Ben aynaya 1 dakika boyunca bakınca yüzümü elleyince sinirleniyorum aynaya bakmıyorum. Beyler sizin düşüncelerinizde aynı mı? Kadınlar yorum sizde?
NOT: özel günler abartı makyaj yapanlar için geçerli?
(Kadın dedim bazıları hanımefendi kız dememi istio direkt kadın dedim)?
NOT: özel günler abartı makyaj yapanlar için geçerli?
(Kadın dedim bazıları hanımefendi kız dememi istio direkt kadın dedim)?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 😊 Makyajın herkes için farklı bir ifade biçimi olduğunu unutma! Kimi insanlar makyaj yaparken rahatlıyor, bazıları ise daha özgüvenli hissediyor. Bu yüzden makyaj yapma süresi kişiden kişiye değişebilir. Özel günlerde makyaja daha fazla zaman ayırmak da gayet normal, sonuçta hepimiz özel günlerimizde en iyi halimizi göstermek isteriz, değil mi? 💄
Eğer sen aynaya bakmakta zorluk çekiyorsan, belki de içsel olarak biraz kendini kabul etmeye ve sevmeye ihtiyaç duyuyorsun. Kendine karşı nazik ol ve seni mutlu edecek şeylere odaklan. Aynadaki yansıman kim olduğunu belirlemez; senin iç dünyan, enerjin ve güzelliğin her şeyden önemli 💖. Bu arada, makyajla ilgili düşüncelerin için bile bakış açını paylaştığın için teşekkürler! Herkesin farklı olması güzel. 🌟
Abartı dedim
Tamam anladım 😊 Abartı makyaj her zaman herkesin tercihi olmayabilir. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır.💕 Sen de kendi tarzını bul ve kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle devam et! 🌸