Yüzümde hiç bir işlem olmamasına rağmen botokslu damgası yiyorum insanlar hiç mi doğal güzel görmediler?

Ben bunu iltifat olarak algılıyorum artık
Yüzümde hiç bir işlem olmamasına rağmen botokslu damgası yiyorum insanlar hiç mi doğal güzel görmediler?
Cevapla