bi kere baktınmı algoritma karşına daha çok çıkarıyor ve şunu bilmeliyizki hiç biri aslında mükemmel değil, ve dış görünüşle değil başka şeylerle öne çıkabiliriz
14 Yorumla- +1 yıl
Derdim birilerini etkilemek öne çıkmak değil yapmayı sevdiğin şeyler vs var zaten mutluyum sadece bende bi ara bakıp moralimi bozardım neden mükemmelim diye ondan tavsiye verdim
- +1 yıl
Bu benim için önemli değil ama onun için önemlidir belki ne bilim
Sosyal medya çok kullanma bence zaten o yüzden insanların psikoliji bozuluyor bende bir ara çok düşünüyodum bunları sonra instagramımı az kullandım başka bir hesap açtım orada sadece ilgi alanlarıma göre sayfaları takip ettim ve şimdi daha iyiyim bence. Sende bir dene derim. Başarılar. 😊
20 YorumlaSosyal medyadan uzakd ur bence hem bosa zan kaybi oluyo hem moralin bozulmuyo bejimde seni ki gibiydi yani yapabilcek bisey yok estetik shop makyaj bunlsr birlesince hepsi birbirine benz8yo zaten aymi model robotlar gibi
00 Yorumla
+1 yılYavrum o kadar makyaj, efekt, faceapp kime yapsalar güzel olur emin ol.
Güzel kadınlar tabi var ama bu senin kendini kötü hissetmene sebep değil. Bu şekilde sadece kendine zarar verirsin. Kendini olduğun gibi kabul et.
00 Yorumla
+1 yılAynı şeyi bazen ben de hissediyorum ama filtreler insanı o kadar değiştiriyor ve yüzünü kusursuz hâle getiriyor ki.. sen kişisel bakimina temizliğine özen göster, herkes aynı kalıp insan olmak zorunda değil
01 Yorumla
+1 yılHiç dert etme çünkü onlarda makyajın ve efektin bi hayal ürünü
31 Yorumla
+1 yılEvet bende öyle hissediyorum. Bazen hoşuma giden bir post oluyor ve sevgilime atmak istiyorum ama bakıyorum kız benden güzel, olsun diyorum o kıza bakmaz ve atıyorum. Umarım bakmıyordur 😂
143 Yorumla- +1 yıl
ne kadar güzel ve samimi bi yaklaşım, hll lan sana
- +1 yıl
@engnnnnlyda gerçekten böyle mi düşündünüz ☺️
- +1 yıl
evet beğendim yaklaşımını gerçekten 😊😊
- +1 yıl
@engnnnnlyda teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
sevgilin şanslı biri gerçekten, ona güveniyorsun belliki
- +1 yıl
@engnnnnlyda yani ona sorsak güvenmiyorum 😂
- +1 yıl
nedenki ya 😅😅
- +1 yıl
ben hiç , güzel bi kız fotosu atan bi kız görmedim sevgilisine
- +1 yıl
@engnnnnlyda foto değil zaten video atıyorum kadın çok güzel ve sevgilisi ile veya genel bir video atmış ama içeriği hoşuma gittiyse atıyorum. Tabi kadın atıyorum fitness salonunda squat yapiyor onu atmam ama kız squat yaparken sevgilisi belini falan örtüyor onu atarım 😂 sevgilim de genel olarak ona güvenmediğimi söyler o yüzden öyle der dedim 😂
- +1 yıl
sen de az değilsin ama, yokluyosun, ne tepki verecek acaba, arzulayacak mı kızı diye merak da ediyon bi yandan, hadi itiraf et 😉
- +1 yıl
@engnnnnlyda yok gerçekten, onceden film izlerken mesela öyle birlikte oluyorlar, diyordum var mı bir hareketlenme 😂😂 ya da yan yanayken izlediğimiz film de aynı şey oluyordu bakıyordum ve yok. O tür şeylerden etkilenmiyor bundan eminim. 2 yıldır yokladım yoklayacagimi artık onunla uğraşmıyorum 😂
- +1 yıl
p*rno falan da mı açtın? inanmıyorum sana 😅😅 dediğimin tam tersi çıktı, hiç güvenmeyip full test etmişin çocuğu 😅
- +1 yıl
@engnnnnlyda hayır ya ne p. rnosu, normal dizi veya film de o kadar detaylı olmasa da birlikte oluyorlar ondan bahsediyorum yoksa sevgilimle oturup o tür şeylere bakacak değilim
- +1 yıl
Gamze of thrones veya game of dragons en basit örnekler 😂 bunlar p. rno mu oluyor? Oluyorsa anlayışımız farklı 😂
- +1 yıl
evet değil ama normal yapımlar da sayılmaz, özellikle game of Thrones ilk sezon fenaydı, ona da azmayan erkekte bi sıkıntı vardır sana diyim :)
- +1 yıl
@engnnnnlyda valla o sanırım sadece bana yükseliyor, inanın onu izlerken yokladım normalde yüksek biri çünkü ama şaşırttı beni
- +1 yıl
ya da kendini iyi kamufle ediyor :)
- +1 yıl
@engnnnnlyda etse de erkekler sonuçta gizleyemiyor yukarı doğru kalkan bir şeyler oluyor 😂
- +1 yıl
iyi de bunu hesaba katıp önceden bi posta mastürbasyon yapmış olabilir 😉
- +1 yıl
@engnnnnlyda yan yanayız tüm gün nasıl yapsın 😂 tüm tuşlara basıyorsunuz gibi geldi ama inanın 2 yıldır o kadar çok yokladım ki onu
- +1 yıl
hmmm tamam inandım şimdi, defalarca test etmişsin sonuçta :)
- +1 yıl
@engnnnnlyda hani tek derdi araba, borsa olan erkek vardır ya aynı o model benimki. Dışarı çıksak eve girmek ister yani evcimen. Instagram hesabında 3 5 kız var o da çocukluk arkadaşı, devresinin eşi falandır. Keşfeti de zaten araba ve yemek tarifi kaynıyor. Tüm bunlar öyle olmadığını gösteriyor gibi geliyor bana. Belki yanılıyor olabilirim de ama 2 yıldır her gün beraber olup öyle bir şeyini görmedim. 1 hafta onun telefonunu da kullandım kendi hattı ile o da o ara benimkini kullandı o zaman bile iş yerinden falan geldi hep mesaj
- +1 yıl
@engnnnnlyda yani hem görsel hem de dokunsal olarak 😂
- +1 yıl
benim keşfet sıkıntılı, nasıl düzeltebilirim ya, yakalanmiyim sonra :) seninkinden biraz taktik alayım, fake hesap falan mı açsam bilemedim 😅
- +1 yıl
@engnnnnlyda yani aslında bakıyor ama fakr hesabı veya başka bir şey mi yapiyordur diyorsunuz
- +1 yıl
olabilir, hiç bir zaman bilemezsin, tıpkı onun da senin burada takıldığını bilmediği gibi
- +1 yıl
bence herşeyi bilmemek en güzeli, sence de öyle değil mi
- +1 yıl
@engnnnnlyda olduğunu dediğim gibi düşünmüyorum ve hiç hissetmedim. Olsa hissederim. Burada takılıp onu aldatmıyorum veya gizli saklı bir şey yapmıyorum.
- +1 yıl
@engnnnnlyda ben her şeyi bilmek isterim tabi bu da mümkün değil maallesef
- +1 yıl
aldatıyorsun demedimki, neden böyle bir tepki verdin? sadece herşeyi bilmemize lüzum yok diyorum
- +1 yıl
@engnnnnlyda sorunuzu sonradan gördüm
- +1 yıl
bence istemezsin, düşünsene her düşündüğünü, ya da gece rüyasında ne düşlediğini bilmek ister miydin gerçekten
- +1 yıl
mesaj atsana ya böyle çok zor değil mi
- +1 yıl
@engnnnnlyda arabalar, borsalar, ülkenin gidişatı gibi düşündüğü şeyleri tabi bilmek istemem ama karşı cinse karşı düşündüğü şeyleri bilmek isterim sonuçta 2 yılımı vermişim ve evlilik teklifine evet demişim. Bir zahmet düşünüp duslemesin 😂 tamam bende çok güzel bir kadın değilim ama gene de başka bir kadını duslesin istesin istemem
- +1 yıl
düşlemiştir emin ol, o yüzden bilmemek bence en güzeli, bazı şeyleri çok deşmemek lazım o yüzden :)
- +1 yıl
@engnnnnlyda siz bir erkek olarak yorumluyorsunuz bende hayatındaki bir kadın olarak. Hangimiz yüzdelik dilime vurdugumuzda daha çok haklı olabilir bilemedim
- +1 yıl
erkekleri daha iyi tanıdığımı düşünüyorum, siz yakından bir iki erkek tanıdınız muhtemelen sonuçta
- +1 yıl
@engnnnnlyda her erkeğin bir dönüm noktası yok mudur
- +1 yıl
ne açıdan
- +1 yıl
@engnnnnlyda her anlamda
- +1 yıl
çok genelleştirdin biraz aç da ona göre yorum yapayım
- +1 yıl
@engnnnnlyda istek, arzu veya davranış olarak
- +1 yıl
burdan yazmiyim bunu özelden mesaj at
+1 yılAçıkcası güzel olmak istemek yerine daha çok karaktere önem vermek gerektiğini düşünüyorum istersen bakımlı da olursun ve bence herkes kendine göre güzel değiştiremiycen bir şey için üzülmek sadece zaman kaybı estetik yaptırabilirsin ama yine de kendin sevmek daha iyi
10 YorumlaBir çoğu Photoshop yapan , bi kısmı da boyaya gömülen suratlar. Aaa her yeri estetik olanları atladım. Ayrıca her insan güzeldir. Önemli olan bakımlı olmak
10 YorumlaBirbirinin aynısı tipler, aşırı itici geliyor bana. Gerçek insanlar gerçek karakterler ve gerçek hayatlar güzel.
Kendini sev
10 Yorumla
+1 yılÇoğu Filtre Makyajla Güzelleşiyor Buna inanmıyordum Kanıtlandı şu an İnanıyorum Çok Sorun Etmeyin
12 Yorumla
Soran+1 yılSadece yüz güzelliği değil kastım mesela bacakları kolları pürüzsüz olan çok koz var benim cildim akneye eğilimli
- +1 yıl
Sorun göbekse spor yaparak eritin diğerlerinin bir önemi yok kıllarıda aldırın erkek kadın arasındaki fark bu kadın kıllı olmaz aldırmalıdır kadın gibi giyinmeli erkek Erkek gibi giyinmeli önemli olan bunlar bacak söyle böyle Allah Yarattı
+1 yılÇoğu aşırı makyajlı bende kıskanıyorum ama önemli olan doğal güzellik değil midir sence 🙃
20 YorumlaKıyas yapmayı bırakıp kendinizi olduğunuz gibi kabul ederek.
20 Yorumla
+1 yılGüzellik algısı kişiden kişiye göre değişebilir. Örneğin senin saçın kısadır, X kişisi uzun seviyordur.
Sen burnunu yaptırıp, kendine güzel geldiğini düşünüyorsundur ama X kişisi eski halini daha çok seviyor olabilir. Kısaca bunlara takılmamak lazım. :)00 Yorumla
+1 yılGüzel neye göre kime göre sende bir başkasına mutlaka güzelsindir... Güzellik göreceli bir kavram sonuçta... Bunlara fazla takılma çok da düşünmemeye çalış bence.
00 Yorumla
+1 yılSosyal medyanın amacı bu bende de oluştu güzel olma isteği vs estetiklileri ve filli boyaları gördükçe. Yapacak bir şey yok kendini sev ve olabilecek en iyi versiyonun olmaya çalış canım
00 YorumlaSen oradakilere kanma, o fotoğrafların çoğu efekt, filtreli. Ayrıca kızların artık bir çoğunun çene, burun, dudaklar estetikli, doğal güzel pek kalmadı yani
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 388 cevap paylaştı.
+1 yılKendini başka yönlerinle geliştirerek. Hayatta bi şeyler elde ederek. Ruhsal anlamda olgunlaşmak adına bir şeyler yaparak. Ne kadar özgüven geliştirirsen o kadar aynada kendini beğenirsin
00 Yorumla
+1 yılKendini o girdaba sokma boş ver bu halinle zaten güzelsin belli ki. 10larca makyaj malzemesi ameliyatlar vb bir sürü işler var o güzelliğe ulaştıran. o yüzden kendine bakım yap makyajdan uzak dur cildine zarar verme. Bir kadının en güzel hali doğal halidir.
00 Yorumla
+1 yılAnlam gereken şey şu onlar güzelse sende güzelsin yani,
Onlar sarışın veya mavi gözlü diye sen çirkin olmuyorsun çünkü herkesin allah tarafından kendisine verilmiş bir vasfı vardır önemli olan senin ulaşma bileceğim en yüksek potansiyeline ulaşman ondan sonra herşeyi başarabilirsin çünkü bunu yapalicek güç sende var önemli olan senin kendini anlatan ve sana özgü olan en iyi özelliklerini bulman ve bunu biz erkeklerde kullanman.☺
00 Yorumla
+1 yılFiltreler, gölgeler, spotlar, örtücü bakım kremleri vs. olduğunu düşünürsen çoğunun işin içinden çıkarsın. Kimse mükemmel değil, hatta belkide o gördüklerinin yüzyüze konuşacak olsan sana hayranlık duyacakları özelliklerin vardır ne malum? Kimse sosyal medyada göründüğü gibi değil emin ol :D
00 Yorumla
+1 yılŞimdi güzel kızlar demiyor musun güzel etleri görünce Kendini çirkin hissediyorsun değil mi güzelim ruhun güzel olmadıktan sonra bir anlamı yok ki boş ver gerisini
00 Yorumla
+1 yılHepsi filtre ve makyaj. Bakim yapınca sende onlar gibi olursun zaten. Bence seni bu kadar etkiliyorsa bu gönderileri direkt geç.
10 Yorumlaboş ver sendede onlarin sahip olamadığı şeyler vardir. her şey güzellik değil
10 Yorumla
+1 yılonlar gerçek değiller full photoshop, estetik yaparlar
11 YorumlaKendini başkalarıyla kiyaslamayi bırak ve sen daha iyisi olmak için çabalamalısın.
10 Yorumlakanka onlar iphone ve uygulama cogu guzel degil kanka
10 Yorumla
+1 yılOnlar da çirkin zaten merak etme hepsi estetikli filtreli üstüne shoplu
11 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılNeden kendini başkalarıyla kıyaslama geri duyuyorsun
112 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü kapalıyım dışarıdaki insanlar umrumda değil ama birgün evlendiğimde eşim beni sevsin ve beğensin istiyorum güzel baksın istiyorum
- +1 yıl
Sen bir kadını yapması gereken bakımları yap gerisi zaten akışına göre ilerler ve insanlarla kendine kıyaslama boy kilo kaç senin
Soran+1 yıl1.68 boy 65 kilo
Soran+1 yılAkneye eğilimli bir vücudum var bu üzüyor beni
- +1 yıl
Boyun kilonda iyi sen bence çok güzel bir kızsın sadece özgüvenin yerinde değil
Soran+1 yılSırtımda sivilce izi var biraz veya bacaklarım çilek bacak görünümü
Soran+1 yılBunlar önemli mi bir erkek için
- +1 yıl
Karşındaki erkek seni seviyorsa bunların hiç bir önemi yok
Soran+1 yılEski erkek arkadaşım beni severdi ama hep başka kızlardaydı gözü o yüzden psikolojik olarak etkilendim sanırım :(
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun sen
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
Hımmm anladım müsait olunca yazarsın
Çoğu filtre efekt hatta shop be güzelim aldanma yani
10 Yorumla
+1 yılBence güzel olmak yerine başarılı olmaya odaklan derim. Güzeli s**yorlar bu devir de.
20 YorumlaKızların çoğunluğu makyaj ve efekt olmadan çirkin zaten gerçekten güzel sayısı çok az.
12 Yorumla
Soran+1 yılMesela pürüzsüz cildi olan çok görüyorum
+1 yılSosyal medyadan uzaklaş sosyal medyanin zararlarindan biri bu.
Uzak tut kendini bi sure. Ve kendini sevmeye calis.00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılOnlarda aynı şeyi hissediyordur. Senden güzel birini kıskanman normal ama cogu filtre ve estetık ya da makyaj öyle düşün. Doğal kimse yok.
00 Yorumla
+1 yılSosyal medyadakiler hep fotoşoplu, estetik, full makyaj yani göründükleri kadar güzel degiller aslinda
00 Yorumla- Devamını Gör (139)
Devamını Gör(184)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sosyal medyadaki güzel kızları görünce kendimi çirkin hissediyorum. Buna nasıl engel olabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer