Sizce makyaj yapmayan kız neden makyaj yapmıyodur? Çok güzel oldukları içn gerek mi duymuyorlardır yoksa ozguvenli midir?

Bende arada yaparım ama normalde yapmam ama benim yapmama nedenim kendini çirkin bulduğum için makyaj yapsamda yakismayacagini daha kötü duracağını düşündüğümden, ki bence öyle
Sizce makyaj yapmayan kız neden makyaj yapmıyodur? Çok güzel oldukları içn gerek mi duymuyorlardır yoksa ozguvenli midir?
Cevapla