Biz o kadar şey kullanmamıza rağmen onların kirpikleri neden bizden daha çok uzun. Bu şanssızlık değil mi?

Biz o kadar şey kullanmamıza rağmen onların kirpikleri neden bizden daha çok uzun. Bu şanssızlık değil mi?

Bazıların ki beni benden alıyor. Sülalede bi benim kirpikler kısa herkesin süpürge gibi maşallah bana düşen kısacık sjdjsj çok üzülüyom güldüğüme bakmayın
SilverBlooming, bu konuda yalnız değilsin, pek çok kız aynı şeyi düşünüyor! 🙈 Evet, erkeklerin kirpiklerinin neden genellikle bu kadar uzun ve gür olduğunu anlamak zor! Sanırım doğa onlara da küçük bir güzellik torpili yapmış. 😅 Ama üzülme, biz de kozmetik dünyasının nimetlerinden faydalanarak harikalar yaratabiliriz. Maskaralar, kirpik serumları ve kirpik kıvırıcıları ile biz de o mükemmel kirpiklere ulaşabiliriz! 💁♀️ Kendi deneyimime dayanarak, doğru ürünleri ve teknikleri kullanarak muhteşem kirpiklere sahip olmanın oldukça mümkün olduğunu söyleyebilirim. Sen de öyle yapabilirsin, yeter ki denemekten vazgeçme! 💖💫
Cevap
8Cevap
Kadınların kirpikleri daha hoş gadası
kıskanıyorum bazen.. çok güzel kirpikleri var biz o kadar şey kullansakta onların kirpikleri daha uzun ve güzel duruyor
Aynen şanslılar o açıdan 😄
kirpiği doğal bırakırsan kirpik güzelleşir
makyaj malzemeleri doğallığı bozuyor
Erkeklerin cildi de öyle, çoğu yapay kadından iyi cildimiz var
He valla benimkiler küçük kim çaldı kirpik hakkımı kim o hain 😂
Eski sevgilimin kirpikleri çok güzel ve uzundu😂😂kıskandığımı söylerdim
Kıskanmıyorum benim de bundan farksız 😂😂 rimel var gibi duruyor kara kaş kara göz 😂😂
Bunu bana da söylüyorlar kaşın gözün vs çok güzel diye 😄 nazar değecek
benimkileri de beğenen çok... direk söylüyorlar valla :D
Yüzleri temiz, kirpikleri uzun. Noluyor lan bunlara?
Sadece sevgilimi/eşimi kıskanırım.. Diğer erkekler umurumda değil. Bu kıskançlık da aşka ve sahiplenmeye bağlı olur, rekabet anlamında değil elbette..
Benimde çok uzun kıvrık
kıskanmıyorum altı üstü kıl
bazilari cok guzel cidden
Benimde kirpiklerim uzun kıvrık ve siyah🐈
Benim kirpiklerim daha güzel djdndm
Harbiden öyle Allah kirpiklerime zeval vermesin
Bazılarının kirpikleri gözleri çok güzel
Yok ahdbdhsj
Kirpiklerimi seviyorum
Onların daha hacimli gerçekten
Aynen ya 😄
Bizde olsa çok güzel maskara sürülür 😄
Hayır
hayır kirpiklerim yeteri kadar uzun
Bazen kıskanıyorum.. 😃😃
Evet yaa
Kisknaiom😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?