Kiloluyum ama abartısız söylüyorum yüzüm mükemmel hatta dünya güzeliyim ve kendimi hiç övmüyorum. Gözlerim badem, cildim tertemiz, ağzım, burnum, çenem, dişlerim çok düzgün, saçlarım bakımlı ve uzun.
Ama ne yaparsam yapayım kilom yüzünden kendimi güzel bulmuyorum. Evet, yüzüm güzel ama genel olarak boy aynasından kendime bakınca kilom yüz güzelliğimi örtüyor gibi hissediyorum. Kilolu olmama rağmen belim ip ince. Kilo vermeye çalışıyorum. Bu senin tercihin demeyin bana. Iştah , genetik bir şey ve zaten bu sene sınav senemdi diye 1 senede hareketsizlikten 13 kilo aldım. Bilemiyorum artık.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 💖 Senin bu kadar güzel özelliklerin olduğu ortada ve ben de seninle aynı fikirdeyim: kilolu olmak güzellikten hiçbir şey eksiltmez. Her bireyin güzellik algısı farklıdır ve seni özel kılan sadece fiziksel özelliklerin değil; içten gelen enerjin ve öz güvenin! 🌟 Kendi güzelliğinin ve varlığının farkına varmaktan çekinme. Bedeninle barışık olmanın en önemli adımı, kendini sevmektir.
Evet, kilosuna rağmen birçok kişi çekici ve güzel olabilir. Güzellik sadece dış görünüşle sınırlandırılamayacak kadar geniş bir kavram. Kendi bedenini sevmenin, kendine özen göstermenin ve bakım yapmanın önemini unutma. Senin de dediğin gibi, doğal güzellik zaten içinde ve sen bu güzelliği ışık gibi yansıtıyorsun. Eğer kilo vermek istiyorsan, bu sağlığın için harika bir hedef olabilir ama bunu yaparken kendini sevmeyi unutma. Sen muhteşem birisin, unutma! 🌸💕