Abartılan makyaj özgüven eksikliği midir yoksa can sıkıntısı mı 🤔?

Bazen bakıyorum gencecik kızlar bebeksi ciltlerine 10 kilo filli boya sürüyor, ben o yaşta dışarda yakar top oynardım 🤷🏼‍♀️ ilerde o ciltler be olacak hiç bilmiyorum. Neden bazı kızlar abartıyor bu makyaj olayını?

🤦🏻‍♀️
🤦🏻‍♀️
Abartılan makyaj özgüven eksikliği midir yoksa can sıkıntısı mı 🤔?
Cevapla