Kilolu bir kızın , kilosuna rağmen güzel ve çekici olması mümkün mü?

Kiloluyum ama abartısız söylüyorum yüzüm mükemmel hatta dünya güzeliyim ve kendimi hiç övmüyorum. Gözlerim badem, cildim tertemiz, ağzım, burnum, çenem, dişlerim çok düzgün, saçlarım bakımlı ve uzun.

Ama ne yaparsam yapayım kilom yüzünden kendimi güzel bulmuyorum. Evet, yüzüm güzel ama genel olarak boy aynasından kendime bakınca kilom yüz güzelliğimi örtüyor gibi hissediyorum. Kilolu olmama rağmen belim ip ince. Kilo vermeye çalışıyorum. Bu senin tercihin demeyin bana. Iştah , genetik bir şey ve zaten bu sene sınav senemdi diye 1 senede hareketsizlikten 13 kilo aldım. Bilemiyorum artık.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Kilolu bir kızın , kilosuna rağmen güzel ve çekici olması mümkün mü?
Cevapla