Kombiyi 40 ta çalıştırmaya başladım sizce abartı mı?

Adana ilinde yaşıyorum havalar soğumaya başladı kombi açtım 40 ta sizce abartı mı?
Kombiyi 40 ta çalıştırmaya başladım sizce abartı mı?
Cevapla