@Tcylne bilmem hic teklif eden olmadı ama tek bildigim birsey var oda ciddi birisi dövecek gibi baktığüm icin erkekler gevşek kız seviyo bana adım atamıyorlar herhalde
@Tcylne yalnızım tek başıma bir kedim var sadece o bana iyi geliyor perdeler kapalı bütün gün evin icinde dışarı cıkmak istemiyorum insan görmeye tahammülüm kalmadı insanlar basitlesmis bana göre kendi kendime hayatı yaşıyorum arayanım soranım yok ohhh ne güzel daha ne isteyeyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu aralar yalnız kalmak istiyorum kimseyle konuşmak istemiyorum de sonrası kolay zaten
Konuşmaz sonra da
Duruma göre artık..
Soran sende ne istedigini bilmiyorsun cidden
Tipsiz sin de bidaha bahaneye gerek kalmaz.
Yaaa üzülür öyle denilir mi kalpsizmisin sen
Efendim
Diyorumkii öyle bahane olmaz öyle demesin
Desin
Niye bulusmak istemiyorsun?
Buluşma
Dayım doğurdu
🥹
yaratıcı
Niye buluşmak istemiyorsun
Bugün bulusmazsan baska bir gun yine soracak sana
Ewt öyle yapıyor
Niye buluşmak istemiyorsun
Bahane lazım işte şu an soruyor
Sorun nedir
İyide neden buluşmak istemiyorsun bahane arıyorsan işim var de müsait değilim de
Keşke bir erkek benimle buluşmak istede ama nerde
Ya bana şu an bi bahane lazım lüften yardımıc olur musun nedeni açıklarım
İşim var
Hastayım
Ders çalışıyorum
Begenmemistir
İşim var lafını yemez
Gerçekleri söyle buluşmak istemiyorum seni begenmedim de böyle yaparak cocugu daha cok üzersin
@Tcylne Begenmeyen söylesin cocukta anlayışla karşılar ztn
Hastayım de işte uydur birseyler
Bencede demekki kırmak istemiyor
@Tcylne olabilir
Seninle neden buluşmak istemiyorlar
@Tcylne bilmem hic teklif eden olmadı ama tek bildigim birsey var oda ciddi birisi dövecek gibi baktığüm icin erkekler gevşek kız seviyo bana adım atamıyorlar herhalde
Sert olmak iyidir bana hep daha çekici gelmiştir tabi başka bı neden yoksa
@Tcylne hic iyi degil cidden
Ama eminmisin nedenin bu olduguna
@Tcylne bilmem ciddi dövecek gibi baktıgımdan ya da cirkindirim bilemiyorum artık
Baska bir sey kalmıyor geriyeee
Merak ettim bak buna erkek olarak ben karar vereyim
@Tcylne boşverr
Özgüven problemin var
@Tcylne evtt güven problemin var özgüvende var bende ne ararsan var
Çözülmesi gerek yoksa daha çok yalnız kalırsın
@Tcylne kalıyorum ztn
Daha kötüye gitmemesi için cozmelisin
@Tcylne yalnızım tek başıma bir kedim var sadece o bana iyi geliyor perdeler kapalı bütün gün evin icinde dışarı cıkmak istemiyorum insan görmeye tahammülüm kalmadı insanlar basitlesmis bana göre kendi kendime hayatı yaşıyorum arayanım soranım yok ohhh ne güzel daha ne isteyeyim
Memnun değilsin kendini kandiriyorusn
@Tcylne ne yapayım söylesenee
Burada mı yazayim
@Tcylne ben alıştım cidden sorun değil
Sen bilirsin ne diyim
@Tcylne 🙂🙂
Dm atsana
@Tcylne xper yetmiyor
Fake Instagram felan varsa oradan da olur
@Tcylne fake instagramın yok
Benim sadece bı tane var oda fake kendi hesabım yok
Başka nereden konusabilrizki
@Tcylne bilmm ki
Aç bı tane fake 5 dakika sürmez ya da sen kendi hesabından yaz sen bilirsin hangisi uygunsa
@Tcylne yakışıklıysan öyle açarım yoksa açmam
😂nasıl anliycaksin ki kendimi buradan övecek degilim
@Tcylne evet ya da hayırr
Evet
@Tcylne yakısıklısın
Oyle anladım
Çevremdeki herkes öyle soyler
@Tcylne acıyorum da sana nasıl yazıcam
Buradan kullanıcı adını yaz ya da ben yazayım istek at
@Tcylne olmaz herkes görür yazar
Ben yazarım ismimi
@Tcylne peki yaz
Aliiylmss
Yazdım ekle
@Tcylne hesap yok
Boşuna mı açtım hesabı
Niyeki
Gitmek istemiyorum bilmiyorum
Yazsana sen bi
ailem kisitliyor de