Burnumu estetik yaptırdım burnumun ucu çok büyük normal mi?

Burnum kırıktı nefes alamıyordum düştüğüm için ama kemerimsi bir şey vardı burun ucum küçüktü ameliyat olalı 5 yıl oldu doktor diyor ki burun ucun şiş zamanla inecek narkoz etkisi ve hala sertlik var bu arada. Ama burnumun ucu top ve büyük eski burnumun ucu çok güzeldi bu bu normal mi? Nasıl düzelir bu ya da zamanla düzelir mi?

Burnumu estetik yaptırdım burnumun ucu çok büyük normal mi?
Cevapla