1 2 yıl sonra evleneceğim Allah izin verirse fakat vücudumdan utanıyorum sevgilim nasıl karşılayacak diye çatlak ve kararmalar var? Maalesef küçüklükten kalma 12 13 yaşında oluşmuş klcamda çatlak var ve özellikle bkini blgemdem çok utanıyorum beğenmiyorum sklini kötü geliyor nasıl evleneceğim çok utanıyorum sizde böyle sorunlar var mı kızlar
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılSevgilin barbie de ki ken mi? Tas gibi cocuk mu ki yani? Ecis bucus erkeklere yaranmayi birakin. Goz onlarda varsa bizde de var. Biz bu kadar baski kurmuyoruz ama erkek bedeni icin.
Bu bedensel kaygi kadinlarda ozguveni dusurdugu gibi yatakta odaklanip zevk almayi, orgazmi da engelliyor. Kadinlar yatakta ani yasamak, kendini vermek yerine oram buram nasil, nasil gozukuyorum, suramda leke vardi, kararma vardi, dogum lekesi vardi igrendi mi acaba vs vs diye dusunmekten odaklanamiyorlar. Karanlikta sevismek istiyorlar bu yuzden. Erkeklerin kadin bedeninde sekilcilik algisi cok yuksek ne yazik ki. Bu da bunlara sebebiyet veriyor. Kadinlari erkekler bu hale getirdi. Bir zahmet evlendigi kadina da seni seviyorum, her seyinle seviyorumu fazla. fazla hissettirip soylemeliler.
Ulkede sayili yakisikli, uzun boylu, kasli, vucudu puruzsuz, vucudu tipi iyi olan erkek var. Bunlar yaygin da degil. Seninki de oyle degildir diye tahmin ediyorum.
Seninki iyi gorunumlu, bakimli bir erkekse hadi bir nebze takarsin. Onun yanina yakismayi calisirsin (erkekler guzel kaidnin yanina yakismayi dahi takmiyor kafaya ama neyse) normal biriyse onun da kusurlari var. Onunda belki malum bolgesi kara, seyi yamuk, vucudunda onunda bir ton kusur var. Senin karsina killi cikmakta bile sakinca gormeyecek belki, senin taktiklarina bak. Insan olan da olur kusur zaten. Hicbirimiz porselen bebek olamayiz.
Sen bunlari simdiden kafaya takarsan hamilelikte, dogumdan sonra kafayi yersin. Ozguvenli ol, oyle gorun. Laf ederse cevap vermeyi bil. Önünü kes yani seni manipule etmesi ve bedenin hakkinda yetersiz hissettirmesine izin verme. Zaten boyle biriyle olman hata olur bu durumda.
Bedeninden endise etme. Sukret, bedenin bircok islevi yerine getiriyor, organlarin calisiyor. Catlak, kıl vs nedir ki? Oyuncak bebek degiliz ki her tarafimiz, puruzsuz, kusursuz olsun. Bu konuda yetersiz hissetme, hissettirilmesine izin verme. Paşamiz begenmiyorsa nafakani, tazminatini verip baska kapiya gidebilir.
Sevmek zaten tum kusurlariyla sevmek degil midir? Bunlara takilan erkek sekilci, materyalisttir zaten. Sevmiyordur da. Zeki, olgunlasmis, akli basinda bir erkek karsisindaki kadindan kusursuz bir vucut beklemeyecegini, karsisina oyle biri gelmeyecegini bilir zaten.
Iki cinsiyette bakimli, temiz olsun, kil tuy islerinde olabildigince dikkat etsin. Bitti tamam. Dahasi eziyet olur, zulum olur. Vucutta kusurlar olacak. Bu Allah'in emri kacis yok. Bugun olmasa cocuk sahibi olurken olacak. Yaslaninca olacak. Sen bedeninle gurur duy, ozguvenli ol yeter.
1219 Yorumla- 1 yıl
Çok haklı bi yorum olmuş 👏💯
- 1 yıl
Aynen öyle ya kıllı pis çirkin tipler kendinden utanmıyor biz bir tüyümüzden bile kilomuzdan utandırılıyoruz. İğrenç.
- 1 yıl
Çok çok güzel bi yorum bnce tüm kadınların söylemek istediklerini tek seferde söylemişsiniz tebrik ederim
- 1 yıl
Baskı kurmuyoruz diyene bak, göbekli erkeği kabul ediyorsunuz sanki ya
- 1 yıl
@garavel_usta Türkiye de göbeksiz erkek mi var
- 1 yıl
@Bişeysorupçıkacammm var
- 1 yıl
@garavel_usta hımm az ama
- 1 yıl
@Bişeysorupçıkacammm İşte o az olanlar hep kolunda kız ile, diğer göbekli tayfa ise incel.
- 1 yıl
@garavel_usta Ee siz de kas yapın
- 1 yıl
@Bişeysorupçıkacammm Kadın göbekli olunca beni böyle kabul et, erkek göbekli olunca kas yap öyle mi? Kas yapmayı bırak kilo bile veremiyorum, bu yaşımda bi de bel fıtığı oldum.
- 1 yıl
@garavel_usta valla Bn neysem onu isterim Bn spor yapıyorsam o da yapacak ayrıca spor bel fıtığına iyi gelir oturup kilo alırsın iyice kötüleşirsin
- 1 yıl
@Bişeysorupçıkacammm Ulan denedim veremedim kilo filan
- 1 yıl
@garavel_usta o zmn dr git insulin direncin mi var hormonal bi sıkıntın mı var öğren ona göre yol al
- 1 yıl
@Bişeysorupçıkacammm laa bende şüpheleniyordum bundan 😕
Cevap sahibi1 yıl@garavel_usta ya abi birak. Disari sokaga bak. Gobekli erkekleri evli ve sevgilisi var.
Cevap sahibi1 yıl@garavel_usta Asil sisman kizi yerden yere vuruyorsunuz. Dana diyorsunuz, hakaret ediyorsunuz. Turk kasi diyerek gobek ovuyorsunuz. Turk kizlari uzun boy olmasin, gobekli de olmasin derse evlenemez de, sevgili de yapamaz. Boyle bir secenegimiz yok cunku. Spor yapan, kas yapan erkekte az. Cogunuz işten sonra c*mis gibi yatiyorsunuz, hareketsiz kaliyorsunuz sonra yaglaniyorsunuz. Erkekler kizda gobek, yag, sisman seviyor mu ki gobekli olmayi savunuyorsun? Hemde sagliksiz bir seyi savunuyorsun. Siz
erkekler nasil istemiyorsaniz yag yag bir kiz, kizlarda gobekli yag yag bir erkek istemiyor normal degil mi? Ha gercek hayatta gobeksiz turk erkegi bulunur mu hayir. Kadinlar spor yapmasa bile ev isleri vs derken hareket halinde. Erkeklerde o da yok. Hareketli bir işiniz yoksa cok hareketsiz kaliyorsunuz
Cevap sahibi1 yıl@garavel_usta
Kilo veremiyorum diye bir sey yok. Tıpta cogu hastalik kadinlarin uzerinedir. Kadinlari tehdit eder. Arastirabilirsin. Bircogu kadinlarda da kilo vermeyi engelleyen hastaliklar ama cabaliyorlar. Doktora, diyetisyene gidiyorlar. Sen oturdugun yerden kilo veremiyorum ki diye salliyorsun. Cabalamamissin ki. Bunun neyden kaynaklandigi uzerine durmamissin bile. Sonra millete salliyorsun burada. Turk erkekleri olarak bolca konusmak sallamak var ama icraat yok her konuda. Gecmis olsun. Erkeklerde bakimli olmali, kilosuna, sagligina dikkat etmeli. Gobek, yag gibi seylerin kime faydasi olmus ki, sana, erkeklere faydasi olsun? Turk kasi gobektir vs diyerek durumunuzu kabul ettirme cabaniz var. Gobek kas degil, ben daha fit olmaliyim derdiniz ne yazik ki yok. Oldugunuz duruma uyduruyorsunuz bir seyleri hep. Bir seylere ben uyayım derdiniz yok
Cevap sahibi1 yıl@garavel_usta Gobek kimseye yakismiyor. Gobek bazi noktalarda bazi hastaliklari da beraberinde getiriyor. Turk erkekleri olarak, turk kasi vs diyerek gobek savunmasi yapmayin. Konu saglik burada. Cabalayacaksiniz. Oturdugunuz yerden sadece ise gidip gelip popiş gobek buyutmeyeceksiniz. Yediklerimize erkek milleti olarak dikkat edeceksiniz. Hamile kalamamak sadece kadina has degil. Erkeklerin spermleri de sagliskiz oluyor, sigara alkol, yanlis beslenme, hareketsizlik vs den dolayi. Bu en basta saglik, hemde goruntu olarak guzel olan bir sey. Guzel saglikli seyleri erkek milleti olarak reddetmeyin
- 1 yıl
Oturduğum yerden salladığımı nereden çıkardın
En İyi Cevaplar
1 yılGlutene alerjim var ve yemek yemeği çok seviyorum her zaman glutensiz yemek de yemiyorum illa canım bisiler istiyor glutenin yan etkisi olarak da 5 aylık sanki hamileymişim gibi göbeğim şişiyor sürekli normal haline gelip şişmesi durumunda da benim de sürekli çatlaklarım oluşuyor karın bölgemde bunun için olan kremler var sürekli onları kullanıp cildi nemli tutmaya bak eğer bu psikolojini etkileyecek kadar seni üzüyorsa iğneyle tedavisi de var çatlak olabilecek bisey her kadında illaki ergenlikte ya da kilo alınan bi dönemde oluşuyor en kötü hamilelikte yani bu kötü bisi değil kendini durduk yerde üzme unutma sen çok değerlisin 💖
03 Yorumla- 1 yıl
Aynı durumdayım ya 9 aylık hamile gibi geziyorum resmen bu gluten varya mahvediyor beni
- 1 yıl
@hiccgerekyok neyse en azından bir ben anormal değil misim bsjsjxjjx
- 1 yıl
Neyse bende tek değilmişim:)
Çatlaklar hiç bir şekilde sorun değil. Vücudumuzdaki çizgilerden ibaretler sadece.
Ama kararma ve özel bölge şeklinden rahatsız oluyorsan bunu belirli yöntemlerle değiştirebilirsin, ancak... Buna gerek yok. Bahsettiğin her şey normal bir şey ve bunda anormal bir şey yok. Prngrafik içerikler maalesef insanlarda tek tip beden algısı oluşturuyor ve bu da senin kendini kötü hissetmene neden oluyor olabilir.
Çatlaklara fazla bir çözüm yok ama kararma ve bölgeden rahatsızsan istediğin an operasyonlarla değiştirebilirsin. Ancak lütfen değiştirsen de bunun son derece normal ve doğal olduğunu bil. 🙏🏿💕00 Yorumla
Öncelikle, duygularını paylaştığın için teşekkür ederim. Bu tür beden imajı endişeleri, pek çok insanın zaman zaman yaşadığı çok doğal bir durumdur. Vücudunda oluşan çatlaklar, kararmalar gibi şeyler, aslında pek çok insanın karşılaştığı fiziksel değişikliklerdir. Özellikle ergenlik döneminde hızlı kilo alıp verme, büyüme ya da hormonal değişiklikler bu tür izlere neden olabilir. Ancak, bunlar senin değerini ya da güzelliğini belirleyen şeyler değildir.
Gelecek eşin seni sadece dış görünüşünle değil, içindeki sevgi, karakter ve sadakatinle sevecek ve kabul edecektir. Vücudundaki bu doğal izler seni "eksik" ya da "kusurlu" yapmaz, aksine yaşadığın deneyimlerin bir parçasıdır. Ayrıca, çatlaklar ve kararmalar için çeşitli tedavi yöntemleri mevcut, ama bu tamamen senin kendini nasıl hissettiğine bağlı. İstersen bir dermatolog ya da estetisyenle görüşerek daha fazla bilgi alabilir ve bu durumu iyileştirme seçeneklerini değerlendirebilirsin.
Ancak en önemlisi, kendine karşı nazik olmayı ve vücudunu olduğu gibi kabul etmeyi öğrenmektir. Sen özelsin ve evleneceğin kişi bunu fark edecek. Kendini daha iyi hissetmek ve özgüvenini artırmak için küçük adımlar atabilir, bedenini sevmeye yönelik çalışmalar yapabilirsin.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Vücudunla ilgili hissettiğin duyguları anlıyorum, fakat unutma ki herkesin kendine has fiziksel özellikleri ve hikayeleri var. Kusurlarımız dediğimiz şeyler aslında bizi biz yapan detaylar 🩷. Sevgilin seni gerçekten seviyorsa, seni olduğun gibi kabul edecektir. Birlikte büyümek ve sevmek, böyle şeylerle başa çıkabilmek demektir. Eğer çatlaklar ve kararmalar seni rahatsız ediyorsa, bir dermatoloji uzmanından yardım almayı düşünebilirsin. Ama en önemlisi, kendini sevmen ve kucaklaman. Zamanla bu konudaki düşüncelerinin değişebileceğine inanıyorum. Sevgi dolu ve güvenli bir ilişki diliyorum! 🌈
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
90
Cevap
67Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 823 cevap paylaştı. öncelikle kesinlikle selülit olmadığını belirtmek isterim. zayıf insanlarda da olabildiği gibi tüm kilolu insanların vücutlarında mevcuttur. kilo alıp vermekten oluşur. çizgi çizgi gözükürler. yok edilmeleri epey çaba harcamak lazımdır. bol bol su içip - günde 2-3 litre- çatların oluştuğu bölgesi çalıştırıcak nitelikte bolcana spor yaparak, sıkı ve düzenli bir rejimle birlikte, füzenli uyku, stresten uzak kalmak gibi konulara dikkat edilerek nihayetinde geçecek olan bir çeşit şekil bozukluğudur. bu süre içinde verilen kilolar bir daha kesinlikle alınmamalıdır yoksa emeğiniz boşa gider ve çatlaklar yeniden oluşur. ayrıca bu çatlakları kısa zamanda gidermek için kozmetik ürünleri kullanarak olumlu sonuç alabilirsiniz.
Erkekler pek önemsemez merak etme.010 Yorumla- 1 yıl
@gknberk34 seviyorsa önemsemez. düz mantık. başkasında olan kusurdan ona ne?
- 1 yıl
@gknberk34 kendi sıkıntı etmiyorsa ki katlanılıcak bir durumda değil, görüntü olarak kötü duran bir şey değil doğal bir şey, bir sağlık sorunu oluşturmuyor ve karşıdaki kişiyide ilgilendiren bi durum değil. o eşi için soruyor kendi için değil
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Selam, çatlaklar bende de var plazma pen yaptırmayı düşünüyorum aslında kendim yapabiliyorum cihazım da var ama acılı bişi anestezik krem olmasına rağmen
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılYa canım niye utanıyorsun sonuçta erkek milleti damacanaya bile tahrik olabiliyor kocan sana niye olmasın.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 yılBiraz özgüvenli ol ya bu neyin ezikligi
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 1 yıleşini bilemeyiz. seni seven her şekilde sevmeli. zaten
20 Yorumla
1 yılÇatlağı kusur olarak görmek çok saçma kusursuz vücut bebeklikte ve çocuklukta olur :)
Kusurun dahi olsa kendin ile barışık ol ya kabullen ya da değiştirilebilir ise bunun için çaba göster ama sen ne istiyorsun bunu bul lütfen :)
Bir adam seni uzvundaki şekil ile vazgeçecek ise ya da bundan dolayı sorun edecekse nasıl sağlıklı bir ömür paylaşacaksın ki sonuç olarak zamana engel olamıyoruz her zaman fiziksel güzelliği de koruyamıyoruz bu kadar üzülme :)
Eşin ilerde problem ederse senin hasretinden çatladım dersin 😉😂
00 YorumlaKimsenin hiçbir yeri tam değil erkekleri memnun etmeye gelmedik dünyaya ayrıca erkeklerde aynı çatlaklar meydana geliyo kasma evleneceğin adam kalkıp onu sorun edecekse önce kendi vücudununoturup incelesin bakalım sen onu beğenecekmisin sakın kasma saçma sapan bizi mükemmeliz diye değil kusurlarımızla mükemmelngören adam için hayatımızı adayalım kızlar biz ay buramda şöyle ama şuramda böyle ama dersek zaten erkekler kendilerini bi bok zannetmeye yer arıyor ellerine karaktersizliklerini ortaya dökecek koz vermiş oluyoruz bunun sonunda üzülen biz oluyoruz ezdirmwyin kendinizi erkek arkadaş sevgili koca hangisiyae iştenönce onları değil önce kendinizi sevin kendini seven özgüvenli kendiyle barışık bir kadın herzaman kusursuz ve güzeldir kaliteli adamlarniçin tabi o çatlaklar beyninde kalbinde olmasın boş ver sakın üzülüp takma dürüst sadık ve aklınla güzel ol
20 Yorumla
1 yılVücudunla barışık olmadığın sürece kimin seni beğendiğinin beğenmediğini bir anlamı yok. O vücut anaa ayit nasılsa öyledir. Sen ona bakımını yaparsın elinden gelen imkanlar dahilinde ilgilenirsin sonuç ortada. Bu kadar basit. İnsanız hepimizin kusurları var bu utanılacak birsey değil. Allah daha büyük sağlık sorunları vermesin. Önce kendini sev sonra seni seveni düşünürsün.
20 YorumlaÇatlaklar ve kararmalar birçok insanın yaşadığı ve doğal bir süreç. Sevgilin seni sevecek ve olduğun gibi kabul edecektir. Eşinle bu konuyu açıkça konuşmak, hislerini paylaşmak ilişkideki güveni artırabilir. Kendine karşı nazik ol ve bedenine şans ver. Unutma, önemli olan içsel güzelliğin ve ilişkinizdir. Kendi bedenini kabul etmek zaman alabilir, ama kendine güvenin arttıkça bu duygular azalabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılVücudun çatlamaya müsait sanırım çünkü ne yaparsan yap catlatacak. Yarın hamile kalırsan yine catlayacaksin. Çok çok dikkat et dicemde ne zaman nerenin catlayacagini bilemezsinki. O yüzden seni bu halinle kabul edecek kendini kötü hissettirmicek bı es secmelisin. Benimde hamileligimde karnım catlamisti. Eski eş yarı şaka yarı ciddi çok alay etmişti. Ama noldu. Eski eş oldu. Diyeceğim o ki seni her halinle sevecek beğenecek insanı seç.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok sıkıntı yaşayacaksın dışarda öyle kızlar. varki erkekler evlenince aynı onlae gibi kadın istiyor ama gerçek öyle olmuyor özellikle tesetturluysen. Benim eşimde kısa kalça yok lazerli değil vücudu saçları kötü çıktı tesettürlü hiç istemediğim bı kıza aşık odlum evlendim onu beğenmiyorum mutlu değilim.
120 Yorumla- 1 yıl
Her tesettürlü öyle değil ki senin şansına öyle denk gelmişsin
- 1 yıl
Boşan karın kurtulsun senden
- 1 yıl
Sizin gibilerden tiksiniyoruz yaa bi bitmediniz lan evlenmeden önce yok karım çok çekici olmasın sessiz olsun kafasına vurayım ekmeğini alayım dersiniz evlenince de gözünüz açılır dışardaki bakımlı güzel kadınlara musallat olursunuz
Cevap sahibi1 yılNe derseniz haklısınız , ben hiç sevgilim olmadı. Aşırı utangactim. Kızlarla asla. konusamazdim bırak sevgili olmayı. Birden eşimin fotosunu gördüm tutuldum annem yapma etme bu kız senin istediğin kız değil vok küçük boy yok kalça yok yarın pişman olursin dedi ben dinlemedim büyü gibiydo aşk evlendim onu begenmiyordum ama aşıktım evlendikten iki ay sonra çok pişman oldum.
Cevap sahibi1 yılBellasima evlenmeden önce soramiyorsunki sordunmu kızıyor tesettürlü kızlar çoğunun bakımlı olmak içinaddi imkanı yok. Aileden öyle bir şey duymamış görmemiş. Büyük sıkıntı
Cevap sahibi1 yılBenim istediğim 1.65 olacak en az düz saçlı ve vücudu orantılı olacak kalça filan oalcak
- 1 yıl
Evlenme aşamasında aileyi dinlemek çok önemli. Çok duygusal bakılıyor diye o an evlenecek kişi göremiyor
- 1 yıl
Ya kardeş ağzımı bozdurma benim senin o evladı birini görmedim daha karından boşan madem beğenmiyorsun sen sanki çok yakışıklısın kim bilir kimse sana bakmıyor dur tipine tükürdüğüm
- 1 yıl
Bunların hiçbiri bi bahane olamaz kendini geliştirmeli insan okumalı bilmeli yaa bizde her gün biriyle gezmiyoruz ama en azından bi ilişkiden bi erkekten beklentimiz ne biliyoruz ayrıca ilk görüşte aşk nedir yaa mantık hiç mi yok sizde insan az mantığıyla bakar
- 1 yıl
Cevap sahibi1 yıl1.81 boy, kilo 75, emniyetensubuyum. Fotosunu gördüm iptal oldum. Buda benim imtihanim ben aşık olmayı istemedim. Ondan ayrılmayı çok denedim yapamadım çok acı çektim buda benim safligimdan kaynaklaniyor evlenmeden önce hatta onunoa ilk görüşmeden sonra kendisini fizik olarak beğenmediğimi 6 ay boyunca hissettiklerim platonik bir şey olduğunu söyledim küstü bana 1 ay konuşmadık tabi ben üzüldüm gururuna yediremedim gönlünü almak için yazdım tekrar konuştuk. Onunla konuşmak güzeldi bana melek gibi geliyordu ilkim di çünkü ama evlenmemem gerekiyordu cahillik işte babamda çok uyardı gözlerim kör oldu sanki ama eşim çok iyi bı kadın bend öyleyim aslında sadece çok üzülüyorum fiziig güzel olsa sıkıntımız yok
- 1 yıl
Parasını ver estetik olsun ne üzüldün bu kadar kredi çek gerekirse
- 1 yıl
Bu adam 2 yıl önce de böyle karısı hakkında sallıyordu anca sallıyor başka yaptığı bişey yok böyle domuzlar anca karılarını başkalarına kötülerler karısıda kim bilir güzelde burada mağdur durumu oynuyor senin yatacak yerin yok haberin olsun Allah'ın huzuruna nasıl çıkacaksın çok merak ediyorum
- 1 yıl
Kaderin gerçekleşmesi de gerekiyormuş. Madem aşık olmuşsun evliliğini canlandırmanın yollarını da bulmalısın.
Cevap sahibi1 yılEstetik dinimizce yasak
Cevap sahibi1 yılAslında bosanmamiz gerekiyor yalnis bir evlilikti beceremiyoruz
Cevap sahibi1 yılMutaassip kızlarla dışardaki kızlar arasında çok fark var
Cevap sahibi1 yılŞimdi ki erkekler bı okizla bı başka. kizla benim hiç öyle. bir durumum olmadı olsa zaten eşime boyle baglanmazdim.
Gizli Üye(36-45)1 yılBu çatlaklar ve kararmalar çoğu kadının endişe ettiği durum. Evli kadınlar genelde bu endişeye sahip değil çünkğ kocalarının kararmaya şekle takılmadığını görerek öğreniyorlar. Eşim iki doğum yaptı. Çatlak illa ki var. Bilini bölgesinden o da utanırdı ama takmıyoruz inan. Dudakları dışarda mı iç dudaklar
08 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Bella138 hahahah güzel 😂😂 benimki de merak işte. Anlayışlıyımdır yoksa
- 1 yıl
@Bella138 👏👏👏👏
- 1 yıl
Eşini merak etsene sen.
Cevap sahibi1 yıl@düşünmektükenmektir laf sokmak için sıradan bi söz. Eşimden bahsetmişim zaten yukarıda
Cevap sahibi1 yıl@Kauren çünkü kimisi bıçak altına yatacak kadar ileri gidiyor. Eğer böyle fikri varsa gitmesin diye
Çatlaklar herkeste olabilecek doğal şeyler seven böyle şeyleri selülitleri vs dert etmez kremle bakımla sporla üstesinden gelinebilecek durumlar diye düşünüyorum. Yine de bunu sorun ediyorsa değerinizi bilene yönelin
10 Yorumla
1 yılbende varis bile var ne var bunda istemiyorsa defolup gitsin aman erkekmi yok büssürü var hemde
40 Yorumla
1 yılKendini olduğun gibi sevmeyi dene. Yani bir erkek vücudun için sana gelecekse gelmesin. Evlendikten sonra da bebek olunca çatlaklar oluşuyor, sarkıyorsun yapacak bir şey yok. Utanma sakın kendinden ❤️
00 YorumlaOff aynısı çatlak :( çok derin olmadığı için barışmaya çalışıyorum ama tenim esmer olduğu için çatlak derin olmasa bile beyaz beyaz belli oluyor hafiften özellikle gün ışığında. Sadece kalça kısmımda var.
01 Yorumla- 1 yıl
Ondan bişey olmaz knka
Erkek olarak cevap vereyim. Birbirinizi seviyorsanız vucudun değil kalbin önemli.
Hatta senin sevmediğin yerlerin ona çekici bile gelebilir ve onunda kusursuz olduğunu düşünme sakın.02 Yorumla
Soran1 yılHerkes böyle söyler kalp önemli vs diye ama lafta kalır genelde ya
1 yılUtanılacak bir şey yok. Eşin de kusursuz bir vücuda sahip değildir zaten için rahat olsun, kusursuz bile olsa seni kusurlarınla kabul etmicekse hayatından çıkması senin için çok daha iyi olacaktır.
10 Yorumla
1 yılUnutma sen kendini sevmez beğenmezsen kimse seni beğenmez hiçbirimiz mükemmel değiliz öncelikle kendinle barışmayı öğren ve düşün bi bakalım seni kim bu kadar eleştirdi beğenmedi kötü hissettirdi kusurlu gördü bunlar gerçekten sana ait düşünceler mi yoksa geçmişte yaşadığın olumsuz şeylerin eseri mi eğer kendi başına çözemediğin bi durumsa psikolojik destek almaktan çekinme
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Eşin olacak adamda da kusurlar olabilir çok seven adam mükemmelliyetçi de değilse takılmaz. Benim. esim doğumdan sonra catlaklarima takılmıştı ama her erkek takilmayabilir..
10 Yorumla
1 yılDelik varsa gerisini dert etme onlar için yırtık pırtık fark etmez. Deliği olan her şeye yürürler yawşarlar sever sal yani o utansın seni beceremezse.
27 Yorumla- 1 yıl
Yuh
- 1 yıl
Teşekkür ederim 💕
- 1 yıl
@düşünmektükenmektir ben gerçek bir şeyden bahsettim.
- 1 yıl
😆😆👏👏
Ergenlikten çoğu kızda çatlak vs olur bunlar geçer sen cildiyeye git ne verirse tıbbi kremlerden vs al başla evlenmeden önce onlar ise yarar doktor yazsın öyle al dışardan tavsiye öneri vs bir şey alma boşa paranı harcama ne kadar iyi gelirse o fazlasıyla yeter kimse takılmıyor
Ha takılan erkekler var mı evet ama inan onlar çok canım duyduklarım şok ediyor beni bazen sen bakımlı ol temiz kök düzenli bakım rutinin olsun yeterli. Gerisi çok boş sevdikten sonra en güzel o en güzel sensin zaten00 Yorumla
1 yılYani şimdi görmeden de bişey demek doğru olmaz 😈😈
Çatlağa takılmaz erkekler ya sen rahat ol. İyi geçin kavga çıkartma kalçan güzelse orada bi çizik olmuş çatlak olmuş kimin umrunda00 Yorumlaİnsan kusur aramaz sevdiğin de. Ve varsa kusuru o kusuru sevgisiyle kapatır. İnsanız hepimizin kusuru vardır. Ama kusuru gören de insandır örten de. Önemli olan karakter.
00 YorumlaSenin vücudunun çatlaklarına laf yapıcaksa zaten gelmesin kendi kıvanç tatlıtugmu bırakın şu erkeklerden medet ummayı ben buyum kardeşim diyerek yolunuza devam edin
00 Yorumla
1 yılKankim sen kendini begenmedigin sürece kimse beğenmez. Bu şekilde düşünerek kendi deferini dusuruyosun. Sen her halinle güzelsin bu içten kabul etmen lazim
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Bende de çatlak var. Kararma var. Kimse kusursuz değil, çok kafaya takıyorsan da lazer epilasyon yerlerinde renk açtırma falan da var. Çatlaklar için seanslar var.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 599 cevap paylaştı.
1 yılNiye utanıyorsun ki erkekler sanki çok mu bakımlı çok mu temiz bir vücuda sahip, rahatsız oluyorsan doktora görün ama kendin için başkasını memnun etmek için değil
00 Yorumla Çatlak çoğu kadında hatta her kadında var onu geçtim adam seni seviyorsa görmez bile onları takma kafana kararmalar için de kremler var beyazlatıyor bazıları onlardan kullanabilirsin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı.
1 yılHerkesin vücudunda var biz ona büyümek diyoruz. 1-2 yıl içinde sevgilinle ilişkin daha da derinleşir ve anlam kazanır. Evleneceğin zaman en son düşüneceğin şey bu olacak inan 😅
00 Yorumla
1 yılkaygılarını anlayabiliyorum. Benimde lise döneminde kilo aldığım zamanlardan kalma çatlaklarım var hep negatif bir şey görürdüm beğenilmemekten kaygı duyardım ama şu an evliyim eşim için hiç bir zaman sorun olmadı. hatta sosyal medyada bi erkeğin ''kalçadan aşağı inen yıldırım gibi çok güzel'' diye yorum yaptığını görmüştüm. bence vücudumuzu olduğu gibi kabul etmek ve kaygıları bir kenara bırakıp olduğu gibi hayatı yaşamaya keyif almaya odaklanmalıyız:)
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılÖnemli olan sağlık ve öz saygı. Evlenirsen de eşinin sevgisi eklenecek denkleme. Mükemmellik bir hayal. Kendin olmaya bak.
10 Yorumla
1 yılböyle hissetmen çok normal ama biliyor musun seviştikçe kendine olan güvenin artıyor. erkekler aslında çok takmıyor bunları
10 YorumlaMerak etme üç beş seneye kalmaz eşinde dhaa fazla çatlak oluşacak. Dert ettiğin şeye bak. Çatlaksız çok az insan var bu arada
10 YorumlaBekarken yoktu ama catlak cok normaldir. Tiksinmez yanı bunu ona önce söyle bence herseyı evlenmeden once konus sonra degısıyo erkekler
00 Yorumla
1 yılHer güzelin bir kusuru vardır bende de çatlaklar var üstelik baya büyük bir dikiş izimde var bundan utanmıyorum asla
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Seni seven vücuduna göremi sevdi öyle düşünme iyi düşün iyi olsun böyle şeyleri kafana takıpta takıntılı olma
00 Yorumla
1 yılLazer ile kararmaları hallediyorlar çatlaklara yapacak birsey yok ama kararmaları hallettir bence sıkıntı olur orası net
00 YorumlaSeven, sevdiğine güzel görünür. Seni her halinle kabul edebilmeli. Gerçek sevgi ve aşk böyle bir şey bence. Dıştan çok içe bakmak.
00 YorumlaHepimizde var erkekler bizim kadar takılmıyor böyle kusurlara. Seni seviyorsa bunları takmaz kafasına
00 Yorumla
1 yılBu catlaklari neden bu kadar dert ediyosunuz ki bence hic kotu gozukmuyo ayrica cok rahatsiz oluyorsaniz lazerle tedavisi var
00 Yorumla
1 yılYalnız değilsin 🔆 çoğu kişinin var. Benimde var ve üzülüyorum aşırı yalan yok bunun sebebi mükemmeliyetçi faşistler
00 Yorumla
1 yılÇatlaksız insan mı var? Benim 15 yaşında bacaklarımda oluşan çatlaklardan ben neden utanayım? Özellikle de bir erkek için. Kafaya takmaya bile değmez
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. toktora git bence care bulunur ona. cok mesele degıl bu catlak ısleri ve arada uzun zaman var
00 Yorumla
1 yılBence hiç utanma seni seven insan her şekilde kabul eder bence çok kötü bir şey değil tabi tam olarak nasıl bir çatlak ama bilmiyorum yine de
00 Yorumla
1 yılKendi adima konuşayım hatunun fiziği istediğim gibiyse iz leke catlak vs hiçbir şey onu begenmeme engel olmuyor sadece temiz olsun koku vs olmasın
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 528 cevap paylaştı.
1 yılBenimde var eşimin umrunda değil seni sevenin umrunda olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılUtanılacak şeyler değil bence zaten bunları ciddiye alacak adamla da evlenme eğer bir ayıp yaptıysan utan onun dışında utanacak bisey yok çünkü senin bilerek isteyerek yaptığın bisey değil
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılÇatlağın kararman var diye senden soğuyup sevmeyecek adamı sen miktir et ki kendine değerin olsun
10 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bunlar fazla ciddiye alınacak sorunlar değil geçmiş olsun
10 Yorumla
1 yılSpor diyet yap hızlı kilo alma verme catlak yapar spor diyet toparlar
10 Yorumla
1 yılBundan kolay ne var evlenme bu sayede çatlakları kimse dert etmez😬
00 Yorumla
1 yılBu normal bir durum bukadar düşürme kendini her kusurunu sev
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 881 cevap paylaştı.
1 yılO çok mu mükemmel sanki. Takılmayın böyle şeylere ya.
00 Yorumla Bence normal karşılar eğer seviyorsa bir problem yok
00 Yorumla
1 yılSeni seven olduğu gbı sever bunları bahane edip sevmiyorsa zaten doğru insan dgldir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılNe diye utanıyorsun bende 3 aylık evliyim ilk başlarda tedirgin olmuştum ama zamanla alıştım bunun için dahi kremler var en azından izleri azaltmana yardımcı olurlar araştır güzelce daha bir iki yıl varmış zaten bir iki yıla kadar çok az bir şey kalır hatta belkide kalmaz kararmalar içinde aynı şekilde bir çok yolu var
00 Yorumla
1 yılTakma kafana. Seven seni olduğu gibi sever.
00 Yorumla
1 yılBende de var çatlak ama o bir kusur olmuyor ya rahat ol öyle aşırı değilse
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 1 yılHiçbir erkek buna takılmıyor rahat ol. Bu sitedekilere bakıp kendini üzme, buradakiler atıp tutuyor
00 Yorumla - Devamını Gör (97)
Devamını Gör(142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Vücudumda çatlaklar var, utanıyorum. Evlenince eşim nasıl karşılar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer