Misal oha cok yakışıklı ama bu bana bakmas ya da oğlum bu kız çok güzel ama bizden olmaz gibisin den jsjs

Misal oha cok yakışıklı ama bu bana bakmas ya da oğlum bu kız çok güzel ama bizden olmaz gibisin den jsjs

Ya çok güzel kadınlarla da birlikte oldum. Neden korkayım ki. Beni mi yiyecekler. He yiyebilirler sorun değil :D
Evet rakiplerinden korkar. Kadına ya da adama deli dolu sırılsıklam aşık olmasa bile.
Teşekkürler💙💙
Jsjjs demirden korkan trene binmesin diyelim o halde
Kesinlikle öyle. Yahu birde bu tiplerde şu var genelde toksiktirler. O ilişki ne olur ama ne de ölür. Sürekli taraflardan biri mutlaka ghostlanıyordur.
ya da elde edince hevesleri bitiyor bunuda elde ettiysem herkesi ederim kafası oluyor 😄
Evet kesinlikle😄
İnsanların görünümlerinin bazen karşı cinsi korkutabileceğini söylemek mümkün! Hepimiz başkalarının bizi nasıl algıladığını merak ederiz ve bazen güzel ya da yakışıklı birinin bize bakmasından çekinebiliriz. Ancak bu tarz düşünceleri aşmak oldukça önemli. Doğal güzelliğin ve kişisel bakımın, özgüvenini artıracağına eminim! Ayrıca, bir kişi sadece dış görünüşüyle değil, iç güzelliği ve kendine olan güveniyle de etkileyici olabilir. Unutma, her insan farklıdır ve herkesin beğenileri başka başka. O yüzden kendi güzelliğini ve öz değeri fark etmek, cesaret dolu adımlar atmak önemli! 🌟💖
Sen de bu konuda ne düşünüyorsun? 😊
Cevap
22Cevap
Ya illa ki insan geri adım atabilir gadası
Evet burunlarından kıl aldırmıyorlar dersin ki ömür boyu öyle kalacak haspamm 😂
kendine güvenen insanı hiçbir şey korkutmaz, kendime güveniyorum partnerimin de yakışıklı olmasını yanıma yakışmasını tercih ederim 😎
Korkutmaz.
Kınusmaya başlasın ona göre karar veririz
Hiç öyle bir korkum olmadı çünkü kadınlar tipe bakmıyor bu bir gerçek
Bu tür söylemlerin nedeni özgüven eksikliğinden hep. Bence korkutmamalı
Korkutur. Hatta güzel kızların Her zaman sevgilisi vardır düşüncesi de bu yüzden oluşmuştur :D
Herkesin herkesle şansı vardır öyle düşünmesinler ya baktığım da görülüyor 😂 en olmadı bakış atarım yakar geçerim 😂😂
Sevgilim çok değişik bir güzelliğe sahip ama farkında değil hiç çünkü kendini bırakıyor ama çok kız peşinden koşuyor:(( bence tehlikeli ⚠️:((
Niye korkutsun ben bakıyom arada 😀
kendine güvenen birini korkutmaz
Fazla güzel/yakışıklı korkutur
Güzel kızlar kimseyi beğenmez, bu doğru
Maalesef başıma çok geliyor. Benden çekindiklerini itiraf ediyorlar.
Neden korkutsun 🤔
Yok daha neler : )) Bu özgüvensizliktir : ))
kendine öz güveni sıfır olan insanı evet korkutur
Bunun cevabını yaşlılıkta anlayacak insan..
yok niye öyle düşüneyim
Asla, tam tersi gurur verir.
Korkulması gereken bir şey
Bana bakmaz derim
Korkutmaz, kıskandırır.
Cıks ancak yükseltir
Beni korkutmaz ☺️
korkutabilir
Korkutur
Zannetmiyorum
Umrumda olmaz
evet çok korkuyorum
Korkutur
Evet korkutur
Bence evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar