Mad parfümlerinden en çok hangisini seviyorsunuz?

Erkek ve kadın parfümü olarak belirtin ben A105
P102
w180
W192
aldım hepsi de erkek bunlar sizce nasıl P102 zaten benim kendi parfumum artık imza kokum oldu onun dışında diğerlerine yorum yapın
Mad parfümlerinden en çok hangisini seviyorsunuz?
Cevapla