kimler kız arkadaşını açık giyinikken kıskanır? başka erkekler falan bakması rahatsız edici olmalı...
evet, kıskanırım
hayır, kıskanmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
giyimine fazla müdaheleci olacak bir sevgili istemiyorum, beni tanıyıp bana saygı duyuyorsa benim uyarmam gerek kalmadan nasıl giyineceğini bilir. mesela diz üstü etek asla.
bu tür konularda taviz beklemeyi çok doğru bulmuyorum, bakış açısı farklıysa yollar da farklıdır sanıyorum.
erkeklerin bakma olayına gelince, çok rahatsız edici bir durum ve bazen kadının elinde olmuyor bu. kimisi mini etekliye bile bakmaz, kimisi kara çarşaflıya bile fantezi kurar sulanır.
Kıskanmamak elde mi ya, kıskanmayanların ar damarı çatlamış olmalı bence. Sonuç olarak bakarak sevgilime dokunmuyor diyenlere soruyorum, bu durumda dokunsa ne fark edecek ki bu mantıkta, sonuçta o dokunuşta bakış gibi gelip geçiyor. Ne mantıkla kıskanmadıklarını anlamış değilim. Seven kıs-ka-nır.
Sonra "ay çok kıskanıyor beni ne yapıcaaamm:(:(:(" diye soru açıyorsunuz burda. Kendi kendinizi yiyorsunuz. Şu zihniyeti geride bırakın artık.
Ben kıskanırım şahsen bir bayan olarak. Erkekler bu konuda daha hassaslar
Cevap
48Cevap
ya şöyle şeyler sormayın tabiki kıskanır eğer kız kendini erkek arkadaşına göstermek istiyorsa başka türlü de gösterir mantıklı düşünün millet neden benm sevgilimin orasını burasını görsün ki madem bana göstermek istiyo kendini başka yöntemleri de var
Soruyu cevaplan kizlardan birine asiri derecede kin tutuyorum igrendim artik
kimmiş o
demez ya :)
tabi canım :)
bende pek sevmedim
benim sinir olduğum şey çok aşırıya kaçmadan istediği şekilde giyinebilir karışmam asla aşırıya kaçmayacak bunun kıskancı olunmaz zaten çok saçma olur kendi namusunu düşünmelisin ortalığa niye oranı burnu sergilliyorsun ki amacın ne...
Bakanın Üstüne Atlarım, Kafasını Kırarım, Ağzında Diş Bırakmam Dayak Yiyeceğimi Bilsem Bile Üzerine Giderim..!
Sevgilim Olmadı Ama Kız Arkadaşlarım Ya'da Tanımadığım İnsanlar İçin Birçok Kez Yapmışımdır..!
Ayrılık sebeplerinden bir liste yapsak üst sıralarda yerini alır
evet sevgilimse tabiki kıskanırım sevgilimin poposunu başkalarının izlemesinden rahatsız olurum eğer kıskanmıyosam zaten onunla sevgili değil sadece cinsel paylaşım için arkadaşızdır
çok kıskanırız birde kılık kıyafetinize dikkat ediniz etrafta içkilisi madde kullanmışı psikolojisi bozuk insanı serserisi var en küçük birşeyde sizn vede bizlerin başları belaya girebilir yaralamaya cinayete kadar gidebilir kavganın neler doğurabileceği hiç belli değil dışarıda biraz dikkat edin sizi sevenlerin ve etrafınızdaki adamların başlarını belaya sokmayın rica ediyoruz
O istediğini istediği şekilde giyer, kimse de bakamaz - karışamaz.
Belalarını..kerim..
Erkek adamın hayatında biri olur gerisi teferruattir o kızında özel olmasını ister kıskanmasi lazım kiz onunsa sadece onun olmalı herkes o kiza bakıp laf atmamali erkeğinde bir yerde gururu var yani
benim bildiğim bir tek domuz eşini kıskanmazmış der ve susarım...
Kıskanırım. Eğer çok açıksa izin vermem ama pek fazla da açık değilse, zaten güveniyorumdur. O zaman bişey demem. Bazı odunlar kızı kapattırıyor falan :D
biryere kadar you var.. açık giyinmeninde oluru var yani.. güzellik ile orantılıdır bu.. onayımı almak şartı ile giyebilir..
O sekılde yanıma gelmesın dısarıda cıkmasın ve inatla giyipde benı sınır etmesın dırek ayrılırım hıc adrına lıma bıle olsa umursamam adam öldüttürür bana
Ne kadar açık. Eğer uygun değilse bunu uygun bir dille söylerim, tepki gösterirse sıçarım ağzına yine değiştirir gelir.
soruya bak, ASLAAAA AÇILMASINI İSTEMEM, AÇ KURTLAR DOLAŞIYOR ETRAFTA ONU KORUMAK VAZİFEM VE SEVEN HER HALDE KISKANIR :)
Bn erkek olsam asiri derecede kiskanirdim.
Kiz olarakda tabi kiskanmasini isterim :)
acık giyinen kız halka hitap eder bence :) sevgilim acık giyinemez olursa tabi bigün
O nasıl isterse öyle giyinir bende onun istediği gibi giyinirim
Benimleyken kıskanmam.Tabi biraz da yerine göre giyinsin bir zahmet.
Sevgilimiz giyiyorsa sorundur digerleri kendi bilir
Açık giyinmesini kıskanmam tatil yerlerinde giyebilir. Başkasının bakmasını kıskanırım o benim çünkü
kızın içinde varsa , her bku yapar. gv7 lafı söyleyip yine tıpayı takar :D 06 akar :D
İşte kıskanmaları normal bişeymiş gibi şu tür soruları sorarak buna zemin hazırlayan sizsiniz. kafalarına sokuyorsunuz.
tamamda canım mini etek falan giyinince kıskanmaları normal değilmi?
Çok asiridan ziyade tahrik edici olmasın yeter
açık giymesini kıskanmam. çünkü açık giyinemez.
Az girmedik mapısağ bu konudan
Kıskanması gerekir normal bir erkeğin
Biz anadolu çocuğuyuz açık bayan bize ters...
Benim elim kaşınır genelde o durumlarda
Kıskanırım ve giydirmem çok açık.
öyle birisiyle sevgili olmam
Açık giyinen bir insanla işim olmaz zaten.
sevgi varsa kıskanılır
hayırda gideceğimiz yerede bağlı biraz
güzelse kıskanırım değilse kıskanmam
C şıkkı. o nasıl giyineceğini bilir (:
Nakadar açık olduğuna bağlı
En iyisi tesettür...
Kesinlikle Hayır.. !
neden
Sevgilim diyeceğim bir bayana sevgilim demem için güvenmem gerekir. O açık bir şeyleri kendisine yakıştığı için giyip seviniyorsa, ben ona güzel oldun deyip mutlu ederim. Özgürlüğünü kısıtlayarak değil.
mini etek giyse
Mini etek.. ? Ben giymesini söylerim.. ha ha
erkeklerin izlemesi hoşuna gider demek :D
Elde edemeyecekleri bir şeyi izlemeleri,, hoşuma gider evet. :))
elde edemiceklerine bu kadar eminsin yani
safsın
Eminim, ahlaklı kız sendromu seni..
o kadar emin olma yerler
Yemezseler, :)
yerine göreyse eğlenceli bile olabilir:)
rus sevgilim süper mini giyiniyor...
evet, kıskanırım
Sahsen bn kiskanirim
Kararında
mini etek
Fazla abartmazsa normal karşılarım tabi ki. Ama hiç giymeseydi daha iyiydi türünden bir şey olursa sevmem rahatsız olurum. Göz tacizi yapacak olanında vay haline.
nıye kıskanayım kı :P
Bacaklarını kırarım!
Kiskanmayan iliktir
a dedim
kıskanmam
mini etek giyse
giyindirmem bile..
Kıskanırım.
Vururum adamı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar