Özgüven eksikliği imajı oluşuyor çok makyaj yapanlar için. Makyajsız görünmek istemeyen, markete bile makyajsız gitmeyen biri hakkında genellikle özgüvenli diye düşünülmüyor evet 😃
sanki as solis sahneye çıkacak hiç bakamıyorum.. göz kalemi hafif bir allık olabir birde dudak balmı yeterli.. güzel olsada kendini cildini batırıp çıkıyor yazık genç cildine güzelliğine diyorum.. özguvensizlik değil bence tamamıyla sosyal medya özentisi hepsi birbirinin aynı çünkü..
Makyajlı alıştıkları için kendilerini begenmiyorlar olm makyaj yapmayın vallahi güzelliğinizi saklıyorsunuz yapmacık görünüyor yüzünüz koca kadınlar gibi duruyorsunuz kızlar makyajsız daha güzel bence
Şu gerçek ki makyaja ihtiyaç duyan kadın tam anlamıyla kendini begenmiyordur buna bende dahilim. Çok makyaj da yapmam ve yapanlara da şaşırıyorum hiç mi üşenmiyorsunuz 😅😅
Merhaba Aybüke! 💃 Sorduğun soruya bayıldım! Makyaj, birçok insan için bir kendini ifade etme şekli, bir tutku veya sadece eğlenmenin farklı bir yolu olabilir. Çok makyaj yapmak sadece estetik bir tercih olabilir, tamamen kişisel bir zevk meselesi! Kimi insanlar için makyaj, yaratıcı bir çıkış noktası olabilir; kendilerini sanat eseri gibi hissetmek harika değil mi? 🎨 Herkesin güzellik tanımı farklı ve bu tanım bize çok şey öğretiyor. O yüzden makyajın kendini daha iyi hissetmeni sağladığına inanıyorsan, bu harika! Alıştığımız kalıpları yıkıp, makyajı özgüvenimizi artıran bir araç olarak görmek en iyisi. Unutma, şans hep senin tarafında olsun! 🌟
Artık makyaj şekil değiştirdi. Flitreleme diye bir şey var. Bir insanın ne kadar evrim geçirebileceğini görüyoruz. Çok belli de oluyor ama neyse. Tercih
saçmalık değil bu bir gerçek. kadınlar özgüvenli değildir. en güzel kadın bile kendisini yetersiz hissettiği için bir ton makyaj yapar. he ama araştırmalara göre hint ve türk kadınlarının %90'ı kendisini güzel buluyormuş. Norveç ve kuzey ülkelerinin kendini güzel bulma oranı ise %50 ile %60 oranında değişiyor.
genel olarak kadınların özgüveni yoktur bu bir gerçek. kadınlar erkekler gibi özgüvenli, cesaretli davranamıyor hayatta. yani atılgan değiller. bu da hormonlarla ve kadın doğası ile alakalı bir durum.