Güncellemeler
1 yıl
bi de her tarafına süreceğim diye üst üste sürdü baya kalın oldu kurumadı. başka süren kız ojenin yapısı hakkında yorum yaptı ama güzel sürdü kurudu. özellikle kuruyan ojeden aldım

İnce bir tabaka halinde sürüyorm ben hafifce
fazlalığı alınır bu sebeple iki kat sürülür
Cevap
3Cevap
Bence fazlalığı alıp sürmek gerekiyor.. sfsdf ama tam bilmiyorum :D TwT
bak sen bile erkek olmana rağmen bunu biliyorsun o kız stajyer hala bilmiyo kuaför olmasa bari sjdjdjdj
Ojenin kıvamına göre ayarlıyorum cıvık yapısı varsa baya az alıyorum fırçaya
Fazlalığı sıyrılıp sürülür
Akıl akıl gel bana takıl :D
Hiç bilmiyorum, kullanmıyorum.
Fazlalığı alınıp
Fazlalığı alınıp
tek kat sürüyorum
Fazlalığı alınır
Oje hiç sürmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar