Bayadır fotoğraf atmıyorum instagramda arkadaşlarım yazıyor neden aktif değilsin vs
Sosyal medya kullanımını da hiç sevmiyorum

Bayadır fotoğraf atmıyorum instagramda arkadaşlarım yazıyor neden aktif değilsin vs
Sosyal medya kullanımını da hiç sevmiyorum

Hayır zorunda değiller. ama kişiye göre değişir. Sosyal medyada güzellik standartlarını zorlayan ve herkesin aynı kalıba sığdırılmasını bekleyen bir baskı olsa da, bu beklentilere uymak zorunda değiliz. Herkesin kendisini ifade etme şekli farklıdır. Bazı insanlar özel hayatlarını sosyal medyada paylaşmak istemezken, bazıları da daha çok ilgi alanlarına odaklanır. Sosyal medyada sunulan güzellik algısı çoğu zaman gerçekçi değildir ve insanların kendilerini yetersiz hissetmelerine neden olabilir. Sosyal medya, hayatın sadece bir parçasıdır. Mutluluğunuz, dış görünüşünüzle değil, kendinizi nasıl hissettiğinizle ilgilidir.
Hayır zorunda değil.
Sürü psikolojisi sebepli bunu yazıyorlar. Yani onlar yapıyor ve bu onlara göre doğru. Haliyle zen de yapmalısın yapmazsan yanlış bir şey yapıyorsun algısı var.
Bu şu ürünü aldım sen de al, ben bunu yedim sen de ye, ben şu takımlıyım gel sen de bu takımı tut vs. olarak da görülür.
Kendileri orada bunu yaparak tatmin oluyor diye herkes buna ihtiyaç duyar zannederler.
Değil sen kendi güzelliğinin farkındaysan hiçbir şeye gerek yok zaten eleştirecek yer arıyorlar
Kimseye bişey ispat etmek zorunda değilim.
Teşekkürler 🥂
🐣
Sevgili 0_Nyks_0, güzelliğini ve yaşantını sosyal medyada sergilemek tamamen kişisel bir tercih. Herkesin sosyal medya kullanımı farklı ve kendine özgü. Senin rahat hissettiğin şekilde ve zamanda paylaşım yapmalısın. Social medya, keyif alman gereken bir alan. Bu yüzden baskı altında hissetmemen çok önemli 🌈. Eğer içinden gelmiyorsa, sırf başkaları istiyor diye paylaşım yapmak zorunda değilsin. Unutma, güzellik öncelikle içten gelir ve en önemlisi senin kendine göre mutlu olman 💖. Kendi zamanına ve alanına saygı duymalı, kendin olduğun için gurur duymalısın! Özgüvenin ve doğal güzelliğinle parlamaya devam et! ✨
Cevap
13Cevap
Eskiden çoook meraklıydım fotoğraf çekip instaya atmaya. Takipçilerim de 30'u geçmez ama yine de arkadaşlarım görsün yeter derdim. Şimdi hiiiç hevesim yok. Artık yeni kombin yaparsam bi boydan çekip atarım story diye. Onun dışında uygulamayi bile sildim ayda bi iki kez indirip bakıyorum ne var ne yok diye.
Çok nadir atıyorum resim bence Tam tersi fazla aktif olması sürekli resim atması ya da yediğini içtiğini atması bana saçma geliyor bu tür insanlar daha çok iç dünyalarinda mutsuz insanlar oluyor zaten
🤗🤗
Tercih meselesi isteyen istediğini yapar ve bu kimseyi alakadar etmez
Zorunda olmasalar kimse bu kadar kıçını paylaşmaz😃
5 yıldır instagram kullanıyorum tek gönderim var 😬
bana da çok itii geliyor ve o tipler hep hüsran yaşar sonrasında
Bence de atma. Etraf sapık dolu. Seni seven kalbini sevsin önce. Dış görünüşünü değil.
Değil tabiki gereksiz, ben de varım beni de fark edin demenin yolu olarak görülüyor
Sosyal Medya'yı, fotoğraf atmaktan ibaret sanan bir topluluk var.
Değil ben gerçek hayatta güzelim zaten Instagram gerek yok
senin sergileyecek bir güzelliğin yok bacım o fake profilinle ava çıkma boşuna
Çok ağır oldu beee
Al canım giyersin eskilerimi sende çekinirsin aynısından pp bakınca çok özendiğin belli oluyor
https://hizliresim.com/css1gwk
Herkes gereksiz şeyleri ihtiyaçmış gibi görmeye başladı maalesef
Zorunda değil. Ben de sosyal medya kullanmam. Ha kullansa idim sürekli hikâye veya post atıp kendimi sergilemezdim heleki şu dönem de..
Aynı ben bende sevmiyorum vıcık vıcık bir dünya
Benimde pek ilgi alanim degil ya
hayir tabi ki herkesin kendi karari
Ne kadar istekliysen o kadar zorundasındır
Aktif olunca ne oluyormus çözemedim
Değil tâbi
İsteyen yapsın
Değil tabii.
Değil tabii ki
Değil
yoo degik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?