AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Sonra da derler ki erkekler neden dış görünüşe önem veriyor.
Onlar şu an cok üzüldü tercih etmiyosun 🥺🤣ilk defa erkekleri savundum sen düşün şu Saçma sorunu.
Ben üzülüyorum kimse etmiyor
@ooylesinebirix
Sanki sen 1.80 den kısa erkekleri kabul ediyorsun.
170 erkek de çekici ne var bunda boy. onemli değil zekası önemli
@kaderseven
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
Ulan Leonardo Dicaprio o kadar yakışıklı olsa sanki zekasına bakacaksın anasını satayım.
Hayir en az 185 olsun ve mümkunse 90 kilo alti olmasin
Aynı ben))
187 boy 75 kilo olur mu
@GGƏĆƏ
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
hangi konuda muhtaçlık?
@GGƏĆƏ
Korunma.
hiç düşündün mü kadinlar kimlerden korunuyorlar diye?
@GGƏĆƏ
Bildiğimiz şeylerden. Ama lafa gelince kadın erkek eşitliği diye mangalda kül bırakmazsınız.
kadınlar tarih boyunca erkeklerin kötülüklerinden korunmuşlardır
@GGƏĆƏ
O zaman niye kendinizi korusunlar diye uzun erkek istiyonuz. Kendi kendinizi koruyamıyormusunuz? 😄😁😆😅🤣😂
Ben 185 im ama devede de boy var niye o kadar önemli
Yorumlara bak. Uzunlara sallayan birçok erkek görürsün.
Pek yok gibi
Varsa da kısa oldukları için
Ki boy insanın elinde olmayan bir şey o yüzden yargılamamak lazım
İnan kadınları sırf kendi eksiklikleri nedeniyle düşman gibi gören o kadar çok erkek var ki. Gündelik hayatta görmesek neyse dicem de. Bak yorumlara ib*nesinden tut boyu kısa olana kadar herkes kadınlara düşman.
Evet haklısın ben de çok görüyorum, yetersizlik hissinin sonuçları
Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum.
🙂🙂
Şu olaya bayılıyorum. İyi ki boyum 180'in altında, tam bir turnusol görevi görüyor 😂
Türk kızları boy kas ve para konusunda dünyanın en takıntılı kızlarıdır maalesef.
Tip de var
sacmalin dibini yaşiyorlaR
Karakterine bakaca yerde tipini boy posa bakiyor bu kizlarda gram akil yok cidden
@Esmeriimbiciim bu yuzden aldatmalar hadsafhada diyelim cocuk cekici degil ama cok guzel seviyor cok deger veriyoe yok kizlar buna bakmiyor maalesef aldatsin ama yakisikli olsun yeter ki diyorlar
Ozamam aldatilmaya mahkumlar
Herseyp tip degil bu hayata bunu anlamadilae
Oğlak boğa Başak burcu kadinlari kesinlikle boya bakar. Boy ile gücü iliskilendirirler. Vücut gelistiren kas yapan erkekler dikkatlerini çeker. Hatta boyla cinselliği eşdeğer tutarlar. Ve bu yüzden de çok büyük hayal kırıklığına uğrarlar.
@Designer10
Hangi burç kadını bakmaz.
Yengeç akrep balik koç aslan yay ikizler terazi kova kadınları bakmaz. Ama yükselen ya da ay karakterinde yine oğlak boğa Başak varsa bakar
Yengeç akrep balik ta sakala önem verir. Sakalli biraz böyle masaya yumruğunu vuran. Mafya vari odun erkelere bakiyorlar. Kendi urkekliklerini korkularini korunma iç gudulerinden kaynakli. Bu yüzden gidip bir odunla evleniyorlar. Sonra da duygusallik incelik hassasiyet ve romantizm bekliyorlar. Tabiki onlar da havalarini aliyor. Yengeç akrep balık boya bakarsa yalnizca güvenlik amaçlı bakar. Kendilerini korusun kimse satasmasin bulasmasin diye. Ne yazık ki sonuç hayal kırıklığı
Sevgilim altı, en çekicilere on bin beşyüz elli basar 😄
@türk5561 arkadaşım yorumunu kaldırıyorum kaldırıyorum bir daha atıyorsun hasta mısın rica etsem yorumumdan gider misin
@türk5561 muhattap olmak istemediğim için? İşinize bakın.
Kendine çok güveniyorsun güzellik 1 günde bile gidebilir. Benim öyle komplekslerim yok
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
beni bi sal gizliden ayri profilim acikken ayri benzer gorusume yorum atiyorsun
Sen kimsin be 😂
Sen psikopat misin bu kadinlardan ne istiyorsun seni boyun sebebiyle reddeden biz degiliz ki🤦🏻♀️ herkese hesap sormussun😂 komik
Stres atıyorum tartışınca. Ama dediklerimden gerçek.
Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
nasil anlamak istiyorsan oyle anlamaya devam edebilirsin
Nasıl anlamak istiyorsam öyle anlamıyorum. Gerçek neyse öyle anlıyorum.
hadi 1,80 altıyım anket şişsin gtü kurtaralım bari diye evet diyip mantıklı bir karar verdim. Eee peki bu kadar yerden bitme olup kalabalıkta burnu güöt seviyesine gelen bodur hobbitler sjdf :d sizin mantığınız nedirde o kadar boy farkı istiyonuz mq
Sen 250 gr haricinde ne veriyorsun erkeğe de boyunu seçiyorsun lan Sanırsın kendisi kraliçe Elizabeth aq ilgili o
Böyle büyük konuşanları çok gördük sonra Gül Gül öldük bilgin olsun.
Deve'de de boy var ama işte o da eşeğin arkasından gidiyor.
Eger senin boyun uzunsa , çekici bulmaman normal , ama 1.70den kücukse boyun bence abartiyorsun
Sende 1.70 den kısasındır. Ama 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
Hayir aksine ben boyu dert etmem , 1.70den kisa olmamasi önemli o kadar
Dedi ve 1.72 erkeği kısa diyerek reddetti.
tabiki de oyle bir şey olmadi bunu nerden çikardin? Beni tanimiyorsun bile. Herkes ayni degildir
Tabi canım. En kısa sevgilin 1.80 olmuştur
Bulurum neden bulmayayım
@SilverBlooming
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Önemli olan kişinin sana nasıl hissetirdiği
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti.
@türk5561 Yok etmem
Tabi canım en kısa sevgilin 1.85 olmuştur.
@türk5561 sevgilim olmadı. Bizim zamanımızda sevgili yapmak yoktu. Benim Ailem muhafazakardıben bilmezdim öyle şeyler
Ama evlenirken en az 1.80 kriteri belirlersin.
@türk5561 ya alla aşkına ben kriteri ne diyosun ben daha kendimi yeni keşfediyorum karşı cinsemi sıra geldi
Yaşadığımın farkına bile değilim sen kriterden bahsediyordun biz duygularımızı söyleyen insanlarmıydık ki bunların farkına varalım
Keyfini tamamladığında yine 1.80 kriteri belirlersin.
@türk5561 bi tarafımız aklandı hala kriter diyorsun
Aynen. Siz diyorsunuz erkeğin en az 1.80 olması kadınların değişmez bir şartıdır diye.
@türk5561 ya bi sal beni bişey dediğim yok benim bana yazma
Sana yazmıyorum. Sadece dediklerinizi söylüyorum.
@türk5561 Ne diyon ne ne benim yorumuma yazma soru sahibi kaldırır mıdın yorumumu rahatsız oluyorum
Gerçekleri söylüyorum.
Ben 1,55 esim 1,65 ve cok mutluyum boyun önemi yok karakteri cok düzgün
Senin boyun zaten uzun değil ki eşin neden uzun olsun insan biraz kendine bakmalı bence. Yoksa mutluluk hayal olur
Doğru bende bulamam şahsen 1.88 boyum 1.60 altı kızları çekici bulmuyorum 😂
Evet böyle düşüncelerden kurtulma vakti. Sevdiğin insanın boyunu neden dert edesin ki.
Ne kadar şöyle 190 boylarinda birini istesekte sansima hep 175 dusuyo ama tabiki de boyla çekiciliğin alakası olduğunu düşünmüyorum kısa boylu erkeklerde gayet çekici oluyo
179,8 im 180 altımı oluyoz
180 sayilirsin hadi shsjjakak
175 erkekler toplu kadın katliamı yapsa haklılar mk
@nurelf1
Ama 1.75 leri reddedip 1.90 aramaya devam ediyorsun.
Ayakları güzel ise her erkek çekicidir. Önemli olan burada ayağının güzel ve güçlü olması 🦶
Ahahhahahahhahahahha
Ayakların güzel mi?
Şoyle soyleyenler eger 1.70 ve ustu degilse bence sacmalik
Knka kaç cm büyük olarak kabul edilir kadınlar için
1.50 olsanda 1.80 den kısa erkekleri reddedersin.
Alakasi yok ben 1.60 im 170 i de reddetmiyorum yani hersey boy degil sonucta
Reddetmeme sebebin onların red yiyeceklerini hissederek sana yazmamalarındandır. Ama 1.80 üzeri yazsa direkt kabul edersin.
Böyle dersin sonra gider 1.70 lik birini bulursun boş laflar
Yine bir yer elması vakası😂
Erkeğin vücudu fit ve kas oranı yuksekse 175 boy ideal bence çok yağlı ve kuru erkek sevmem
Benden bahsediyorlar bebeğim cjjdhdhshs
@ooozzzgggeee
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti.
Beyinsiz kadını çekici bulurmusunuz , ben asla bulmam
Tam 180 im, Çok Uzun Değiliz Ama Çoğu Yerde Forsumuz Oluyor, Kasta Var Biraz İri de Duruyoruz jssjjsskk
karakteri sağlam olduktan sonra pekk mühim değil
@bsrtpl
Dedi ve 1.75 karakterli erkeği reddetti.
Şu tipte birinin karektere bakacağını hiç sanmam.
Evet buluyorum gönül işlerine söz ve mantık işlemiyor.
1.75 im gayet te çekiciyimmm bücür seni 1.60 boyunla gelmişsin begenmiyon bide
Bunu diyen bir bakmışsınız boyu 158
Tabikide boyu ne alaka , sadece bemden uzun olsun isterim 1,69 ve üstü
Neden olması zevkler tartışılmaz nede olsa dendi dengine bir kısmet birgün çıkar,
hayır ister Brad Pitt kadar yakışıklı olsun hiç çekici gelmez
@candymonster
En azından gerçekcisin.
Ama:
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Şansa bak 4 cm le yıkıldı dünyam 😂😂
Yalnız evlencegim kişi 165 falan olabilir
170 olduğumdan, bulamam. Yüzü iyiyse belki beğenirim
O seni begenirmi?
150 olsan da bulmazdın fark etmiyor
😅😅😅😅😅😅
@psipsikologhanım
Acaba gerçekten 1.70 misin? Öyleysen bile 1.50 olsaydın da en az 1.80 isteyecektin.
Onlarda sana bayılıyordu
Aynen kendileri bi bok değiller
@balonsalon
Bayılıyorum ama red yiyorlar. Sende 1.80 den kısa erkekleri reddediyorsundur.
Çekicilik sadcee boyla olmuyor bence
@Zsez_S
Ama 1.80 den kısa olmadıkça değil mi?
Yokk öyle bi kriterim hiçbir zaman olmadı. Uzun boylunun tadını bilmediğimdendir belki de😂🤪
@Zsez_S
Öyle bir kriterinin olmaması bütün sevgililerinin uzun boylu olmasındandır muhtemelen.
Hiç sevgilim olmadı. Evliyim. Ve kocam 180 altında. Oldu mu?
@Zsez_S
1.79 dur. Yüksek taban ayakkabı ile 1.80 oluyordur.
Yav neden kabul etmiyorsun 180e yakın bilr değil
@Zsez_S
O zaman zengindir.
Yok yokk yokkk. Evlendirdiler işte. Bana fikrimi soran olmadı. Benimde boy takıntım yoktu. Kabul et artıkk.
@Zsez_S
Sorsaydılar 1.80 den kısa diye evlenmek istemeyecektin değil mi?
Sabrımı mı sınıyorsun 😂 son 5 senedir moda oldu. Ben evlenirken gülüyorlardı 155lerin 180lerle evlenmesine. O yüzden hiç heves etmedim bile.
Şimdi olsa evet zekiliğine uyumumuza baktıktan sonra boyunun ve fiziğinin de iyi olmasını isterim
@Zsez_S
O zaman da en az 1.80 olsun isterdin.
Aynen tamam ben de 155 boyumla 180 isterdim. Kabulll pesss 😂
@Zsez_S
İtiraf ettin demek ki
Zorlaaaa😂
@türk5561
Zırlamıyorumki.
İtiraf etirmedin. İkna ettin
@Zsez_S
Yoo zaten öyleydin.
Yav tamam tamamm
Boy değil zeki erkek çekicidir bence
Yalan bilgi abla bu
@Berus34
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Türümün son örnekleri olduğum için inanmamanız normal. Eşiyle aynı boy olan zeki erkekle evlenmişti.
Bende dış görünüse bakmayan erkek olarak türümün son örneklerindenim galiba. Zeka var analitik dahiyim zaten ama 160 ım diye sevilmiyorum maalesef
Ama burdaki insanlarin cogu mutsuz sen mutlusundur muhtemelen
@Berus34
O zamana zengindir.
@Adinisenkoy43 evet mutluyuz 🙏
@türk5561 para her kapıyı açsaydı canım olmazdı dünyada
Keske benim için para her kapıyı açacak olsa zengin olmam zor değil umarım senin gibi düşünen birini bulurum abla
@Berus34
Öyle birde açarki. Hele hele boy daha da fazla açar. Muhtemelen zengindir.
Bence o kadar güvenme maalesef fakiriz liradayız
@Berus34
Erkek zengin oldu mu kabul edersiniz ama uzun oldu mu fakirden olsa kabul edersiniz.
Ben o segmentte değilim üzgünüm
@Berus34
Doğru. Senin segmentine göre erkek illa zengin değil ama mutlaka uzun boylu olacak değil mi?
dedi yerden bitme :)
Evet
Sen kaçsın acaba yerden bitme Fındık
Saçmalamayın ya Tarkan 173 gibi bir şey mesela. Ölüyor kizlar. Aura meselesi bu. Matematik her yerde işlemez
Hangi kızlar ölüyormuş ben mesela 164 üm ve omuzlarım dik yanımda 179 bile kısa duruyor nedense çok uymuyor
1.85 im ama 1.60 kızlar boydan konuşmasın
Ben kendim 185 im zaten bana kısa olsun biraz
1.77 78 79 iyi sayılır
@duygusalkaktus
Dedi ve 1.77 erkeği 1.85 değil diyerek reddetti.
salça olma hadi
@duygusalkaktus
Yalan mı?
Boy kriterim yok galiba. 🙄
@IşıLLL34
Erkek 1.80 den kısa olmadıkça tabi değil mi?
@türk5561 benim 174 boyunda flörtümde oldu ve harika biriydi. Boydan daha önemli şeyler var, ahlak gibi, güven gibi, saygı gibi.
@IşıLLL34
Ama 1.80 i bulunca terk ettin değil mi?
@türk5561 hayır terk etmedim.
@IşıLLL34
O zaman o senin 1.80 üzeri bulamayınca onla flört ettiğini anlatıp terk etmiştir.
@türk5561 ne saçmalıyorsun?
@IşıLLL34
Saçmalamıyorum ki. Gerçekleri söylüyorum.
@türk5561 şizofrenik kurgularını da al git görüşümden 👉 Bilip bilmeden kurup durmayın insanların hayatları hakkında.
@IşıLLL34
Yooo gayet gerçekleri söylüyorum.
Valla ben 1.80 isem sevdiğim kız da en az 1.77 olmalı 1.77 1.75 altı olanlar olmaz
çok doğru, 1.55 boylarıyla 1.90 erkeğin kendilerine bakacağını düşünüyorlar, bulacaklarını düşünmeleri, 1.55 olmalarından çok daha komik geliyor bana. 😁
senin boy kacta böyle konuşuyorsun @sananekardesimya
1.75 boyundayım, kısa boylu bir izlenim mi bıraktım sizde?
yoo ama olsaydın yerini bil derdim. bu boyda olduğun için normal demen
@sananekardesimya öyle birde buluyorlar ki. Ayrıca sende 1.90 dan kısa erkekleri reddediyorsundur muhtemelen.
Metreyle mi geziyorsun yaninda
Senin boy kaçki kısa buluyorsun
Ben 1.80 imde tam, senin boy kaç
Valla 1,85 üstü nadir yakışıklı oluyor
Ben 1.80 im şimdi yakışıklı mı oluyorum çirkin mi? Çünkü tam sınırdayım dediğine göre 😂😂🤣
Bence tam idealsin
Valla aynısını düşünüyorum boy olarak ne bundan uzun ısterdım 1 cm ne de 1 cm kısa olmak isterdim. Tek iyi bulduğum şey boyum heralde 😃😃
1.75'im ve çekiciyim?
Çoğunluk ile çekici bulmam
@Elenìel
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Zeki bir erkek her boyda çekicidir
@Yalniž_kadîňn
1.80 den kısa olmadıkça ama değil mi
Kesin kendisi 1,50dir :)))))
Hayır, uzak dururum.
@beyazorkidem
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 yoo ben feminist değilim direkt erkek düşmanıyım az ötede oyna duyarını kas :D
@beyazorkidem
Feminizm erkek düşmanlığıdır zaten.
1.79 lar üzgün😂😂😂😂
@tortitotilla
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Ya bi s. git
@tortitotilla
Cevap bulamayınca küfür.
Kelime israfı olur sana😂 boyundan büyük laflar etme🤭
@tortitotilla
Yooo gayet doğru laflar ediyorum.
175 in altı kızlar da öyle