Cilt Bakım Yüzümü daha hiç almadım almalı mıyım neyle alıyım bide bunları? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 19 yaşındayım daha hiç ellemedim annem daha çok çıkar alırsan diyor neyle alıcam Yüzümü daha hiç almadım almalı mıyım neyle alıyım bide bunları? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
0Cessi0 Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Ustura ile alıyor alanlar. Eğer rahatsız oluyorsan sana kalmış çoğu kişi cogalmadigini yine aynı miktarda çıktığını söylüyor ama ne kadar doğru bilmem çünkü normalde ucundan kestikçe daha cok çıkar kıllar iyi düşün derim 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. alabilirsiniz bence jilet ile... 0 0 Yorumla
Rijit Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Böyle doğal çok hoş bence, tanımak isterim seni 🙃 konuşalım mı 0 0 Yorumla
ʟɪᴛᴛʟᴇᴘʀɪɴᴄᴇss Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl İleride lazerle direkt çözersin durumu şimdi dokunma 0 0 Yorumla
Paşazade02 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Evet o tüylerin alınmasına daha zaman var 0 0 Yorumla
Theodule Takip Et Xper 4 Yaş: 28 1 yıl Sakal bu 0 3 Yorumla OtakuBilge 1 yıl ne cahilsin Yorumla Theodule 1 yıl @OtakuBilge sakal ilk çıktığı dönemde ilk o bölgede çıkıyor Yorumla OtakuBilge 1 yıl Hala cahilsin Yorumla