Bi kapatıcıya 450 verdim herkes cok abarttı ben yıllık kullanıyorum normal değil mi sizce?

Bi kapatıcıya 450 verdim herkes cok abarttı ben yıllık kullanıyorum normal değil mi sizce?
Cevapla