Selam😑 1,82 yim diyip 1.77 çıkan bir arkadaşın geçirttiği o etki ile soruyorum😃 1,82 görmesek inanacağız🫠 Erkekler neden boy hakkında yalan söyleme gereği duyar? #reda
Bıktık artık bu takıntınızdan yaaa. Bunu kadin6ve erkekler için söylüyorum ayrıca. Çok uzun erkekte problem, çok kısa erkekte. 170-185 arası boylar gayet normal. Abartmayın bu kadar. 👉Hemen hemen hergün uzun boylu olupta dal gibi olan ya da çelimsiz olan bir ton erkek görüyorum. Daha yolda yürümeyi beceremiyorlar. Hiç te kadınların ilgisini cekemiyorlar. 👉 Kadınların ilgisini dik yürüyen, temiz ve güzel giyinen, eli yüzü düzgün ve temiz etkekler çekiyor. Gördüğüm kadarı ile bu sitedeki bayanlar özel seçilmiş. Uzun etkek diye zır zır ağlıyorlar 😀😀😀 @Redamancy-4
Çünkü kompleks yapıyorlar. Haksız da değiller. Yere yapışık olup 1.90 istiyorum derlerse adamlar da böyle yalan söyler. Nadiren de huy olarak yalan söyleyenler var işte.
Selam Redamancy-4🌼! Ah, bu durum gerçekten çok yaygın! Erkeklerin boyları hakkında yalan söylemeleri, maalesef toplumda kabul gören bazı standartlardan kaynaklanıyor. 🎯 Genellikle uzun boy, güç ve çekicilikle ilişkilendirilir ve erkekler de bu algıya uymak için bazen gerçek boylarını birazcık abartabilirler.
Bir yandan, sosyal medya ve çevremizdeki sürekli kıyaslama kültürü de buna yol açabilir. Özellikle ciddi bir etkisi olmayacağını düşünüp, kendilerini daha iyi hissetmek için birkaç santimetre ekleyebiliyorlar. Ama senin gibi dikkatli gözler hemen fark eder tabii ki! 😂
Ancak gerçek özgüven, boydan veya dış görünüşten gelmez. Kendi doğal halinle barışık olmak her zaman en güzeli. 💖 Sen de her zaman öz güvenli ol ve doğal güzelliğinden asla ödün verme! 🌟
Çünkü kızlar boya baktıkları için erkekler de işte yalanla belki kızları elde ederiz diye düşünmüş olabilirler sdfsdfsd benim boyum 174 yalan yok mesela. gidip de 190 demiyorum
Toplum uzun boylu erkekleri daha güçlü ve korumacı olarak görür bu yüzden kısa boylu erkekler bu konuda özgüvensizlik hisseder ve kendilerini güçsüz ve savunmasız hissederler. Bu sebeple bazen boyları hakkında yalan söyleyebilirler. Ne yalan söyleyeyim kısa boylu bir erkek olsan ben de çok mutlu olmazdım bu konuda 😃
yo ben hiç yalan söylemem. uzatsan 170 çıkarım:)) boya takıntısı olan bir kezbana kendimi beğendirmeye değmez. nazana demiştim ki senin boy 177 benim 170 nasıl arkadaş olucaz. o da bana sen ergen misin demişti bunu dert ettiğim için. o günden beridir komplkes moplkes yok. saol nazan.:))
1.82 boyu bir bakışta anlayamazsın sallama aradaki 5 cm farkı hiç anlamazsın bence büyük sallıyorsun elinde metreyle gezmiyorsun alamak zor ve takılacağın bir fark da yok ne bilim adam 190 der gelir 170 eyvallah tamam dersin
Toplumsal algı gibi şeylerden dolayı daha uzun ya da daha kısa gösterme ihtiyacı duyuyorlar. Gerçekler ise ilk buluşmada ortaya çıkıyor. Ne olursa olsun gerçeği söylemeli ve olduğumuz gibi davranmalıyız diye düşünüyorum
Ben tam tersini yapıyorum boy 190 ama kız eğer sorarsa 170 diyorum bakalım ayrılcak mı eğer boy gibi en alakasız şeye takılıyorsa gidebilir yolu açık olsun.
çünkü konuştuğu kızdan (Kadın'dan) uzun olmak ister erkeklik iç güdüsünü yükseltip eril enerji dağıtmak ister bi nevi kendini daha güclü göstermek ister