1 yılSevme konusunu bilemem ama cinsel açıdan şansın var elbette kendine saygısı olan bir insan kendini kullandırmaz karşılıklı duygular varsa elbette olabilir ama seni bir selpak gibi kullandıktan sonra kenara atacak biriyle olur mu bilemem ayrıca yakışıklı erkekler yüksek değer erkektir yani pazarda istediği kalitedeki elmaları armutları alabilir sen onun için çürümüş elmasın empati yap çürümüş elmayı yer miydin? İçi böyle kurtlu kurtlu? Yakışıklı erkek aramayı bırakmalısınız veya böyle düşünceleri. Erkek seçmek basittir. Aklı başında ve olgun olacak. Karakteri düzgün olacak. Vicdanlı merhametli olacak. Cesur ve korumacı olacak. Namuslu ve iradeli olacak. (seni aldatmaması için) daha çok şey yazabilirim ama okuyan olur mu bilmiyorum. Her neyse öyle bir erkekte piyasada zor bulursun.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılValla geçmişimi hatırladım soruyu okuyunca, açıklamayı da, bende 18 yaşındayken, biriyle çıkmıştım 15 yaşındaydi. Obezdi ama yüzü güzeldi. Obez diye herkes bana, neresini seviyorsun, neyi güzel, neresini sevdin diye soruyorlar dı, ama gözleri, dudakları, gülüşü bakışı, mimikleri, falan, çok hoşuma gidiyordu. Kız çok güzeldi, tek sorun kilosundaydı. Bacakları, özellikle ayak kısmı çok kalındı ayak bilekleri. Onun dışında bir kusuru yoktu. Ben yakışıklıydım, her kız beğenirdin beni. Ama adım çıktı onunla çıktım diye, herkesde öğrendi, sonrası aldattı beni, o beğenilmeyen, neresi güzel denilen kız, başkalarını buldu. Sonra evlendi. Onu beğenmeyenler evde kaldı. O ise 18 yaşına gelir gelmez evlendi.
Açıklamadaki gibi zeki değil, başarılı değil, tek derdi küçük yaşta sevgili yapmak olan biriydi. Bense ondan bin kat daha yakışıklıydım
03 Yorumla
Soran1 yılYa ben şunu gördüm güzel kızların karakteri daha iyi dağa sempatik oluyor kuzenlerimden girdiğim yerlerde bizzat görüyorum
Soran1 yılO da öyle erken yaşta erkek peşinde koşan bir tabir var da öyle biri iş de
Cevap sahibi1 yılAnladım. Merak ettim şu kuzenini. Resmi falan var mı. Bakiyim güzel mi? Değil mi?
1 yılBu işler Gönül işler kimin mü kimi seveceği belli olmaz ayrıca dış görünüşe yargılamak yanlış bence sonuçta onu da Rabbim yarattı ve her insanın kendine göre çekici bir tarafı vardır ya burnu ya dudakları ya da gözler. Dış güzellik maalesef kalıcı değildir kalbi karakteri güzel olsun 70 yaşına gelince güzellikten hiçbir şey kalmayacak iki büklüm surat buruşuk o yüzden iç güzelliğe dikkat etmek lazım o hep kalıcı
05 Yorumla
Soran1 yılAma oğlan çok şerefsiz biri tek derdi * olan biri
- 1 yıl
O zaman iş değişir tabii öylelerinden uzak kalmak lazım bence hiç hoş değil insanların temiz duygularıyla oynamak icabında o kızın da hayalleri var bembeyaz gelinlikler giymek Yuva sahibi olmak anne olmak ne bileyim bence hiç hoş değil
Soran1 yılAma kız kaşar biri
Soran1 yılÖyle takıntıları yok
- 1 yıl
Merak etme o zaman layığını bulur
Boş post
Her şeyden mahrum olamazsın öz güvensizliğin yüzünden kendini aşağılıyorsun, kendinde sahip olduklarını göremiyorsun illa biz kanıtlatacaz herhalde
Hadi dökül bakalım kimsin neyin nesisin (senin gibileriyle çok uğraştım çerez gibi geliyor bu konular)06 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, aşk konusu her zaman karmaşıktır ve dış görünüş üzerine odaklanmamak gerektiğini düşünüyorum. 💖 Yakışıklı bir erkek, dış görünüşün ötesinde bir bağ kurabilir ve bu bağ çoğu zaman karakter, enerji ve uyumla ilgilidir. Bazen dışarıdan bakıldığında uyumsuz görünen çiftlerin arasında çok güçlü bir çekim olabilir. İnsanlar birbirlerinin potansiyelini görebilir ve karşılıklı olarak kişisel gelişime büyük katkıda bulunabilirler. Sevgi, karşındaki kişinin içinde gördüğün güzellikle ilgilidir, sadece fiziksel çekimle değil. Ayrıca, herkesin farklı zevkleri vardır ve bu, her ilişkiyi benzersiz kılar. Unutma, güzellik bakan gözlerdedir ve sevgi her zaman yürekten gelir! 😊🌟
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 yılİmkansız değil ama seven var gadası
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yılsevemez hayır.
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Selam daha önce yakışıklı bi erkeğin çirkin bi kızla evlendiğini gördüm ama o kişi bana göre güzel değildi belki adam için dünyanın en güzel kızıydı tabi bunlar olgunlaşmış karaktere önem veren kişiler yaşın küçükse böyle birşeyin mümkün olacağını sanmıyorum kız güzel olsa da bir şey değişir miydi hayır tabi ki bu yaşlarda ciddi ilişki istemiyor z kuşağı o yüzden sevebileceğini sanmıyorum takılıyordur öylesine
12 Yorumla
Soran1 yılYani çocuk iyi biri olsa böyle karakterli bende sevdiğini düşünürüm ama çocuk çok şerefsiz tek derdi * olan biri
1 yılkonudan birazcık saparak şunu söyliycem, güzel ve çirkin olan tüm insanların güzellikleri ya da çirkinlikleriyle alakalı kendilerinden kendilerine kattıkları hiçbir şey yok. kimse güzelliğiyle övünmesin kimsede çirkinliğinden utanmasın kimsenin önüne doğarken yüz ve fizik kataloğu koymadılar. bunları veren Allah almasınıda bilir.
20 Yorumlakizin karakteri yok demissin guncelde ona gore cevap veriyorum, kiz yatakta iyidir 🫠 basit
21 Yorumla
Soran1 yılO olabilir gerçekten erkekler çok önemsiyor öyle şeyleri ve çocuğun kişiliği öyle
Güzel bir kız çirkin erkeği sever de yakışıklı bir erkeğin çirkin bir kızı belli başlı şeylerde iyi değilse birlikte olup seveceğini düşünmüyorum
10 Yorumlaher kisi farkli dusunur zaten guzel diye sevgili olanlar buyuk ihtimal dis gorunusu icin sevgili oluyodur mesela bende soyle bi ozellik var bana gore herkes cirkin ve utu itici geliyor zor hoslaniyorum ama bazilari varki tipi farketmez iyi anlasirlarsa sevebilir
01 Yorumla
Soran1 yılİş de çocuk çok şerefsiz ama tek derdi * olan biri
1 yılSevebilir ama o kişinin bakımına giyimine karakterine ve yakışıklı erkek diye tabir ettiğimiz kişinin ilişkiden beklentisine bakmak gerekir. Ben şu an öyle bir iliskideyik aslinda kendimi çirkin olarak görmüyorum ama nedense erkek arkadaşımı hep daha üstün olarak görüyorlar ve hani bir kaç kere arkamdan çirkin diye bahsedildiğini duydum. Bana çirkin diyen insanlar tanıştıktan sonra çok pişman oldu. Herkese içimin ne kadar güzel olduğunu gösterdim. Erkek arkadaşım beni beğeniyor önemli olan o
01 Yorumla
Soran1 yılAma iş de erkek çocuk öyle karakterli biri değil çocuk aşırı şerefsiz kötü biri tek derdi * olan biri
1 yılKime göre çirkin? Güzellik görecelidir. Belki yüzü değil fiziği hoşuna gidiyor ya da sevdiğini kim söylüyor? Her sevgili olan seviyor diye bir şey yok. Farklı bir amacı da olabilir
08 Yorumla
Soran1 yılİş de çirkin baya herkes diyor ortalama bile değil ama göğsü büyük kız da rahat olduğu için kullanıyordur
- 1 yıl
O kız sen misin doğruyu söyle
Soran1 yılYok ben değilim tabikide
Soran1 yılAma kız cok rahat erkeklerle küçük yaşta başlamış sevgili olmaya
- 1 yıl
Napalım
Soran1 yılYani sevebilir mi oğlan ise tipi iyi ama karakteri kötü nasılsın diyeyim tek derdi * olan biri
Soran1 yılBu nasıl bir konuşma seklidir önce bir kızla nasıl konuşulacağını öğren öyle gel senin karşında bir kız var düzgün konuş
- 1 yıl
Aşık mı oldun kızım bana sen ne bu haller
1 yılHerşeyi görüntü sanıyorsunuz. Çok güzel diye nitelendirilen bir kadın çirkin dediğiniz bir erkeğe neden bakıyor? Çünkü etin ötesini görmek herkesin harcı değil
10 YorumlaBazen ben de hayret ediyorum. Çirkinleri sevmeyin. Soyları kurusun.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 859 cevap paylaştı.
1 yılSevebilir bence çünkü güzel kızlar çirkin erkek seviyor ha ben çirkin erkek sevmem o ayrı ama seven var
01 Yorumla
Soran1 yılYok ya
1 yılKarakter yok cirkin zeki değil neden sevsin aq bu kız ne işe yarar la ben bile yokluktayim ben bile bakmam en azından karakterim var
00 Yorumla
u 1 yılSevgi tipe bakmaz, yürekten gelir. Habeş maymununu prens/prenses gibi görürsün.
01 Yorumla
Soran1 yılAma çocuk çok şerefsiz bir tip hani öyle sevecek biri değil böyle yalancı tek derdi * an biri
Gizli Üye(30-35)1 yılC İ N S E L L İ K :)
başka bir sebebi yok!
10 Yorumla
1 yılGönül bu otada konar bkada birini sevmen için mükemmel olması gerekmez.
00 YorumlaResimdeki iki kızı sevdim siz çirkin diyorsunuz Ben isterim kendi açimdan
02 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 440 cevap paylaştı.
1 yılEvet yakışıklı erkek güzel olmayan kız ilişkisi çok fazla.
00 Yorumla
1 yılvardır çocuğu etkileyen bişey enerjisini seviyor olabilir samimidir
00 Yorumla
1 yılevet sevebilir. kimsenin görmediğin bir şeyi görmüş olabilir
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılHerkesin güzellik anlayışı aynı değil maalesef ya da başka bir neden vardır.
00 Yorumla Sevebilir. Seven göz ya da kalp önemli. O nasıl görüyor, nasıl hissediyor.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSever tabi karakterini beğendiyse, enerjisi güzelse olabilir.
00 Yorumla Niye sevmesin bana göre sevgii fiziğe veya tipe bakmamalı.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 702 cevap paylaştı.
1 yılBilmiyorum bende tip yok bana göre herkes güzel 😁😁😁
10 Yorumla
1 yılBen çirkin kıza asıldım hoşlandım ama kız kimseyi istemiyorum dedi kendi kaybetti ondan çok daha güzelleri beni beğenmesine rağmen beni istemiyorsa kendi aptallığı ama duygularım olduğu için de çok zoruma gitmişti ne yalan söylüyüm sjsjsjsjs
00 Yorumla
1 yılÇirkinlikle Alakali Bir Durum Soz Konusu Olamaz Önemli Olan Ic Güzelligi Çirkin Nasil Bir Laftır Ya Siz Allahın Yarattığına Nasil Davranirsiniz Anlamadim Gitti Nasil Bir Nesil Yetişiyor Ayip Ya
10 Yorumla
1 yılBence sevmez kızla sadece yatağa götürmek için konuşuyor olabilir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTek faktör yüksek feminenite olur Yani Kadınsılık karakter ve davranış biçimleriyle
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılcinsellik için kullanılıyosun gecmis olsun.
11 Yorumla
Soran1 yılBen değilim
1 yılEvet erkek kardeşim çok yakışıklı ama tipsiz kızlara aşık lluyor biraz karakter ve ihtiyaçlara alakali
00 Yorumla
1 yılSeni mi sevecekti, kendi hem cinsin hakkında neler diyorsun asıl sende karakter yok bence
00 YorumlaGerçek sevginin güzellik ve çirkinlikle alakası yok.
00 Yorumla
1 yılİyice gömdün kızı bu kadar kıskanma hasetçi
08 Yorumla
Soran1 yılAma gerçekleri söylüyorum kız ortalama bile değil
- 1 yıl
Haset etme ne olur çalış seninde olur
Soran1 yılHaset ettiğim yok Allah beni kurtarmış öyle bir pislikten
Soran1 yılŞükrediyorum Allah'a
Soran1 yılOğlan ile birlikte olan kişiye Allah peygamber sabrı vermesi gerekiyor aşırı kötü biri çünkü
- 1 yıl
Dinimizde kendini üstün görmek kibirli olarak nitelendiriliyor o kızda senin gibi insan aynı topraktan yaratıldık kimsenin bir üstünlüğü yok asıl güzellik kalp güzelliğidir insan dış görünüşü ile yargılanacak kadar aciz değil. Ayrıca kişinin kalbini bilemezsin bir hataya düşmüş olabilir yanlış yolda da olabilir ama kalbinin derinliklerinde ki güzelliği göremezsin. Sende haddini bil kimseyi hakir ve küçük görme
Soran1 yılAman git ahlak dersini başka yerde var
- 1 yıl
Kuduruyorsun kıskançlıktan. Kimseye zarar veremezsin kendinden başka
Kalbiyle severse sever zaten hanımefendi
06 Yorumla
Soran1 yılAma iş de kız namuslu değil rahat bir kız tek derdi erkeklerle sevgili olup gezmek
Soran1 yılYani karakteri öyle iyi değil ve kız ortalama bir tip olsa sevilir ama ortalama bile değil
Soran1 yılÇocuğun tek derdi yatak * olan biri
Soran1 yılYani çocuk öyle efendi biri değil aşırı kötü bir çocuk * yeter modunda
1 yılimkansız değil
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 992 cevap paylaştı.
1 yılTek bir amacı olabilir o da seks
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 470 cevap paylaştı. Bilemeyiz her şey mümkün artık.😄
00 YorumlaSevebilir. Örneklerini gördüm
00 Yorumla
1 yılYüreği temiz olan sevilir zannımca 🥰
00 Yorumla
1 yılOlabilir neden olmasın ki...
00 YorumlaZaman geciriyordur 🖤
00 Yorumla
1 yılSevemez sanmıyorum ama nadir de olsa olabilir
00 YorumlaSadece dis gorunus degildir ask
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 7b cevap paylaştı.
u 1 yılNeden sevmesin
00 Yorumla Sevebilir, ona göre çirkin değildir.
00 YorumlaSevebilir tabi emsalleri çok
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Niye hakkında sevemez diye ayet mi var
00 YorumlaGönül işi bu aka da konur b.. da konar
00 Yorumla
1 yılbeyinsizdir belki
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKime gore cirkin kime gore yakisikli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKıskanmışsın diye yorumladım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGüzel kızların çirkin erkekleri sevdiği gibi...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSever aşk dış görünüşe bakmıyor
00 YorumlaSevmek için neden olmaz benden kayar gönül
12 Yorumla
Soran1 yılAma çocuk öyle karakterli biri değil her gördüğünü * isteyen her hayatı yalan olan biri
ufak bir kıskançlık sezdim
16 Yorumla
Soran1 yılCidden sevebilir mi
Soran1 yılKarakter de yok ama kız çok çirkin ortalama bile değil
Soran1 yılOğlan ise karakter olarak çok kötü tipi iyi yani hayattaki tek derdi * olan biri
Soran1 yılSaçmaladın baya olayı bilmiyorsun neyse yeter yorumun daha fazla yazma
1 yılNeden bu kadar özgüvensizsin?
01 Yorumla
Soran1 yılBen değilim ya
1 yılO kız sen misin büyü yapmıştır brlki
02 Yorumla- 1 yıl
Şimdi anladım memesi büyük demişsin memesi büyük kızlar çirkin de olsa erkekler bakıyo çünkü beyinsizler güzel olsaydı memesi küçük olsaydı işte o zaman bakmazdı o yakısıklı erkek emin ol
Soran1 yılEvet gerçekten öyle çünkü çocuk kişilik olarak öyle saf iyi bir çocuk degil baya yalancı ve hayattaki tek derdi * olan biri
Evet sevebilir bence
10 YorumlaÇirkin kız yoktur bakımsız vardir
10 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer