Ya bundan basit bir şey mi var kılsız erkek sevenler kumral sarışın erkeklerle beraber olur kıllı daha akıllı olanlar da isteyenlerde esmer koyu esmerlerdi tercih eder
Kullandığım tüy dökücü krem yüzünden yanlışlıkla yere düşürdüğün an yeri kaygan yapıyor vücudunu da tabi tam çıkacakken düştüm kafayı demir musluğa vurdum bir şey olmadı tabi ama işte tekrar onu yaşamaktan korkuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Erkek dediğin doğal olur
Kılsız daha güzeldir gadası
Ben döşü amazon ormanlarına benzeyen erkek türünü severim🤣🤣
😂😂
Ya bundan basit bir şey mi var kılsız erkek sevenler kumral sarışın erkeklerle beraber olur kıllı daha akıllı olanlar da isteyenlerde esmer koyu esmerlerdi tercih eder
Bu da soru mu ya kılsız ya da az kıllı olanı makbuldür soldaki ne öyle pdöfldöfls
Bende öyleyim 🤦♂️😂 en kısa süre de tekrardan dökme işlemi uygulayacağım 👍
Ne kadar kılsız deselerde tecrübelerim kızların büyük kısmının kıllı erkekten hoşlandığını söylüyor.
Bence de
Tam aradayım. Makul ölçüde kılım var ama orman gibi değil. :D
Benim kıllar çıktı kesmeye korkuyorum en son aldığım da kayıp düşmüştüm, epilasyon düşünüyorum da işte onun içinde para gerek
Nasıl kayıp düştün :D
Kullandığım tüy dökücü krem yüzünden yanlışlıkla yere düşürdüğün an yeri kaygan yapıyor vücudunu da tabi tam çıkacakken düştüm kafayı demir musluğa vurdum bir şey olmadı tabi ama işte tekrar onu yaşamaktan korkuyorum
Tüy dökücü şey di mi kremleyip kazıyorsun :D
Evet o
Tamamen kılların hepsini alsak tüm vücudu yani güzel olur mu? Ben sadece etek tıraşı olan bölgeye yapıyorum.
Tüm vücudu alınca rahatlıyorsun, bir de bir anlığına çıplak gibi hissediyorsun 😂
İlk yaptığım da öyle olmuştu bana
Ya ne bileyim korkarım ben oğlan çocuğu gibi :D
Korkma 😂 sade bir vücudun olacak kıllar gidince rahatlayacaksın 👍
Deneyeceğim dostum teşekkürler :D
Rica ederim 😊
İyide adam ciddi kaslıysa kılsız olabilir ama standart bir tip kılsız olunca yolunmuş tavuk gibi durur vücuda bağlı bence
gogus kismi kilsiz olmali kollar ve bacaklar asiri degilse rahatsiz etmiyor beni
Aşırı olmadıktan sonra kıl beni rahatsız etmez.
Tabiki kılsız.
Bi sağdakine bak bir de soldakine arada uçurum var
Soldakine sümüğümü atmam
Göğüs pürüzsüz olmalı
Malum yerler de öyle
Kollar ve bacaklar az kıllı olabilir
Çok aşırı kıllı bir erkek değilse rahatsız olmam. Fotoğraftaki aşırı kıllı kategorisinde ama benim için.
Kılsız tercihim. ama sevdiğim adam olduktan sonra benim için önemli değil
Kılsız tabii ki de
Biraz kıllı olmalı ya
Kıl fobim var, kılsız bana göre.
moda kılsız olan 😬
Kılsız ama fark etmez
Bununki de fazla ama 😂
Akıllı olun kıllı merhametli olur 😀😀
Kılsız severler
Kılsız erkek tabi ki
Döşü kıllı daha çok dikkat çekiyor 😅
ortası olsun ya
Kılsız erkek. 0