Güzel bir buluşmadan sonra neden red edersiniz?

3 gün kızla konuştuk sonra bir buluşma ayrladık arkadaşça 2 saate yakın vakit geçirdik gözgöze gülümseme yüzümüzden eksik değildi ama sonraki gün hayatımda kimseyi istemiyorum umarım sen kendine göre birini bulursun dedi ve whatsapp tan ne numaramı sildi nede engelledi durum paylaşınca bile ilk hep o bakıyor siz kızlar niye böylesiniz anlamıyorum
Güzel bir buluşmadan sonra neden red edersiniz?
Cevapla