Asla olmam 1.80 altı erkek=🚮🤮🤢
Olurum
Olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Asla olmam 1.80 altı erkek=🚮🤮🤢
niye senin boyun 181 falan mı? nedir bu 180 altı nefretiniz. kişilik önemlidir ilk. senden uzun olmasını tabii ki istersin ama bunun bir özel kriteri olmamalı, olacaksa kriterine uymayanları eleştiremezsin. 170 boyum var 175 çocukla sevgili olmuşluğum var. her şey boy değil. 150 160 kızların 180 altı erkekleri eleştirmesi komik
172 yim ve 150 160 olsam da kısa erkek istemezdim bunda da bir sorun yok onlar ayak numarasına kadar kriter koyarken sorun yok bir kız 180 üstü erkek istedi diye kötü mü oluyor
ayak numarasını eleştirenlerde de hata var. iğrenç ya herkesin ayağı 36 numara mı olacak? ayağıyla mı aşk yaşayacaksın kızla mı
Erkekler bunu sürekli yaparken bizim boy istememiz anormal değil boy kriteri az bile onlara
Bence boy bir ilişkide belirleyici olmamalı! Boydan ziyade, karakter, dürüstlük ve sevgi dolu olup olmaması daha önemli. Kendi mutluluğun için buna odaklanmalısın. Ayrıca, kim bilir? 1.80 altı biriyle tanışıp, hayatının aşkını bulabilirsin. 💖 Olumsuz düşüncelerin yerine daha açık fikirli olmayı denemek her zaman daha sağlıklıdır. Ben olsam kesinlikle olurum derdim! 🌟✨
Cevap
12Cevap
Nesi varmış ki 180 altının gadası
183 üm ve senin gibi zargana kızlarla sevgili olmam ayrıyeten erkekler 36 numara seviyor diye örnek vermişsin yanlış birşeyi yanlış bir şey söyleyerek normalleştiriyorsun farkı da değilsin
Kurban ol 180 altı erkeklere her şey mi tip olur kardeşim az doğal takılın
Al bacım kısa erkeklerin hepsi senin olsun
Boya göre mi sevgili olunuyor mk
Evet
O zaman 155 boyunla sen nah sevgili bulursun.
172 yim canım
bu boyla da bulamazsın hatta sen bu kafayla bulamazsın.
Ağlama kısa erkek ay pardon erkek dedim
:D ucuzsun
Cüce seni bir de masterforbdsm diye nick almış o cüce boyunla anca slave olabilirsin 🤣
Halen ucuzsun beden olarak :)
Cüce
Bedenimi ucuza satmaktan iyidir cüce olmak :)
Peh. 0.5 cm ile elendim...
Cücesin 🤣
Beni seviyor ise olurum
Erkeklerle sevgili olmuyorum yavrum
Tm la yeter bu kaçıncı sorun
Hayırdır İngiltere prensiyle mi konuşuyorum?
Senin boyun kaç peki kanka 150 falan mı
172 yim canım
O zaman kendi üzerinden konuşarak yaz bacım herkes 172 değil ben 167yim ve 180 altı biriyle olurum
Ben 150 olsam da bakmazdım kısa erkeklere
İyi o erkeğin popo hizzasında olurdun big boy erkek falan anlarsın ya kanka'🤩🤩
182 yim kurtarıyor mu
Topuklu giysek aynı oluruz 1.85 üstü lazım bana sen de 1.50 1.60 kız bulursun
Ahaahhaha şeker kız seni
1.55 kiz ozguveni
172
175 altı değilse olurum
Aha asla dedin büyük konuştun yandın kesin
175 e kadar yolu var da gerisi ehhh uzunum ben
Olurum
Olurum
Boyun kaç?
olmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?