Güzellik merkezinden paramı geri alabilir miyim?

Güzellik merkezinden şikayetçiyim

Merhaba geçtiğimiz Haziran ayında bir güzellik merkeziyle dövme sildirme ve yara izi sildirme için parasını önden verip anlaştım. Bana %80 silinir dediler. Hiçbir şey silinmedi ayrıca bana randevu verdiklerini söyleyip kafalarına göre tarih ve saate randevu veriyorlar. Çalışanlardan biri dövmemi silerken burada silinmez şuraya gidin gibi yönlendirmeler yaptı. Daha yara izi sildirme paketine başlamadım. Burada daha fazla seansa falan da devam etmek istemiyorum. Kanunen hakkımı savunmak için ne yapabilirim? Paramı geri alma hakkım var mı? Yarın yüzyüze görüşmeye gideceğim.

Ayrıca bana sattıkları ne olduğu belirsiz almazsam seans sonrasında bakım yapamayacağımı bu yuzden dövmemin silinmeyeceğini söyledikleri ürünler de cabası

Güzellik merkezinden paramı geri alabilir miyim?
Cevapla