Kendimi hiç beğenmediğim, hatta nefret ettiğim için ne yapabilirim?

Merhaba ben 24 yaşındayım ve dış görünüşümü beğenmiyorum. Çalıştığım yerdeki kadınlara bakıyorum hepsi çok güzel, bakımlı, alımlı, zayıf. Bense dersine girdiğim ortaokul öğrencileri ile neredeyse aynı boydayım hatta benden uzunlar var. Yaşımdan küçük göstermemden, küçük bir çocuk gibi gözükmekten, kilomdan, boyumdan nefret ediyorum. Niye böyle yarattı beni diye Tanrıya isyan ediyorum bazen. Bugün olduğu gibi bu duyguyu yoğun yaşadığım zamanlar oluyor engel olamıyorum kendime. Ne yapabilirim bu konuda? Bir öneriniz falan var mı acaba?

Kendimi hiç beğenmediğim, hatta nefret ettiğim için ne yapabilirim?
Cevapla