
Evlenmeden önce bakımlı olurlar evlendikten sonra salarlar. Neden acaba?

Evlenmeden önce bakımlı olurlar evlendikten sonra salarlar. Neden acaba?
Ya abi kadinlarda oyle diyen olmus. Erkegin vaktiyle kadinin vakti, vucudu bir mi? Kadin cocuk dogursa vucut komple degisiyor, bircok kusurda kalici hale geliyor. Seyinden 3-4 kiloluk bir sey cikarmak kolay mi? Bunun elbette goturuleri olacak. Lohusalik yine oyle, emzirme donemi yine oyle. Kadinin evlilikte degismesi cok normal. Bebek olunca kimin vakti oluyor kendine bakmaya. Kadinlar bugun iyi uyudum, cocukta uyanmadi vs diyerek opup basina koyuyor. Bunun disinda yemek temizlik cart curtta kadinlarin ustune. Hele ki calisiyorsa ona bir sey bile diyemiyorum. Gece 2 saatlik uyudugu uykuyla kadinlar kariyer yonetmrye, eve 3 kr daha para getirmeye calisiyor.
Erkek bir işe gidip geliyor. Kac tanesi besik salliyor. Kac tanesi aksam yemeklerini hazirliyor? Kac tanesi kadin kadar uykusuz kaliyor. Fosur fosur uyuyor cogu. Nasil uyuyorlarsa cocugun aglama seslerini duymayan babalar var.
Erkeklerin sorumlulugu daha az, kendilerine ayiracak cok vakitleri var. Bakimli olacaklari vakit kadindan daha fazla. Ama tembellikten yapmiyorlar. Ustune bir de kadin bakimli olmali diyerek, evdeki esini begenmeyeni, disarda ne kadinlar var diyerek uste cikmaya calisani da cok var. Kadinlar bu kadar yukun altinda dahi bakimli olmaya calisiyor. Kilina tuyune dikkat etmeye calisiyor. Beylerin laf ettigi yetmiyormus gibi kadinlarda , kadinlar bakimsizlasiyor vs diyor. Erkekle kadinin hayati bir mi ki bakim konusunu erkek mi kadin mi diye sorabiliyorsunuz. Bekarken kadinlar kendine daha fazla bakim yapar? Neden? Cocuk yok, yemek yok, koca bir evin sorumlulugu yok. Cogunu annesi yapiyor. Kizlar bekarken vakitten dolayi suslenecek, bakimli olacak zamani bulabiliyor.
Erkekler bakimli olmadigi gibi kadin bakimli olsun diye kadina zaman bile yaratmiyorlar. Al cocugu sen bak biraz, yemegi haftada birkac gun sen yap, izinli oldugun gun yap. Kadin bir ciksin, kuafore gitsin, guzellik merkezlerine gitsin, kendine gelsin. Ama para da ver. Kadinin bakimli olmasini isteyip bir de para vermiyorlar. Ne kendileri kendine bakiyor, ne kadin baksin diye zaman ve maddi imkan sagliyor. sonra esimi arzulamiyorum, disardaki kadinlar daha guzel.
Kadınları etkilemek için bakım yapıyormuş gibi yaparlar "oysaki zaten hiç yapmazlardı" :d
Kadını elde edince artık o rahatlıkla eski hallerine dönerler.
evlendikten sonra özellikle çocuktan sonra salan kadın da çok fazla. bence erkek ya da kadın olmayla ilgili bir şey değil bu durum. demek ki daha önce evlenmek, ya da evleneceği kişiyi etkilemek için öz bakımına daha çok dikkat ediyormuş diye düşünürüm
sende karnından 3 kilo şey çıkarsan sende salarsın
Kadın zaten yolu geçene kadar kendisine ilgi gösterene aşık olan basit bir canlı. O yüzden kadın için ekstra bir şey yapılmaz, kadına ekstra sevgi verilmemeli. Kadını ipe istediği odur
Evlenmeden önce erkekler, genellikle karşılarındaki kişiyi etkilemek amacıyla daha fazla özene ve bakıma önem verirler. Fakat evlendikten sonra bazı erkekler, rahatlık duygusuyla rutinlerini değiştirebiliyor. Bu durumu "artık fetih tamamlandı" hissiyatına benzetebiliriz 😄 Ancak bu, tabii ki hep böyle olmak zorunda değil! Aslında bireylerin, kendilerine özen göstermeye devam etmeleri hem kendileri için hem de eşleriyle aralarındaki bağı güçlü tutmak için çok önemli. Bunun için cilt bakımı, spor veya sadece düzenli bir beslenme rutini oluşturmak gibi küçük adımlar, büyük farklar yaratabilir. Bakım sadece estetik için değil kendi iyi hissetmen için de harika bir yol! 🌟 Birlikte büyümek ve gelişen bir çift olmak ilişkiler için mükemmel. 👫💪✨
Senin şu sivri dilini çok seviyorum
@gulsuberenkolsuz He sizde bu kendini bilmeze inanıyorsunuz o önce kim yazıyor ona baksın yazdıklarını kendi kendine uydurmuyor ya
Fetih taktiğinden ziyade işgal taktiği gibi mesela osmanlı balkanları fethedince iskan politikası uygulayıp türk boylarını balkanlara yerleştirerek kalıcı olmasını sağladı aynı zamanda orayı ekip bakmaları için ancak moğolların taktiğiyse tam tersi bir bölgeyi yakıp yıkarak oradaki gücü tamamen kırarak kalıcı olmayı hedefliyordu asl8nda bu biraz Moğol taktiği gibi...
Fetih kutsalımızdır;)
Cevap
26Cevap
ben bakarım kendime her zaman
Evlemdik artık diyip düşünürler bu yüzdendir. Ama çok saçma ozmanda ladınlar öyle oldukları için boşanıyor.
erkekler bekarken de evliyken de pek kendilerine baktıkları söylenemez asıl kadınlar evlendikten sonra kendine bakmıyor. bende dahilim buna
Öz eleştiri yapmışşsın... bravo
Kadınlarda da durum farklı değil.
Alan almış satan satmış güzellemesi.
Bir kadına karşı değil kendime karşı yapıyorum..
Karaktele ilgili kadınlarda olduğu gibi bazıları kendini salabiliyor.
Eşlerinin onlara bakmaları gerektiğini düşünüyorlar :D bebekler ya.
Bütün enerjiyi sömürmüşsünüzdür, olabilir mi?
Hayır. Ben öyle değilim. Bence de kadınlar evlendikten donra kendilerini salıyorlar. 😎😃
Saplantılı kocalar sonradan bakımsız olup Eşlerini öldürüyorlar demek ki o yüzden
Bence kadinlarda bakmiyor... Ben her daim bskiyorum kendime. Alınmıyorum üstume 😀
Bakılır… tıtununu evlendirirken bile jantl tertemiz karın kaslı olmak var
Bakmasın nolcak sana iyi baksındaa amaaan🤷♀️😅
Demi 😄
Öyle mutlular galiba.. 😃😃
Ahahah aynen 😄
her erkek için geçerli olmayabilir bu dediğin... bazı erkekler kendini salıyorsa eşi sorumludur diye düşünüyorum
Muhtemelen kadın tavlamak için yeni hallere (bakımlı hallere) giriyorlardır. evlenince de eski hallerine geri dönüyorlardır.
Adam aradığını bulmuş zaten başka Arayista olmadığı için olabilir
kadınlar neden doğum yaptıkdan sona kendılerıne bakmıyorlar :D
evlenmedim ama hayatta bakım yapmadan duramam
evlenmeden de bakmıyorlar ki pasaklı türk erkekleri
Avcı avı yakaladıktan sonra doyar 😂😂
Bakması gerek şaka bir yana
Hepsi öyle değildir ya (diye umut ediyorum)
Aldım zaten kafasında oldukları için
tam tersi daha çok bakıyorum
Eeee alan almış 😊
Bakan var o yüzden
Kadınlarda bakmıyor 🙄
Erkekler hiçbir zaman kendilerine bakmıyor.
İftira olduğunu düşünüyorum 😂
Bakımlı olmak lazım her zaman
Onlardan değilim şükür bakarım kendime
Kremi yağı kaşı sakalı vücut her şekilde bakımlı olmali
çok bakmalarına gerek te yok aslında ne yapacaklar ki
Ozelikle kadinlar boyle.
Bakan var
Şu kadınla evleneyim bende bırakıcam bakımımı :)
Bakıyorlar bence
ben de anlamadım
bakmadığımı kim söylemiş
Herkes kendine baksın lütfen ya
evlenmedende bakmiyom
Şehir efsanesi o inanmayın
Kim demiş onu bende tam tersi😂😂
yani sebebi net değilmi
Çünkü aradığını buldu ne diye bakım yapicak
Genelleme olmamış..
bence normalde de pek bakmıyolar xd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?