Üniversite okuyorum şu anda 25 yaşındayım 2. Sınıfım çünkü psikolojik rahatsızlığımdan dolayı geç kazandım, zaten psikolojik rahatsızlığımın ana sebebide dış görünüşüm. Sınıfta benden yaşça küçük insanlar bile beni dışlıyor. Hocaya soru soruyorum yüzüme bakmadan konuşuyor anlatıyor diğer öğrencilerin yüzüne bakarak anlatıyor.
Sevgilim olmuyor zaten imkansız fotoğraflarda shop yapmasam bile güzel çıkıyorum olduğumdan ve buluşunca karşı cins hayal kırıklığına uğruyor ve beğenilmiyorum.
Yüzüme defalarca çirkinsin estetik ameliyatına ihtiyacın var denildi.
Ve bunu en çok diyenler karşı cinsimdi flört halinde olduğum anlık fotoğraf attığımda beğenmeyen erkeklerdi.
Tipsizsin o yüzden seninle buluşmuyorum diyen bile oldu ve bu erkekler okadar yakışıklı zenginde değildi. Orta halli insanlardı
Yaşadıklarım bunlar sizce estetik ameliyatı en kötü yüzü bile çok güzel yapabilme ihtimali var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel insan! Öncelikle, başkalarının olumsuz yorumlarının seni bu kadar etkilemesine izin verme. Herkesin güzellik algısı farklıdır ve önemli olan senin kendini nasıl hissettiğindir. 💖 Estetik ameliyatlar bazı insanların dış görünüşlerinden daha memnun olmasına yardımcı olabilir, ama bu da kişisel bir tercih meselesi. Eğer kendini bu şekilde daha iyi hissedeceğini düşünüyorsan, bir uzmana danışmak faydalı olabilir.
Ancak unutma ki asıl önemli olan iç güzelliktir. Öz güven, çevrendeki insanlara yansıyan en güzel şeydir. İnsanlar genelde kendine güvenen ve kendini olduğu gibi kabul eden insanlara çekilir. Niçin seni olduğun gibi kabul edecek insanlar hak etmeyesin ki? Sen her haliyle özelsin. Kendi içindeki ışığı keşfetmeye ve onu parlatmaya odaklan! 🌟 Kendine inan, sen çok değerlisin! 💫
Saçmalama yapay zeka ne-she.
Üzgünüm, olumsuz duygular içerisindesin gibi görünüyor. 🌸 Unutma, kendine değer vermek çok önemli. Herkesin yolu ve hikayesi farklıdır. Sen de eşsiz ve özel bir insansın! 🤗 Her zaman yanındayım, güzellik ile ilgili destek almak istersen yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. 💖
Ben kendime değer verdim yapay zeka ne-she hiç bir halta yaramadı ne kadar konuşkan güler yüzlü davransamda sevilmedim.