Oje sürerken direk mi sürülür, fazlalığı alınıp mı sürülür?

ben fazlalığı alınır diye biliyorum yoksa kurumaz. bu gün kuaföre gittim kız ojeyi çıkarttığı gibi sürdü sonra diğer tırnaklarıma sürerken fazlalığını aldı içimden "anca mı aklına geldi" dedim bi kurusun diye sprey sıkıyo hiçte kurumadı gittim başka kuaföre sürdürdüm. stajyerdi sanırım ama başka yerde sürdürdüğüm stajyer daha güzel sürdü bundan
Oje sürerken direk mi sürülür, fazlalığı alınıp mı sürülür?
Güncellemeler
1 yıl
bi de her tarafına süreceğim diye üst üste sürdü baya kalın oldu kurumadı. başka süren kız ojenin yapısı hakkında yorum yaptı ama güzel sürdü kurudu. özellikle kuruyan ojeden aldım
Oje sürerken direk mi sürülür, fazlalığı alınıp mı sürülür?
Cevapla