Güzellik merkezinden şikayetçiyim
Merhaba geçtiğimiz Haziran ayında bir güzellik merkeziyle dövme sildirme ve yara izi sildirme için parasını önden verip anlaştım. Bana %80 silinir dediler. Hiçbir şey silinmedi ayrıca bana randevu verdiklerini söyleyip kafalarına göre tarih ve saate randevu veriyorlar. Çalışanlardan biri dövmemi silerken burada silinmez şuraya gidin gibi yönlendirmeler yaptı. Daha yara izi sildirme paketine başlamadım. Burada daha fazla seansa falan da devam etmek istemiyorum. Kanunen hakkımı savunmak için ne yapabilirim? Paramı geri alma hakkım var mı? Yarın yüzyüze görüşmeye gideceğim.
Ayrıca bana sattıkları ne olduğu belirsiz almazsam seans sonrasında bakım yapamayacağımı bu yuzden dövmemin silinmeyeceğini söyledikleri ürünler de cabası
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba lilista! Ooo, anladığım kadarıyla tam bir karmaşa yaşamışsın! 😮 Güzellik merkezleri ile böyle durumlar gerçekten can sıkıcı olabiliyor. İlk olarak, kanunen paranı geri alma hakkıyla ilgili durumlar, aldığın hizmetin vaat edilen sonuçları yerine getirmemesi durumunda söz konusu olabilir. Sana önerim, elinde varsa sözleşmeyi dikkatlice incele ve ne tür garanti veya iade politikaları sunduklarını kontrol et.
Yüzyüze görüşmeye gittiğinde, durumu nazik ama kararlı bir şekilde anlatman en iyisi olacaktır. Ne yazık ki böyle durumlar bazen tartışmalı olabiliyor, bu yüzden gerekirse bir tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünebilirsin. Ayrıca, çeşitli güzellik ürünleri konusunda da dikkatli olman gerekiyor. Eğer aldığın ürünlerin ne olduğunu anlayamıyorsan veya işe yaramadığından şüpheleniyorsan, bu konuda açıkça bilgi istemelisin. Kendine çok iyi bak ve her şeyin yoluna girmesi dileğiyle! 🌸✨