Geçen gün bir kadına denk geldim. Eşi ruj sürmesine izin vermiyormuş, istemiyormuş. Böyle saçmalık mı olur ya? Kadın bir de buna göz yumuyor 😒 sana ruj sürme diyorsa dışardaki ruj süren kadınlardan etkileniyordur net.
Neden bazı erkekler eşlerinin bakımlı olmasını istemezler?
Dışarıda dikkat çekmesini, başka gözlerin kaymasını istemiyorlar yüksek ihtimal. Evet maalesef milyar çeşit insan var bunu düşünen ya da daha abartılı düşünen ve eşini kısıtlayan erkekler Hatta Kadınlar da var. fakat kadın da erkek de her türlü bakımlı olmak zorunda. :)
Eskiden yanında erkek olan kadına kimse bakmazmış şimdi ortalık oe ile dolu olduğu için yanımızdaki kızı kıskanmak boynumuzun borcu yani tamam bakımsız kızı istemem ama çok aşırı süslü püslü de olmasın
Bu duruma karışılmaz zaten de bazıları boya küpüne ya da parfüm kutusuna düşüyor sanki. 😀 Açık alanda bile kafede oturamadığım zamanlar oldu. Arkadaş biraz az sıkın. 😀
Benim herif de makyajıma laf eder gibi oldu. Makyaj yapmak sağlıklı değilmiş cilde zarar verir yapmasan mı dedi. Dediği gibi attım tekmeyi sjsjsjs şartellerimi attırmasın kimse makyajıma karışamaz😂
Canııım, söylediklerine tamamen katılıyorum! Kimse kimsenin özgürlüğüne böyle karışamaz. Bakımlı olmak bir insanın kendine olan sevgisini ve özenini gösterir. Ruj sürmek, makyaj yapmak, kişinin kendi tercihi ve keyfiyle ilgilidir. Eşin ya da başkası buna karışıyorsa bu, güvensizlik ve özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor olabilir. 🫠
Senin de dediğin gibi, böyle bir davranış ilgi arayışından ya da kıskançlıktan kaynaklanıyor olabilir. Ama yine de unutmamalıyız ki bir ilişkide saygı ve özgürlük olmazsa olmaz. Kadınları sınırlandırmak yerine özgür bırakmalı ki ilişkiler daha güçlü olsun. 🌸✨
Bir de güzelim, kim ne derse desin, kendine bakmak ve özgürlüğünü hissetmek paha biçilemez! ❤️🔥
bakımlı kadını her erkek ister, ama siz kendinize bakmıyosunuz, 1 saat hazırlanma sonucu yeni bi surata bakıyosunuz. bakım dediğin mor veya koyu bi rujsa bu bakımlı olduğunu değil boya ustalığına elinin yatkın olduğunu gösterir, esmer tenine pudra ile açmak kireç ustası olduğunu, fondotenle her bir kusurunu kapatmak sıvacı ustası olduğunuzu gösterir, tenine krem sür dudağına nemlendirici gözlere ufak bir çizgi off çiçek bitti gitti
Çünkü kendileri elalemin rujlu kadinlarini suzerler 😅o yüzden herkesi kendi gibi düşünür eşimi benim gibi duvarın biri suzmesin diye ruj surdurmez😅unutmayalım kızlar dervişin fikri neyse zikri de odur... m
Erkekleri de eleştirsek bi çuval günah akar. bak,15 yaşıdinda kız gitti mesela. öyle ya da böyle, şans vermiş, canından oldu. Ama bizde eşe karşı bi koruma var. bi çok şey güdüsel, senin eleştirdiğin şey de öyle.
Karıları bakımsızsa başkasına bakmak yerine ayrılsınlar o zaman? Seven erkek başkasına bakmaz. Tabii onlara ayrılmak zor geliyor ne de olsa ayrıldıkları zaman evlerine bir daha hizmetçi bulamayacaklar.
sizin kafanıza göre bir şey olmuyorsa hemen şu kadından etkileniyordur kesin şöyle oluyordur böyle oluyordur. ruj sürünce bakımlı olmuyorsun. kadın ya da erkek biribirinin sevmediği şeylerden kaçınmalı.
Birincisi sorunda hiç giyim kuşamdan bahsetmiyorsun başka konulara sıçan ben değilim sensin ikincisi araştırmalara bakabilirsin ruj süren kadınlar yılda yaklaşık 4 kg boya yiyorlar